Secret gift Exchange

12/02/18 10:39
Aan een pakjesuitwisseling zoals dat hier nog gebeurd is, zou ik wel nog durven meedoen, da's gewoon het principe dat iedereen één iets verstuurt en ook één iets krijgt. Dan nog heb je altijd mensen die er hun voeten aan vegen natuurlijk.

Maar wat hier wordt voorgesteld is zo'n pyramid scheme, jij stuurt één ding en ronselt 6 andere mensen, die sturen dan zogezegd allemaal iets naar iemand die vroeger in de keten zit, die dan zot veel cadeaus zou krijgen... Terwijl je dus al geluk moet hebben als er een handvol van die "36" nog on board zijn op het moment dat jij iets moet krijgen. :P

Om maar te zeggen dat ik mijzelf wel open-minded vind (creatief nu niet), maar dat ik weinig zin heb om nog eens ergens geld en moeite in te steken en niks terug te krijgen.
12/02/18 12:01
Als er echt mensen nog eens een gewone gift exchange willen doen wil ik da gerust nog wel eens organiseren haha.
Maar ge moogt alleen meedoen als ge ook echt zelf iets stuurt anders komt ge forever op de zwarte lijst en moet ge straf schrijven :s
12/02/18 20:09
Makara
quote door

Pakjes op noxa. Dat doet me denken aan die keer dat hier een boekenwissel georganiseerd werd, met enkele ontevreden mensen tot gevolg. Misschien niet het beste plan :' )

Oh ja dat weet ik nog. Ik had de moeilijkste en meest ontevreden noxaan!

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.