Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Restaurant Brussel : 20 reacties (1/2) [Culinair]

Restaurant Brussel

03/05/18 15:52
Ben op zoek naar een betaalbaar en goed restaurant in het centrum van Brussel. Iemand tips?
03/05/18 16:11
hier zijn zo veel restaurants, wat eet ge graag?
03/05/18 16:13
Haha ook, waar in Brussel? centrum? Kanaalzone? Zuid? Elsene?...
03/05/18 16:22
PatheticAnarchy
La Divina Comedia aan het Rouppeplein.
Best pizza ever (en natuurlijk ook andere Italiaanse specialiteiten) en super vriendelijk personeel.
Betaalbaar en heeeeeeeeeeeeerlijk!
03/05/18 16:54
quote door

Haha ook, waar in Brussel? centrum? Kanaalzone? Zuid? Elsene?...


Staat toch letterlijk ‘in het centrum’ bij?
03/05/18 17:02
DreamersCircus
Definieer betaalbaar? :D
En ook handig wat voor keuken misschien, aangezien er wel meerdere goeie dingen zijn ma dus afhankelijk van uw smaak en budget uiteraard
03/05/18 17:19
quote door



Staat toch letterlijk ‘in het centrum’ bij?


Sorry, duidelijk over gelezen! Tot waar wilt ge gaan bij centrum? Echt letterlijk rond de grote markt of wa verder weg? Er zijn wel goeie dingen, naast de gewoonlijke dingen.

Ik eet graag pizza bij Mirante (superonvrienfelijl tenzij vaste klant maar de pizza's zijn daar lekker en goeie prijs), zelfde geldt voor Au bon bol maar dan met noedels.

Graag ook bij Oficina, ni zoveel mensen lijken daar te gaan (sommigen noemen dat ook geen centrum meer): principe van borden delen, veel groenten, niet heel grote porties maar veel smaak en verrassende combinaties.

Ik eet graag in San, Le Colonel(louisa maar handig met tram) , Jour de fête, nuetnigenoug, les brassins (louisa, maar handig met tram), pré de chez vous (maar eerder lunch), Signora Ava, le snack de Ma Bomma, Toukoul. Peck 47 ook, maar altijd veel volk en lang geleden dat ik daar was. Anata voor sushi.

Als ik er aan nog denk..

PS. Ja naar prijsklasse moet ge eens kijken, weet ni goed of alles binnen uw ding valt.

03/05/18 17:22
Le perroquet, de Monk, Bia mara
03/05/18 17:26
En vroeger ging ik ook best vaak naar Le Lotus Bleu: interieur nul, grote portie, kleine prijs. Of La Lune de Miel.
03/05/18 17:27
Ah en de Chicago! Wel vaak veel kinderen.
03/05/18 17:29
En waar iedereen gaat en iedereen wel eens iets vindt: Fin de siècle (enkel cash dacht ik)
03/05/18 19:57
Ik ben het veel eens met hierboven, ma de monk is echt ni goed. Quasi alleen spaghetti en ni eens goed en overpriced.
Goeie italiaan: Ricotta & Parmesan
Wreeeeed goeie vietnamees: Le tournesol (nimeer int centrum, louisa)
03/05/18 21:27
Adamm
wel spaghetti met Orvalkaas in de monk!
03/05/18 22:33
quote door

Ik ben het veel eens met hierboven, ma de monk is echt ni goed. Quasi alleen spaghetti en ni eens goed en overpriced.
Goeie italiaan: Ricotta & Parmesan
Wreeeeed goeie vietnamees: Le tournesol (nimeer int centrum, louisa)


Ik ben het hier grotendeels mee eens, maar wel glutenvrije spaghetti en de orvalkaas. En verder zijn veel mensen daar content van dus i kan het maar meegeven als optie.

ik vind ricotta en parmezan wel minder goed dan pakweg drie, vier jaar geleden.
04/05/18 09:23
Nuetnigenough en Chicago zijn inderdaad heel fijn. Voor de rest voornamelijk bekend met restaurants dichtbij Flagey eigenlijk

edit : Ooit eens zeeeer goeie cheesecake bij Peck 47 gegeten
04/05/18 10:24
quote door

Nuetnigenough en Chicago zijn inderdaad heel fijn. Voor de rest voornamelijk bekend met restaurants dichtbij Flagey eigenlijk

edit : Ooit eens zeeeer goeie cheesecake bij Peck 47 gegeten


Ik raad ook de groene thee/pistachecake met witte chocolade aan.
04/05/18 11:22
koreaans. das geen van beide maar ik vind dat er meer kimchi gegeten meot wordne.
04/05/18 12:47
Drug Opera

was een klant van mij van mijn vorige job!

06/05/18 11:51
quote door

Drug Opera


Is dat geen gimmicky tourist trap?
06/05/18 23:20
quote door

koreaans. das geen van beide maar ik vind dat er meer kimchi gegeten meot wordne.


Ik geef u gelijk!