Iemand ervaringen met Neurexan? (homeopatisch middel tegen onrust en slaapstoornissen)

07/10/19 21:12
Bedankt voor de enkele tips !

Aan de rest: bedankt voor het entertainment :D
08/10/19 09:35
sedistress kan u wrs ook wel helpen. bevat passiebloem in normale dossisen tov die neurexan.
08/10/19 13:58
Of eventueel MYSLEEP (van MyHealth)
Bevat oa valeriaan en melatonine (beter inslapen) en aswagandha (minder stress)
Dat is 1-2 capsules innemne 30 min voor 't slapen en is voor minder stress, minder piekeren en beter inslapen, doorslapen.
08/10/19 14:34
Idd, ik neem elke ochtend 2 tabletten sedistress en het lijkt wel wat af te doen (lijdend aan hypochondrie en angstaanvallen). Is ook vrij te verkrijgen bij de apotheek.

De nodige wodkashots erbij doen ook wel hun werk.
10/10/19 10:35
Passiflora extract. Komt van ne plant en macheert GOED
23/10/19 16:41
quote door

Als dat homeopathisch is dan heeft dat geen effecten op korte noch lange termijn.

Iets onzinniger heb ik nog nooit gelezen. Dus planten hebben geen effect op het lichaam?

Ik wil u wel eens nen Buxus zien eten dan.
24/10/19 06:47
Prachtig topic dit. Weer een pareltje.
24/10/19 12:23
quote door

Iets onzinniger heb ik nog nooit gelezen. Dus planten hebben geen effect op het lichaam?

Medicatie van planten is fytotherapie en iets helemaal anders dan homeopathie..
24/10/19 12:42
quote door

Zoek eens homeopathie op. Dat zijn verdunningen van verdunningen met het idee dat water geheugen heeft.
25/10/19 11:34
quote door

Medicatie van planten is fytotherapie en iets helemaal anders dan homeopathie..

I stand corrected.
25/10/19 11:35
quote door

Zoek eens homeopathie op. Dat zijn verdunningen van verdunningen met het idee dat water geheugen heeft.

Ge hebt gelijk: Geenen buxus fretten he!

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.