Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Verkeerde studies gedaan. : 143 reacties (1/8) [School]

Verkeerde studies gedaan.

15/05/17 08:13
Hey Noxanen,

Ik vroeg me eigenlijk af of er hier noxanen zijn dat (hogere) studies gedaan hebben en eenmaal op de werkvloer dan merken dat het toch hun ding niet is... Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?

Ik zit eigenlijk een beetje in zo'n situaties. Even een korte schets..
Ik studeerde vorig jaar in juni af als bachelor ortho. Dit leek me heel interessant toen ik moest kiezen en ook tijdens de studies viel de interesse goed mee. Nu ik een zoontje heb kan ik echter niet in leefgroepen werken vanwege de moeilijke uren creche tussen 7 en 18 u open). Dus zocht ik mijn jobs tot nu toe in het onderwijs.. Maar het blijkt dat ik toch niet voldoende ervaring heb in het onderwijs hiervoor en een gebrek aan kennis.

Gevolg, nu ik aan het werk ben merk ik dat ik echt iets anders moet zoeken. Maar wat dan?
Liefst iets dat met mijn zoontje matcht, dat is zeker maar voor de rest heb ik het diploma/ de ervaring niet?

Wie heeft dit ook meegemaakt en hoe gingen jullie ermee om?

15/05/17 08:21
Kan uw vriend niet uw zoon halen en brengen van de creche terwijl gij toch in leefgroepen staat? Die mensen die slechte uurroosters hebben, hebben ook soms/vaak kinderen he :p
Dat gij hem afzet en uw vriend gaat hem halen ofzo... Of omgekeerd. Afhankelijk van uw en zijn uren.
15/05/17 08:23
Heb je geen partner die zoontje kan ophalen van creche?
15/05/17 08:29
Maar hoezo gebrek aan ervaring, ge hebt toch een job zegt ge? Ervaring doet ge op door te werken.
15/05/17 08:34
Relashio