Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Help hun ! : 40 reacties (1/3) [Ernst]

Help hun !

20/08/05 14:46
PrettyxGunshots
klik hier
Alles staat op die pagina dus veel kan ik er niet over zeggen ...
20/08/05 14:48
unwantedsuperhero
ik dacht het zelf ook te posten vandaag..
ik heb al lang getekend.. en wie dit hier niet tekent is een immens grote egoïst
20/08/05 14:49
evilfairiejke
heb er juist ne mail over gekrege, eb ook al getekend
20/08/05 14:49
PrettyxGunshots
Er verschijnt zo om de paar minuten een ander prentje van een dier, Zo erg !
20/08/05 14:51
BEDROOMROMANCE
hb getekent !

ben ik nu een dierenvriend?
20/08/05 14:52
latrat
en er gaan nog steed miljoenen mensen dood, evan den honger, dorst, oorlog. ook koeien en schapen enzo trouwens.
20/08/05 14:54
PrettyxGunshots
Ik heb dees site gekregen & ik heb hem hier opgezet ...
20/08/05 14:58
bolgehakt
Ik volg latrat in haar mening dat dit belange niet zo erg is als de hongersnood in Afrika.

Maar ik heb toch getekend,die boer is zowat de grootste bol gehakt die ik mijn leven al heb gezien.
20/08/05 14:59
stefan
I signed
20/08/05 14:59
PrettyxGunshots
Het is nog altijd erg he ...
20/08/05 15:00
jezus
kvin ulder allemaal zielig,
wa zit gulder wakker te liggen van een paar straat honden en katten, terwijl der elken dag duizenden mensen wakker ligen van de honger, oorlog en ziekte

wete wa ik schandalig vin?
da katholieke kerk, me ulder gezever over condooms altijd. Die zijn verantwoordelijk voor miljoenen doden, gewoon omdat de Pope efkes zegt :"mag nie kuisheid is troef"

ik denk da tien jaar lijden als mens heel wa erger is dan een maar straathonden die ziek zijn he
en da gebeurt me miljoenen tegelijk

geen stem van mij
20/08/05 15:01
diedazz
already done :)
20/08/05 15:04
bolgehakt
Jezus,zwijg en kruisig u zelf.

Vuile messias.


20/08/05 15:04
PrettyxGunshots
Je moet niet tekene he ...
20/08/05 15:32
BEDROOMROMANCE


gij -onmenselijk,harteloos,verschrikkelijk,niet meer aanzienbaar- ding!
wa begint gij nu over de katholieke kerk in godsnaam tss
wa kan ons da nu schele wa gij daar schandalig aan vind,
tgaat ier in deze toppic over dieren, niet de kerk.

u bent gewoon egoïstisch als u geen stem wilt uitbrengen
20/08/05 15:39
unwantedsuperhero
@jezus:

gij begint hier te melken over gans een ander ding.. en die mensen die leven in oorlog/armoede/ziekte... dat vind ik ook vreselijk en als ik daar mijn steentje kan bijdragen zal ik dat ook wel doen..

maar hier in dit topic gaat het over het leed van die dieren.. en als je iets ofwat respect kan opbrengen had je wel getekend..
20/08/05 15:42
sahne
is het niet al zover gekomen dat de dieren niet meer teruggaan bij die eigenaar?
alle, dat hoorde ik toch op 't nieuws.

en @ jezus: met preken over de mensheid helpt ge ze ook niet, doe er dan iets aan en sluit u aan bij organisaties die mensen helpen. en met een petitie tekenen omtrent dierenleed gaat ge die duizenden anderen niet verloochenen hoor.
dat vindk nu pas zielig en een totaal verkeerde gedachtegang.
20/08/05 15:48
PrettyxGunshots
Ik weet niet ; nog niet naar het nieuws gekeke :$ Maarja het kan geen kwaad om nu nog te tekene he ( ; ... Laat onze Jezus maar zage :p
20/08/05 15:55
bolgehakt
En dan vragen mensen zich af waarom ik atheïst ben,met zo'n jesus?
20/08/05 16:05
sahne
achja kan die arme god eraan doen dat hij zo'n kloot van een zoon ter wereld bracht