Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Scarlet : 32 reacties (1/2) [Internet]

Scarlet

18/05/16 19:00
Iemand ervaring met Scarlet? Positieve punten en negatieve punten? Wij hebben nu Telenet
18/05/16 19:03
Ik heb enkel ervaring met proximus. Die hebben in fucking centrum brussel maar een snelheid van 4megabit download -_- Iets streamen op netflix is hel.

Test dus zeker uw lijnsnelheid uit, bij wie ge ook gaat.
18/05/16 19:04
AwesomeLand
Ja ik ben net verhuisd en heb nu Proximus en das echt vreselijk om iet te kijken op internet omfg
18/05/16 19:05
AwesomeLand
Scarlet heb ik ooit willen installeren maar dan bleek da nen enorme hassle om ge installeren en ben ik verder gegaan met mijn leven en
Telenet
18/05/16 19:33
Ik heb Scarlet (enkel voor internet). No probs. Wordt wel enkel gebruikt voor gewoon internetgebruik dus geen downloads enzo. Streamen gaat normaal. Stukske goedkoper dan Belgacom en Telenet en dat was de belangrijkste reden om het te nemen.
18/05/16 19:36
Bonaparte
Doe een lijntest bij Proximus/Scarlet en zie welke snelheden je haalt..
Proximus heeft wel onbeperkt internet dat vind ik een pluspunt.

Scarlet is minder in prijs maar daar krijg je ook 'mindere klantenservice' omdat ze geen verkooppunten hebben. Alles online of telefonisch..

Ik heb zelf nooit Telenet gehad.
18/05/16 20:15
Die lijntest wil btw niets zeggen.. Zowel hier thuis als bij m'n ouders gedaan en ja er was een lijn volgens de test en met goede snelheden dus we dachten ook bij Scarlet te gaan. Bij beide was er plots helemaal geen lijn tot in ons huis, wij hebben het dan afgezegd maar ons moeder niet... Na 5x langs komen, veel zelf bellen en oplossen en ongeveer 1 maand later had ze internet. Niet zo'n goede service dus. Die spraken elkaar ook iedere keer tegen enzo.
18/05/16 20:31
TakeShelter
Als mobiele provider kan ik het allesinds niet aanraden :)
18/05/16 20:46
Ik heb internet en digitale tv van scarlet! Tis basic. Vrij weinig zenders en het internet is soms vrij traag. Maar ik ben content me basic stuff voor die prijs. Geen zin om het dubbele te betalen bij Telenet bvb. :)
18/05/16 20:48
En ik ben trouwens supertevreden van de klantenservice! Via Facebook reageren die keisnel, zelfs int weekend!
18/05/16 21:23
Warum
quote door

Ik heb enkel ervaring met proximus. Die hebben in fucking centrum brussel maar een snelheid van 4megabit download -_- Iets streamen op netflix is hel.

Test dus zeker uw lijnsnelheid uit, bij wie ge ook gaat.


ah oef, bij ons is dat ook zo kut allemaal, ons internet, ik dacht al dat dat kwam omdat wij int bos wonen.
18/05/16 21:29
AwesomeLand
Blijf in het bos en neem gewoon een
Andere
18/05/16 21:30
All7aken
Proximus is enkel goed en voordelig voor het gsm gebruik. Internet niet meegerekend. Geen ervaring met scarlet maar Telenet is voor mij gwn de enige optie.
18/05/16 21:32
Cloudnein
Er is maar 1 internetprovider in Belgie en dat is Telenet. De rest doet gewoon een poging tot.

4G van Proximus is sneller dan hun vaste internetlijn, derp.
18/05/16 21:45
Warum
quote door

Blijf in het bos en neem gewoon een
Andere


dat gaat niet, haha :) anders was ik al lang bij een
Andere
18/05/16 21:51
TakeShelter
quote door

En ik ben trouwens supertevreden van de klantenservice! Via Facebook reageren die keisnel, zelfs int weekend!


Euh, ik heb anders toch een week moeten wachten en op Twitter reageren ze gewoon niet.
18/05/16 22:13
waarismijnbroek
Ik heb al een aantal jaar Scarlet. 35 EUR voor een ongelimiteerd lijntje (beat that telenet).
Als 7-8 megabyte/seconde niet snel genoeg is dan weet ik het ook niet meer.

Geen gedoe met piek- en daluren gelijk bij telenet. Betaalde voor een in die tijd 60 mbit lijntje, haalde max 2-3 MB/s, en daar betaalt ge dan 50 euro voor.

De keren dat ik de klantendienst nodig had, ben ik gewoon via hun chatservice gegaan. Kwarierke moeten wachten.
18/05/16 22:38
Ik heb scarlet. Tv, internet en vaste telefoon voor 39 euro. Het is ook elke maand effectief 39 euro dus dat vind ik wel goed. En voor de rest ook cava. Ik vond de klantendienst ook goed. En het installeren was helemaal niet veel gedoe zoals iemand hier zei. Er is gewoon iemand dat bij mij thuis komen doen en dat was het. Thuis hadden we telenet en dat vond ik wel beter maarja, zo duur he.
18/05/16 23:47
Enkele maanden geleden overgestapt van Telenet naar Scarlet. De enige twee dingen die ik mis zijn de mogelijkheid om van op afstand opnames te programmeren met mijn gsm, en TLC. Maar dat is mij geen 30 euro per maand waard.
19/05/16 09:40
Urgh nee, ben pas alleen gaan wonen en wou ook om de prijs scarlet.
Die hun klantenservice trekt op niks, constant andere nummers geven omdat ge op ne andere dienst moet zijn (één keer zelfs de nummer van een ander bedrijf gegeven, die zeiden dat ze 't al raar vonden dat ze heel de dag telefoons krijgen over internet en tv, wtf).
Dan beweerden ze dat ze bij mij hadden aangebeld voor de installatie (had die een maand op voorhand gepland, omdat ik toen nog niet verhuisd was) terwijl ik heel de namiddag thuis heb zitten wachten. Naar klantendienst gebeld, hele welles-nietesdiscussie gehad. Uiteindelijk zei die: "Mevrouw, die techniekers werken op zelfstandige basis. Als die niks installeren krijgen die niet betaald, waarom zouden die liegen? Die heeft aangebeld aan een bruin gebouw." "... Ik woon in een grijs gebouw" "... Toch heeft die aangebeld!" Ja, wtf he.
Nieuwe afspraak, een paar dagen later telefoon: "Mevrouw, de installatie kan niet doorgaan omdat er een probleem is met uw proximuslijn." Na dagen niks meer gehoord te hebben gebeld om te vragen hoe 't zat (en vijf keer een andere nummer gekregen, want ge moet op 'die andere dienst' zijn, wist niemand hoe 't zat want er stond niks van in mijn dossier.
Ik ben toen overgeschakeld naar telenet en ben heel content. Ik betaal met veel plezier bij voor klantenservice. Hoe het bij scarlet is verlopen, hoeft het voor mij niet.

Maar ach, al bij al zijn 't allemaal boeven die zoveel mogelijk geld uit uw zakken proberen te halen.