Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Throwback dinsdag : 340 reacties (17/18) [Dagelijkse Onzin]

Throwback dinsdag

31/08/15 07:31
Ik was ilseDeZwakke en die heb ik verwijderd omdat ik een beetje anoniemer wou posten. Dan had ik asylum. Heb ik verwijderd omdat ik van sommige nieuwsjes spijt had, aleeja dat profiel was echt bedoeld als anonieme uitlaatklep, dus op zich heeft dat zijn werk goed gedaan. Maar ik had paranoia dat mensen uit mijn omgeving dat allemaal zouden lezen en toch mij erin zouden herkennen (achteraf gezien was die kans klein want bijna niemand wist van dat deel van mijn leven). Daarna Apocalypto, zelfde reden voor verwijderen.
Nu deze, ik kan mij iets beter inhouden met mijn nieuws-verkeerde-details-schrijven :p
02/09/15 03:03
OmaSmurf
In chronologische volgorde (normaal gezien): SunInyourEyes , Knorhaan, Balderdash, GretchenWieners (die naam had ik maar voor heel kort)
02/09/15 10:30
Ik herinner mij nog toen ik hier nog net nieuw was en op de chat zat ... Caro,YPS, lode (adrianhealey), WWP, ...
Noxa meetings, flashmobs etc
Gekke tijden

Ik werd ooit eens door iemand in een winkel aangesproken "jij bent followmehome" dat was wel grappig
06/09/15 10:09
Warum
Ahja ik was ook nog Esther Greenwood!
10/09/15 15:14
quote door

Oja en ik weet ook nog dat Kwaak (Karen) en PussyNTongue volgens noxa de knapste meisjes waren. Al vond ik persoonlijk Wonderfulelectric de knapste!


Ik vond u altijd een super knappe :$
10/09/15 17:22
vond? dus nu niet meer?
12/09/15 23:29
Carolily
Thehe ouderdom he
14/09/15 12:45
Haha, nu nog ze!
14/09/15 13:07
AdrianHealey
quote door

haha ik herinner mij ineens dat ik een paar jaar geleden ontdekte dat mijn zusje haar lief hier op noxa zat. En die stond als vrijgezel en had enkel vrouwelijke vrienden en sprak enkel vrouwen aan.
En ik ben daar toen met beginnen spreken en die heeft nooit doorgehad wie ik was.
Toen heb ik mijn zus de raad gegeven om die kerel maar te dumpen.



Did she?
14/09/15 14:42
Ik vond het altijd belachelijk als iedereen zat te bashen op mensen hun spiegel/gsmfoto's, BEHALVE bij BringHerTheHorizon. Dan was het ineens sexy.

Ah en er was toch ook die ene kerel, die heeft een paar profielen gehad, die eerst zo'n Justin Bieber lookalike was en die had elke maand een nieuw liefke, maar verwijderde nooit de foto's met zijn exen hahaha. En die bewerkte zijn ogen op elke foto, maar echt kei duidelijk, en dan zei hij 'nee ik heb lenzen daarmee zijn mijn ogen soms blauw en soms groen' :D
14/09/15 14:48
Ik herinner mij ineens een filmpje van Man bijt Hond met een emo die op iemand aan het wachten was die niet kwam opdagen, en de jongen zat hier ook meen ik
15/09/15 08:50
Hahaha just, den James :D
- je kan misschien een bloemetje kopen?
- ik heb geen geld :( :( :(
15/09/15 09:53
Wauw, al die herinneringen. Ik werd tijdens mijn meest actieve noxaperiode ook constant herkend op feestjes. Zo grappig en angstaanjagend, al die mensen die 'geelvis' naar u roepen. En dan 'gewone' vrienden die me vragend aankeken en ik die dat negeerde.

Ook zeer veel mensen herkend op bus/tram/trein/... doorheen de jaren. Wel nooit iets durven zeggen.

Noxa is nog altijd de eerste plaats waar ik aan denk als ik echt hulp met iets nodig heb. Vaak als ik iets google staat er een noxa-topic bovenaan waar dat onderwerp besproken wordt. Bedankt daarvoor noxanen <3

Ik ben ook nooit heel actief geweest op het forum, maar heb hier wel doorheen de jaren geleerd hoe je een goede discussie kan voeren (ook al liep het hier vaak mis). Kan je eigenlijk ergens zien welke topics je zelf hebt aangemaakt? Volgens mij waren er een paar leuke bij.
15/09/15 13:29
AdrianHealey
De discussies op noxa zijn echt nog altijd de beste; op andere websites is het veel stommer
15/09/15 13:42
josfindus
quote door



Did she?


yeps!
16/09/15 13:43
dagenVanGras
Op andere websites is het idd stommer. Hier heerst een vreemde, maar vrij unieke dynamiek. Ik denk omdat de meeste van ons elkaar wel al een aantal jaar kennen, min of meer.
16/09/15 19:42
Vrolijke vrolijke vrieeeenduh
24/10/17 16:50
Depulso
Amai, ik heb hier net alle 17 pagina's gelezen.. Why zelfs :' )
24/10/17 17:33
Makara
Waar is de tijd dat ik net een vipprofiel kocht en dan gebanned werd. Good old wasting money times :p
28/10/17 15:37
onverhuld
quote door

Ja ik weet het, maar ik ben toch content dat ik Fernando niet meer ben.


Ik ben van mening veranderd
Ik wou dat ik nog Fernando was :(