Straatmadeliefjes

06/05/18 16:09
quote door

Ik vind deerne niet vervelend. Heeft dat woord dan een negatieve connotatie, of zo? Of is het een persoonlijk gevoel, net zoals ik ‘kids’ verschrikkelijk vind?

Dat tweede ja :D

08/05/18 13:46
U235
Damn, nu slaat de angst toch weer toe. :s

Het zijn vooral die hpv-types en herpes waar ik schrik voor heb. Condooms verkleinen weliswaar de kans, maar omdat huidcontact in principe genoeg is en die dingen niet altijd zichtbaar zijn, kun je al bijna geen seks hebben waarbij je ze vermijdt.
Het was nu wel vooral oraal met condoom en manueel, maar tussendoor heeft de dame in kwestie ook aan mijn ballen gelikt, op het moment zelf best leuk maar achteraf bekeken misschien niet safe.
Ik weet het, wie kijkt er nu op zo'n sensoa-site een paar dagen nadat die geweest is ...

Het is wel zo dat de dames van dat privé-huis maandelijks op controle gaan, dus op die plek zal het risico wel minder zijn dan in sommige andere gevallen. Maar die virussen zijn dingen die bij een minderheid van de mensen klachten geven (en ook niet preventief op te sporen zijn), dus voor velen geen probleem.
Alleen omdat ik nog bijna geen seks heb gehad in mijn leven weet ik niet hoe mijn lichaam zal reageren: symptomen of niet, weerstand kan ze onderdrukken of niet, dat is de shit.
11/05/18 00:34
U235
Ondertussen een week later nog geen klachten, voorzichtig blijven.
Toch verlang ik ergens al naar een vervolg, maar vroeger stoppen op het werk zal nog zeker 10 dagen niet gaan.
11/05/18 12:23
Je zal er niet meteen van doodgaan. Je kan je wel laten onderzoeken een van de dagen, om u toch geruster te laten voelen.
11/05/18 13:06
Adamm
quote door

Ondertussen een week later nog geen klachten, voorzichtig blijven.
Toch verlang ik ergens al naar een vervolg, maar vroeger stoppen op het werk zal nog zeker 10 dagen niet gaan.

Kunt ge niet in 't weekend gaan?
12/05/18 03:43
U235
Ik moet dinsdag toch al naar een uroloog, jaarlijkse opvolging van een operatie in het verleden, die zal daar ook wel een en ander over kunnen zeggen.

Ik werk dit weekend ook, zondag dan nog familiefeest.
Die dames werken trouwens meestal in de week, of die waar ik geweest ben zaterdag ook wel, maar dan toch een kortere dag.
13/05/18 19:41
En was het nu eigenlijk leuk. Allez hoe voelde u dan achteraf eigenlijk? En jah, ziektes, daar zou ik ook keibang van hebben.
13/05/18 23:32
U235
quote door

En was het nu eigenlijk leuk. Allez hoe voelde u dan achteraf eigenlijk? En jah, ziektes, daar zou ik ook keibang van hebben.

Toch wel leuk, ik toen ik naar huis reed was ik blij met dat half uur bij die mooie jonge vrouw.
Ik heb mij thuis weliswaar vrij snel gewassen, maar nadien nog wat nagenoten. Een pint gedronken, een favoriete film gekeken. :)

Ik heb zelf wel flink manueel moeten 'helpen' maar ze heeft het afgemaakt, toch al progressie t.o.v. jaren geleden toen zoiets de mist inging. (Ook toen vooral angst en onzekerheid denk ik)
Maar op zich no problem voor mij, ik had dat wel verwacht. Ik had ook tegen die vrouw gezegd dat het misschien lastig zou worden, haar antwoord: 'We zullen het vandaag simpel houden en volgende keer gaat ge maar een stap verder.'

Dus een en ander ging niet zomaar, ze zei ook dat ik eigenlijk te zenuwachtig was en er zoveel niet mocht bij nadenken. Maar in feite was ik die schrik en onzekerheid, vorige keren een aantal jaren geleden gingen eigenlijk niet goed, aan het verdringen.
Dat ik het wel wil, maar toch ook met bepaalde dingen zit, werd precies niet goed begrepen.

Toen ik mijn broek weer aandeed en ik vroeg iets eens of het nu allemaal redelijk safe was, reageerde ze van: 'Meneer, wij zijn veiliger dan jullie. Wij worden maandelijks gecontroleerd, maar dat gaan onze klanten bijlange niet allemaal laten doen. Ge moet zoveel niet nadenken.'

Wat speelt zoal mee: schuldgevoel naar eventuele toekomstige partners, moest ik in een worst case scenario met iets zitten. Maar daar denk ik dan gelijk bij eventuele partner, ... in de toekomst.
Ik zou het ook heel ambetant vinden moest bijvoorbeeld mijn familie dat te weten komen, in de zin van hij heeft zo goed als geen sociaal leven meer, we hebben hem nooit met een lief zien thuiskomen en toch heeft hij iets opgelopen ... van waar komt dat?

Maar misschien maak ik mijzelf inderdaad te veel zorgen die niet nodig zijn.

Om kort op uw vraag te antwoorden. In't begin voelde ik mijzelf blij, voldaan, voor een deel ook van een complex verlost (hoewel dat waarschijnlijk maar tijdelijk is).
Achteraf, na enkele dagen staken bepaalde angsten en onzekerheden de kop op.

Edit: Ik wil geen systematische, permanente hoerenloper worden. Maar ik weet niet wat ik anders moet gaan doen aan dat gemis aan seks uit mijn jeugd, dat blijft terugkomen. In mijn 10-er en 20-er jaren zijn geen knappe liefjes voorgekomen, geen one-night-stands. Ik heb het idee dat in die jaren seks plezant is, fysiek, en zonder dat je per se moet trouwen met degene waarmee je in bed belandt.
Onder 30-plussers: de tijd van wilde avonturen is definitief voorbij, seks maakt onlosmakelijk verbonden met samenwonen (op zijn minst), het gebeurt ook véél minder frequent. Ze gaan veel meer na of je een langetermijnskandidaat bent voor ze iets met je willen doen.
Uiteindelijk zal ik daar wel aan toegeven, maar een bepaald soort ervaringen wil ik toch nog gehad hebben, ook al is het eigenlijk te laat, volgens de kalender en mijn geboortedatum dan toch.
14/05/18 04:48
Date gwn 20ers?
14/05/18 10:31
U235
quote door

Date gwn 20ers?

Dat gaat echt niet zo makkelijk. Het is al gebeurd dat ik match met iemand van in de 20 (toen ik nog op Tinder zat) maar dat is een minderheid.
Als er al een vrouw zelf op me afkomt is ze meestal ook in de 30. Op zich daarom geen probleem maar ik heb (nog) niet te bieden wat die zoeken.
Het gaat me niet om leeftijd op zich.

En met Tinder spreken we ook over misschien 4-5 dates per jaar als ik er bijna constant mee bezig ben.
14/05/18 11:46
onverhuld
Ik ben bijna 30 en ik zou super ok zijn me casual
WE BESTAAN
alles komt goed
14/05/18 19:06
Ik ken veel vrouwen in de 30 die gewoon casual seks willen en alle relatieshit effie opzij willen schuiven. No worries
14/05/18 21:35
Ik ken veel meer 30+ vrouwen die casual seks willen dan 30-
14/05/18 23:13
Adamm
quote door

Dat gaat echt niet zo makkelijk. Het is al gebeurd dat ik match met iemand van in de 20 (toen ik nog op Tinder zat) maar dat is een minderheid. Als er al een vrouw zelf op me afkomt is ze meestal ook in de 30.

Ga je soms uit? Dan schrijf ik u 'studentensteden' voor. 1 x per week te gebruiken.
15/05/18 09:26
U235
Ik betwijfel of het met mijn afgerond 34-jarige leeftijd nog uithaalt naar studentensteden uit te gaan. Ik heb ook geen vriendengroep meer die nog naar zoiets uitgaat.

En wat die vrouwen van rond de 30 betreft, als ik ze al vind ga ik met mijn onervarenheid niet de eerste keuze zijn vrees ik.
Of ik uiterlijk voldoe is me niet helemaal duidelijk, voor sommigen wel schijnbaar, maar geen uitschieter.

15/05/18 12:20
Ge hoeft natuurlijk ook niet te vertellen dat ge onervaren zijt he :D
15/05/18 14:16
U235
quote door

Ge hoeft natuurlijk ook niet te vertellen dat ge onervaren zijt he :D

Merci voor het advies, dat zal ik uit mezelf ook niet beginnen vertellen. Als ik dat in het verleden dan toch zei antwoordden ze van "Ok, maar ge zijt toch geen maagd meer?"

Ik vrees toch dat die dat gaan voelen ze.
15/05/18 22:23
U235
Ik ben dus vandaag op mijn jaarlijkse controle geweest bij de uroloog (in feite een opvolging van iets anders waar ik een aantal jaar geleden een ingreep voor heb nodig gehad). Ik heb daar uitgelegd dat ik dus bij een prostituee geweest was, en dat ik me afvroeg of ik nu risico liep.

Volgens hem komen soa's niet zo veel voor in de prostitutie hier. "Die vrouwen weten wel wat ze doen, ze hebben misschien zelf ooit wel iets gehad en ze willen dat niet nog een keer. Dus die kijken wel uit."
"Die vrouw is waarschijnlijk al lang blij dat ze een frisse jonge vent ziet, bij een oude viespeuk zal ze niet vragen of die zonder of met condoom gepijpt wil worden."

Verder wist hij ook nog te zeggen dat die klassieke soa's zoals gonorroe, herpes, syfilis enz. vooral overlopen tussen héél promiscue mensen (dat zijn dan 10-tallen of zelfs honderden vrijpartijen per jaar met allemaal verschillende partners: "Ik weet niet hoe die daar tijd voor hebben, of zelfs zoveel ontmoetingen kunnen regelen, maar ze bestaan.";)

"Aids is de agressiefste soa. Om daar veilig voor te zijn: gewoon een condoom erover. Dat gaat trouwens niet overlopen bij masturberen of alleen maar wat likken aan de schacht van je pik bv."
En die andere dingen die zo bestaan, daar hoefde niet bang voor te zijn dat is overbodig.
Misschien alleen wel eens testen op chlamydia, daar zou ik (volgens de uroloog) waarschijnlijk geen last van hebben, maar een vrouw kan daar wel ernstigere problemen door krijgen.
En andere soa's die zul je als man wel zien/voelen als je die hebt.
Over hpv (waar ik misschien nog het meeste schrik voor heb), heeft hij niet veel gezegd, hij beveelt een vaccin bij mannen niet aan, ik zou trouwens al te oud zijn om dat nog goed te laten werken.

Ook nog: "Betaald of niet, het is maar normaal dat u seks wil met een vrouw, geen zorgen."

Dus momenteel denk ik dat het met dat besmettingsrisico nogal zal meevallen.

15/05/18 22:30
Best wel ne openminded dokter, die van mij zou veeeel conservatiever zijn.
15/05/18 22:30
quote door

Ik ben dus vandaag op mijn jaarlijkse controle geweest bij de uroloog (in feite een opvolging van iets anders waar ik een aantal jaar geleden een ingreep voor heb nodig gehad). Ik heb daar uitgelegd dat ik dus bij een prostituee geweest was, en dat ik me afvroeg of ik nu risico liep.

Volgens hem komen soa's niet zo veel voor in de prostitutie hier. "Die vrouwen weten wel wat ze doen, ze hebben misschien zelf ooit wel iets gehad en ze willen dat niet nog een keer. Dus die kijken wel uit."
"Die vrouw is waarschijnlijk al lang blij dat ze een frisse jonge vent ziet, bij een oude viespeuk zal ze niet vragen of die zonder of met condoom gepijpt wil worden."

Verder wist hij ook nog te zeggen dat die klassieke soa's zoals gonorroe, herpes, syfilis enz. vooral overlopen tussen héél promiscue mensen (dat zijn dan 10-tallen of zelfs honderden vrijpartijen per jaar met allemaal verschillende partners: "Ik weet niet hoe die daar tijd voor hebben, of zelfs zoveel ontmoetingen kunnen regelen, maar ze bestaan.";)

"Aids is de agressiefste soa. Om daar veilig voor te zijn: gewoon een condoom erover. Dat gaat trouwens niet overlopen bij masturberen of alleen maar wat likken aan de schacht van je pik bv."
En die andere dingen die zo bestaan, daar hoefde niet bang voor te zijn dat is overbodig.
Misschien alleen wel eens testen op chlamydia, daar zou ik (volgens de uroloog) waarschijnlijk geen last van hebben, maar een vrouw kan daar wel ernstigere problemen door krijgen.
En andere soa's die zul je als man wel zien/voelen als je die hebt.
Over hpv (waar ik misschien nog het meeste schrik voor heb), heeft hij niet veel gezegd, hij beveelt een vaccin bij mannen niet aan, ik zou trouwens al te oud zijn om dat nog goed te laten werken.

Ook nog: "Betaald of niet, het is maar normaal dat u seks wil met een vrouw, geen zorgen."

Dus momenteel denk ik dat het met dat besmettingsrisico nogal zal meevallen.

Klinkt als een goeie dokter