De mol

08/05/18 10:09
Ik ga mijn intuïtie voor Pieter negeren en voor Baha gaan. Ik denk dat zowel Lloyd als Pieter hem verdenken en zij spelen de finale dus ja.
08/05/18 10:13
het is sowieso niet Baha
08/05/18 11:16
quote door

het is sowieso niet Baha

Ik denk het ook niet, maar... waarom zo'n zekerheid? :p
08/05/18 12:20
quote door

Ik denk dat Lloyd de mol is en Bahador gaat winnen :)

Ik denk andersom
08/05/18 12:56
Ik denk lloyd mol.
En ik hoop dat pieter wint!
08/05/18 13:02
Ja lap ik dacht dus echt Pascale.. nu weet ik het echt niet meer
08/05/18 13:16
ik verdenk lloyd al lang
maar 't zou iedereen kunnen zijn. allez, als't pieter is, gaan'k wel verschieten
08/05/18 14:44
maar pieter zou zo.. kwenie .. ahh tis de priester.. anti climax.. zo lijk ne slechte cluedo
08/05/18 16:23
Pieter zou te .. Kweeni, zo cliché dat ze die priester laten mol zijn? Ik denk lloyd..
08/05/18 16:40
Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen Pieter als mol als cliché zouden zien (niet enkel hier op het forum bedoel ik dan). Oké, hij heeft best een speciaal beroep, maar het blijft ook maar een mens zoals wij uiteindelijk. Dan vind ik Lloyd en Baha meer ‘cliché’, de twee jolige jongelingen die leven in de brouwerij brengen.

Nu Pascale eruit is (GOD BLESS HER) zit ik op Pieter. Al vanaf aflevering 1 zat ik in mijn hoofd met Pascale, en dan kwam Pieter in aflevering 2 erbij voor mij. Maar ik blijf bij mijn mol tot hij/zij eruit ligt, dus ben altijd team Pascale geweest. Tot zondag dan. Team Pieter nu.
08/05/18 16:48
Als Pieter de mol is, waarom vond hij dan zo vlug de sleutel bij die triathlon? Als mol zou hij wel ongeveer weten waar die kon liggen, en kon hij serieus veel tijd verspillen door op de verkeerde plaats te zoeken. Zolang Pascale die sleutel maar niet vindt in een plek waarvan ze wist dat Pieter daarvoor nog aan het zoeken was, dan is alles ok voor hem. In het ideale geval waren ze nog naar die sleutel aan het zoeken toen de fietsers terugkwamen, of zouden ze die kort voor hun aankomst gevonden hebben (om te vermijden dat ze met 4 zouden zoeken, waardoor het sneller duidelijk zou worden dat Pieter hem over het hoofd zag)

En met die quad denk ik niet dat Pieter daar ook een goede keuze had gemaakt, als hij de mol was. Hij had kunnen aansturen op het uitvoeren van de proef om zo geld binnen te halen (en tijd te verliezen). Nuja, Baha is mijn mol, en hij zat ook mee op de quad. Maar Baha was zo uitgeput van die fietstocht dat het misschien wel raar zou klinken als hij niet voor de veilige quad koos?
08/05/18 17:26
Ik pluis de kandidaten hun handelingen écht niet zo ver uit. :p Bij mij is het een gevoel, en dan zie ik van die persoon weer iets wat ik persoonlijk verdacht vind (dingen die bv. mijn lief dan niet ziet), en meer heb ik niet nodig om mij te focussen op iemand. Van mezelf weet ik dat ik véél te nerveus word als ik iedereen (of mijn verdachte) tijdens elke opdracht heel goed in de gaten houd en alles ga (over)analyseren. Dan is er voor mij geen ontspanning meer aan.
08/05/18 18:31
oh, ik heb nooit echt 'gevoel' bij zoiets. Dat is altijd analyseren van wie er waar zit, en waar je als mol liefst wil zitten, en zovoort. Maar ik vind het dan ook effectief leuk om zoiets te willen doorgronden. Ik kijk natuurlijk ook voor ehm 'het menselijke verhaal', en op dat vlak was alles met Pieter altijd wel mooi om te zien. Daarom alleen al ben ik blij dat hij er tot het einde in zit, ook al gaat hij volgens mij de verliezer zijn, met Lloyd als winnaar. (en ik zie het al gebeuren dat LLoyd, ergens onder onbewuste aanmoediging door de lange aanwezigheid van Pieter, heel veel geld naar een goed doel gaat geven, dat zou zeker een mooi einde geven)
08/05/18 19:52
Maar Baha is zo typische mol :( Ale, als die echt aan het mollen is, is die echt opvallend aan het mollen. Ik vond die tijdens die proeven met die camera (zo die peper, die geur, ...) heel onecht lijken acteren maar 't is ook altijd wel goe om uzelf als mol te profileren dus hoop ik dat die dat doet en niet echt de mol is, want dan ben ik teleurgesteld.

Eigenlijk hoop ik dus vooral dat lloyd gewoon de mol is, haha
09/05/18 07:52
Tis lloyd, mannen. Dat DD t gezegd heeft
09/05/18 08:32
quote door

Ja lap ik dacht dus echt Pascale.. nu weet ik het echt niet meer

haha da dacht ik ook!
09/05/18 09:58
quote door

oh, ik heb nooit echt 'gevoel' bij zoiets. Dat is altijd analyseren van wie er waar zit, en waar je als mol liefst wil zitten, en zovoort. Maar ik vind het dan ook effectief leuk om zoiets te willen doorgronden. Ik kijk natuurlijk ook voor ehm 'het menselijke verhaal', en op dat vlak was alles met Pieter altijd wel mooi om te zien. Daarom alleen al ben ik blij dat hij er tot het einde in zit, ook al gaat hij volgens mij de verliezer zijn, met Lloyd als winnaar. (en ik zie het al gebeuren dat LLoyd, ergens onder onbewuste aanmoediging door de lange aanwezigheid van Pieter, heel veel geld naar een goed doel gaat geven, dat zou zeker een mooi einde geven)

Awel, ik word daar dus poepzenuwachtig van! Van nature ben ik ook iemand die alles graag analyseert en uitpluist, maar de ervaring leert me dat ik daar dan te hard op gefocust ben en niet meer gewoon van het programma kan genieten omdat ik dan krampachtig in alles en iedereen naar verdacht gedrag of verwijzingen zoek. SCHTOEM.

Pieter heeft zich bij mij verdacht gemaakt op vlakken die ik meer als verdacht zie. Wat ik net schreef klinkt pokkelogisch, maar ik merk door over de Mol te praten dat ik soms echt een hele andere kijk op de dingen heb en op dingen let die anderen dan weer niet zien. Of ik vind iets verdacht terwijl mijn lief zoiets heeft van 'maar allee, noemt gij dat verdacht?'. Da's op zich wel interessant, die verschillende percepties en indrukken. Maar ik probeer daar dus niet echt fel in mee te gaan, want dan is't voor mij bye bye ontspanning. Eens ik een mol heb, wijk ik daar ook niet vanaf. Ook niet als iemand anders steeds verdachter wordt. Dat is dan weer mijn principe, haha.
10/05/18 11:03
Ik zat van in het begin op Pieter dus ga daarbij blijven. Ook eerder op gevoel want ik heb niet alle afleveringen volledig gezien.
10/05/18 21:44
komaan en bv bij dieje drive-in cinema waar Pieter en zijne broer dan in den auto hebben geslapen : zijneige effe de slachtofferrol aanpraten door voor 't geld te gaan en dan boehoe in zijne auto te moeten slapen... iedereen medelijden, BAF WA NE MOL-MOVE
13/05/18 21:25
Wanheda
quote door

maar pieter zou zo.. kwenie .. ahh tis de priester.. anti climax.. zo lijk ne slechte cluedo

Daar hebde uwe slechte cluedo :' )