Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Does size matter? : 393 reacties (2/20) [Seks en Relaties]

Does size matter?

08/02/06 13:05
tietsa
kheb toch liever een goeie stevige(lange, dikke) dan pakweg 10cm i n stijve toestand
08/02/06 13:13
wezildpad
lol, u lief pakt zo'n meetlat en die begint dat te meten :p
08/02/06 13:21
zombiieh
"Schat, check eens of ik het juist heb?"
08/02/06 13:22
wezildpad
"ooh, jammer lieverd, maar je komt 50 cm te kort!"
08/02/06 13:22
DoraMieMarie
hoi.
wtt ge geraakt me n jonge samen en alee jaa de eerste weken/maande doe de nog ni echt veel bij een éh op sexueel gebied. en asge kij goe bij een past maar dan opeens het ga afmake omda dm ne "kleine" hee hoe erg is da wel ni? alee jaa.. ik denk ni da da dr echt toe doe enkel bij echt mensen die alleen het voor het poepen doen éh.
08/02/06 13:27
bolgehakt
"ooh, jammer lieverd, maar je komt 50 cm te kort!"

"Schat, dat zijn m'n tenen."
08/02/06 13:28
sjimpagnipong
wat ie ermee doet toch wel hoor, maar de lengte niet (de dikte mss wel :p )
08/02/06 13:32
vitamientje
mja it does a little bit :p
08/02/06 13:33
wezildpad
fuck, da moest zijn: 5 mm :p sorry ben ni goe bezig vandaag :]

en voor de rest ben ik akkoord met DoraMieMarie :]
08/02/06 13:51
fees
size matters :)
08/02/06 13:55
WHatAboutUs
Het telt alle2 :p
08/02/06 14:23
GotUDrunk
Nja, ik denk dat vooral jongens dat belangrijk vinden :|
Zo douchen bij voetbal enzo, alé ik denk niet dat als je echt een kleine lul hebt dat je je dan goed voelt bij je vrienden met normale penissen :o
& Nja, omdat ik vooral jongens als vrienden heb, zou ik het niet leuk vinden moest ik een vriend hebben met zo'n lulletje van 5cm :| Alé das toch zielig, als je di moet pijpen ofzo, kan je mss evengoed een lekstok eten 8)
Maar hij hoeft echt niet megagroot te zijn, helemaal niet zelfs :)
08/02/06 14:42
Size Matters
08/02/06 15:07
Clauwdia
it ain't the size that counts, you asswhole,It's what you do with it^^!
08/02/06 15:49
hailtothequeenbaby
voor mij niet

:p

en neen daarmee bedoel ik niet dat ik 10 cm even leuk zou vinden als wat meer het gemiddelde:p (10 cm ligt trouwens wel buiten de gemiddelde lengtes voor een westerse man ze)

en ik zou waarschijnlijk nog een van 15 boven een van 20 verkiezen
dunno why:p
ik wil gewoon niet geintimideerd worden door een of andere zijne knots:/

ik wil liefde \o/

(al heb ik wel een lichte voorkeur voor iets breder dan gemiddeld:p niet langer)
08/02/06 16:10
skavia
als vrouw kan ik zeggen dat een te lange niet altijd heel leuk is. als hij het einde raakt van de tunnel kan het soms wat pijn doen.
een kleine (die volgens mij wat dunner was), voel je amper iets van.. dus das wel shit als je geliefde r zo een heeft.
een 'normale' is volgens mij hetbeste ;)
maarja jongens, wat is normaal?
dikte moet niet overdreven zijn, want dat kan ook tot pijn lijden (denkik)
leve mijn jongen ;)
08/02/06 16:33
hailtothequeenbaby
mjah skavia:p een korte kan u ook pijn doen

das niet omdat hij het einde raakt (want uw vagina rekt zich ook uit als ge opgewonden zijt, normaal gezien moet ge daar niet zo'n probleem mee hebben) maar das omdat hij verkeerd stootte waardoor hij de baarmoederwand raakte (een van 14-15-16 kan dat ook voorhebben, i know:p )

en normaal gezien kunt ge elke penis aan ze (tvergt soms alleen wa tijd en gewenning, en ge moet natuurlijk nat genoeg zijn) (tenzij het énorme uitzondeirngen zijn ivm lengte en dikte prolly:p )

dat ge er amper iets van voelde met die kleinere zal dus aan het dunner zijn gelegen hebben
aangezien ge slechts de eerste centimeters van uw vagina veel zenuwen hebt, anders zoudt ge doodgaan van de pijn bij een bevalling
en daarmee ook dat een iets dikkere penis beter zou moeten voelen:p
meer wrijving bij die eerste centimeters - > goed gevoel:p

08/02/06 17:04
wezildpad
wat een details...

:p
08/02/06 17:16
fugazi
Het lijkt alsof ik naar sextips for girls, dat ene programma op ka2 én discovery channel aan het kijken ben. Samen.
08/02/06 17:24
hailtothequeenbaby
rofl:p