Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Secret gift Exchange : 22 reacties (1/2) [Dagelijkse Onzin]

Secret gift Exchange

09/02/18 09:28
Iemand zin om mee te doen aan een cadeautjes uitwisselen ?
Het is de bedoeling om 1 cadeautje te verzenden van ongeveer 10/zelfgemaakt.
Hierna ontvang je 6 tot 36 cadeautjes...
Als je wilt meedoen Stuur ik je de informatie via mail.

Ik verlang een beetje terug naar de Secret santa tijden hier ;)
09/02/18 09:30
He? Hierna ontvang je 6 tot 36 kadootjes?
09/02/18 09:33
marmermijn
quote door

He? Hierna ontvang je 6 tot 36 kadootjes?


Excel geeft error bij die redenering!
09/02/18 09:44
DreamersCircus
Waar is erro als ge ze nodig hebt


En kweet niet, lijkt me nogal moeilijk als ge de persoon ni kent :o
09/02/18 09:57
Pakjes op noxa. Dat doet me denken aan die keer dat hier een boekenwissel georganiseerd werd, met enkele ontevreden mensen tot gevolg. Misschien niet het beste plan :' )
09/02/18 10:20
SardaukarLevenbrech
Ik zou nie weten waar ik 36 pakjes moet wegsteken hier hahaha
09/02/18 10:24
Waar zijn die positive vibes gebleven ?

Het werk zo:

Here is how it works --->

1) Post the photos you commented on on to your own Instagram stories/text them and get others in on the fun! (This is important because it is the only way you will receive any gifts). Pics attached below (or make something with the same information yourself)

2) Send ONE gift, valued at least at $10, to the secret sister that is in place NUMBER ONE BELOW. (Scroll down to see). The sooner the better!

3) Remove secret sister's name from #1 (after getting her info); then move secret sister #2 to that #1 spot.

4) Add your name to #2 with your info.

5) Then send this info to AT LEAST 6 other ladies (who will tell you they are interested after seeing your insta story), with the updated name info.

You can order directly from a web-based service (Etsy, or any other online shop) which saves a trip to the post office...OR make your own gift! Soon you should receive 6-36 gifts! Gift cards work great, too!!

Seldom does anyone drop out because it's so much fun to send a gift to someone you may or may not know...and of course, it's fun to receive!! You should begin receiving gifts in about 1-2 weeks IF you get your info posted and gifts out!

1.
Adres x


2.
Adres x


P.S. Don't forget: move #2 (that would be me) up
to #1 and put yours at #2.

And you’re gifting to #1 only!!
09/02/18 10:27
Ah spam ok, nvm.
09/02/18 10:38
Duidelijk een piramidespel : ' )
09/02/18 11:31
Ma da's toch gewoon een kettingbrief maar dan met cadeautjes. En ja da's uiteraard een piramidespel, maar als dat daadwerkelijk een spel is en ni de manier om uw inkomen te verdienen, is dat toch allemaal zo erg ni. Allez, ik heb zo is 6 onderbroeken gekregen in ruil voor eentje. Goeien deal toch.
09/02/18 14:37
Ik heb eens naïef meegedaan aan zoiets met boeken, zelf eentje verstuurd, uiteraard 0 ontvangen. Niet in trappen, zou ik zeggen.
09/02/18 15:01
Depulso
quote door

Ah spam ok, nvm.

^
09/02/18 16:13
K heb ooit eens meegedaan met die kerstmispakjesuitwissel en ik heb nooit geweten wat die persoon van mijn pakje vond. :'( zelf wel een cool pakje gekregen toens.. En er waren een aantal die niets aankregen ook. But was fun.
Waarom breng jij spam jij Reaper?
09/02/18 17:39
Ik had eigenlijk zin om mee te doen, maar na de reacties ga ik me subtiel verwijderen hier
10/02/18 09:11
Ik dacht gewoon dat noxa nog vol zat met creatieve open minded mensen. In ieder geval mocht iemand ondanks de negatieve reacties toch willen meedoen mogen jullie een berichtje sturen ;) .
10/02/18 10:56
quote door

Ik heb eens naïef meegedaan aan zoiets met boeken, zelf eentje verstuurd, uiteraard 0 ontvangen. Niet in trappen, zou ik zeggen.


Haha ik ook! Ik heb 1 boek gekregen toen!
10/02/18 11:31
onverhuld
Ik hev toen samen met Morthagg inderdaad die pakjesuitwisselingen georganiseerd en ik heb ook mee gedaan met die boekenuitwisseling.
Er waren toen inderdaad wel een paar mensen die niets gekregen hebben, wat ik ergens wel spijtig vond. We hebben toen wel bijgehouden wie naar wie moest sturen en de mensen die nog niets stuurden proberen aansporen om nog iets te verzenden maar ik vrees dat ge dat altijd gaat voorhebben.
Ikzelf vind dat wel spijtig als ik niks krijg maar vind het zelf vooral fijn om iemand een kleine verrassing te bezorgen dus moest dat hier toch doorgaan wil ik wel mee doen.
10/02/18 12:01
Uw2ePersoonlijkheid
'k Wil wel meedoen met ne noxa-knutsel-pakjes-uitwissel!
10/02/18 14:11
Carolily
quote door

Ik heb eens naïef meegedaan aan zoiets met boeken, zelf eentje verstuurd, uiteraard 0 ontvangen. Niet in trappen, zou ik zeggen.


Ik heb daar ook aan meegedaan en ik heb er 2 gekregen :) M-train van Patti Smith en En uit de bergen kwam de echo van Khaled Hosseini
11/02/18 10:33
Ik wacht nog altijd op mijn kerstkado van x aantal jaar geleden :(