Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Hondvriendelijke plekjes : 7 reacties (1/1) [Gezocht]

Hondvriendelijke plekjes

28/07/18 11:42
eufken
Enkele weken geleden hebben we een Golden Retriever gekocht. We zijn vorige week met hem naar Blaarmeersen gegaan en dat was echt een zalige dag. Nu ben ik op zoek naar andere hondvriendelijke plaatsen (bijvoorbeeld om te zwemmen, wandelen, iets eten). Gewoon toffe plaatsen waar ik mijn hond mee naartoe kan nemen. Kunnen jullie mij helpen?
28/07/18 13:04
Van waar bent ge? Gentse dan?
28/07/18 13:06
Geen idee van waar je bent, maar de Paalse plas is wel leuk met de hond! Gratis en je kan daar samen met je hond zwemmen + rond het meer wandelen (een 5tal km) en er is ook een brasserie waar de hond welkom is. Maar oke als je van ver moet komen is dat misschien niet de moeite waard.
28/07/18 13:59
In Antwerpen op linkeroever is een hondenstrand, waar de honden los mogen lopen en kunnen zwemmen (momenteel zo goed als geen water). Dat is wel fijn als ‘t warm is om ze verkoeling te geven en meteen ook te laten spelen met andere honden.

De Nederlandse kust (Domburg bijv) is geweldig mooi en honden mogen daar vanaf een bepaald deel gewoon los lopen, ook welkom in winkels etc en meestal staan er aan winkels en resto’s drinkbakjes buiten.

Meestal op terrassen hebben wij geen problemen om onze hond mee te nemen (grote jachthond), binnen eten hangt af van eigenaar, meeste cafés ook geen probleem.

Zoniënwoud is geweldig verfrissend en honden mogen daar los, veel wandelaars, veel andere honden.

Blosodomein in Hofstade (Mechelen) heeft een vijver waar honden mogen zwemmen, ook fijne wandeling rond vijver enz.

Hazewinkel kan ook.




28/07/18 14:09
eufken
Ik woon in Lembeek (Brussel), maar op zich maakt het mij niet zoveel uit waar. Het gaat toch om daguitstapkes.
28/07/18 22:06
Ge kunt elke woensdag meedoen aan wandelen met Georges en om de week is het op zondag grote wandeling op verplaatsing (nu zondag is het wel BBQ)
03/08/18 16:17
Sahara in Lommel. Prachtig natuurgebied met een hele grote vijver. Honden zijn meer als welkom in kunnen zich helemaal uitleven !
28/08/18 15:54
In Sint-Joris-weert heb je een redelijk groot hondenbos (vlakbij de speelweide, in Meerdaalwoud), waar de honden los mogen lopen. 't Is 6 ha groot, een tour langs de buitenzijde is ongeveer 1km. Wij gaan er bijna dagelijks wandelen met onze honden en 't is super om ze daar te laten spelen met andere honden. Verder kan je ook super mooi wandelen in Meerdaalwoud en Mollendaalbos buiten het hondenbos, maar daar hou je ze wel best aangelijnd want het bos zit vol reeën, herten en everzwijnen.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.