Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
een djembe kopen: zijn er tips? : 13 reacties (1/1) [Gezocht]

een djembe kopen: zijn er tips?

20/12/04 22:17
Infiniteh
Kheb al men heel leven lang de gewoonte op vanalles en nog wat te trommelen: bureau, tafel, men been enzo. nu dacht ik eens een instrument te kopen en de djembe spreekt me wel aan.

Weet iemand hier mss of er een steile leercurve aan vastzit, kunt ge da zelf leren?
En hoeveel moet/mag zo'n ding eig kosten? en kan iemand me zeggen waar ik zo'n ding kan kopen in tongeren/hasselt of (liefst niet te veree) omstreken?
20/12/04 22:24
skatahke
hey
ik heb al een tijdje een djembe
en ik heb die in diest gekocht
kunt ge een grote of een kleine kope
kweet nu ni exact de prijzen maar ik heb een grote genome ( wegens de kleine ech wel serieus klein:) ) en die koste 160€ ask me ni vergis ma nooit ni meer
en leercurve...ik speel da altijd met vriende onder mekaar die hebbe ook djembe's en dan spele we gewoon op mekaar in!
have fun!xxx
20/12/04 22:26
moordenaar
importeren uit afrika
60 euro, met zak
en doorsnee nog stukken beter dan in belgie....
20/12/04 22:35
zombiieh
koop eentje waar muziek uitkomt
20/12/04 22:48
Infiniteh
@moordenaar

importeren uit afrika
60 euro, met zak
en doorsnee nog stukken beter dan in belgie....

en via wie of wat kan ik dat doen? :)
20/12/04 22:51
moordenaar
zoek mensen die naar afrika op reis gaan ofzo, weet ik veel...
heb maat wiens pa elke 2 weke na afrika vliegt vo werk, dusjah....
20/12/04 23:21
skies2dust
kweet er ne goeie, ik the great rift valley erges tussen lake nakuru en amboseli ofzo!
21/12/04 00:46
duploh
kheb er ene , van de muziek winkel
had eigelijk
opeens zo'n mega barst er in (zomaar, khad er voordien niet meer op gespeeld fzo)
binnegedaan
half jaar trug , en is nog ni gemaakt :| pfpff stomme
21/12/04 02:23
AsFriendsRust
één tip: don't!
tweede tip (indien tip 1 niet gevolgd wordt): blijf zover mogelijk uit mijn buurt op festivals!
21/12/04 07:08
Notjez
ik heb nen jembe kunne kope in zuid-afrika voor 200 rand, da komt overeen me iets van een 35 euro
tgoedkoopste is der naar afrika omgaan :)
21/12/04 11:00
koekiejmonster
Hej, ik speel zelf djembé en ja het goedkoopste is in afrika en hier zijn ze ongeveer vanaf 130 euro, het beste is lessen volgen zoalsl is maar sommige kopen ook een zelfstudieboek maar ik denk da da ni handig is. Ge kunt die in Herentals kope en in muziekwinkels ook.
21/12/04 11:48
FairyLove
ja,in belgie gaat ge da veel te duur betalen
in afrika,zelfs turkije en noorwegen(heb mijne uit noorwegen:) ) hebbe ze der goei
21/12/04 12:10
Infiniteh
Nja, reizen nr exotische landen zit niet in mijn budget :D
Dus zal het een duurdere worden :) bedankt voor de info :D
21/12/04 12:34
kat
hey,
ik weet ni hoeveel mijn djembé heeft gekohct want heb die gekregenv oor mijn verjaardag maar ik weet wel da die van hasselt komt van de jacky claes en da die twee weken oud was uit senegal toen ik die kreeg, misss daar is zien...


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.