Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
De mol 2018 : 76 reacties (2/4) [Tv en Radio]

De mol 2018

30/03/18 08:34
Duc
Volgens mij opgezet spel. Niemand opgevallen dat Joke bij de eliminatie helemaal achteraan zat en als enige met een big smile op haar gezicht? Zou niet zeggen dat ze de mol is, maar wel dat ze al op voorhand wist dat ze niet ging afvallen.
30/03/18 09:51
of ze hadden haar na de vragenronde gezegd van: "als je de eliminatie overleeft, dan mag je je brief bovenhalen en lezen. En die brief is enkel voor jou bestemd, dus zet je ergens waar de rest niet kan meelezen."

Ik denk dat er echt geen zekerheid was dat ze ging blijven. Wanneer zou ze dat dan trouwens gehoord hebben, als het wel zo was? Pas na het invullen van die vragen weet de organisatie wie gaat afvallen, en de opname met het groen/rood scherm zijn allicht vlak daarna. Joke was gewoon benieuwd wat er in haar brief zou staan, en was blij dat ze die daarna sowieso mocht lezen.
30/03/18 13:17
Gisteren voor het eerst gekeken.

Die Joke lijkt verdacht veel op Eline van vorig jaar, qua uiterlijk en in praten :-/

Nog niets groot gezien. Twee naïeve of luie kippen (de psych en de ontmijnster), twee leukerds (het meisje dat zingt en schrik heeft van kippen en de grote clown), de priester (= niet de mol), tegen volgende aflevering heb ik een lijstje klaar min de priest.
30/03/18 13:44
Voor de telegrammers onder ons; er is ook een molchannel. De link staat bij chat!
31/03/18 15:28
Door die "heb je mij gemist" en iedereen die heel de tijd mist zegt dacht ik dat het Pieter was.
Maar Pacale haar liedjes zijn verdacht.
Iemand een idee waar de 'pluim' op zou kunnen wijzen? Echt een te random woord..
08/04/18 21:26
Judas deed het voor 30 zilverlingen, Pieter was met 2 tevreden.

Mijn mol ligt er nu wel uit, had ik echt niet verwacht.

En Steve is echt wel de meest onsympathieke deelnemer ooit.
08/04/18 22:12
shanashizzle
Steve is sowieso de mol, wie kent er nu op die leeftijd bon jovi en madonna niet?
08/04/18 22:57
vakidioten?

Natuurlijk is het wel makkelijk om spelen dat je dingen niet weet omdat je 'wereldvreemd' bent.
Dat fietsen vond ik even verdacht, maar achteraf bekeken kan je evengoed zeggen dat Katrien daar verdacht is omdat zij misschien lichter moet trappen, als mol zijnde.

Ik denk nog steeds Pascale, maar die doet zoveel rare dingen dat dat eigenlijk al niet kan dat zij de mol is, dat het er te dik zou op liggen.

Is dat trouwens echt zo dat zovelen die Antwerpenaar zo sympathiek vonden? Ik vind mensen met zo'n accent nooit sympathiek eigenlijk, en zo kwam hij voor mij ook niet over.
09/04/18 06:55
pedant
da ge niet weet wie SIR paul mccartney is omg
09/04/18 15:27
Steve is zoals vorig jaar “de oude” van de groep. Conditie nul, weinig kennis van muziek (heb ik ook niet) maar bij hem is Engels blijkbaar ook e probleem.

Achteraf gezien blijft hun probleem dat ze weinig nadenken wie voor welke opdracht geschikt is..

Mogelijke mol:
- Katrien (ze is telkens bij de opdrachten voor het meeste geld en telkens 0€ verdiend)
- Bahador (zei deze aflevering op de vraag dat hij de mol is als enige “nee” al de rest zei “ik ben de mol niet”, hij doet soms wat nonchalant maar mag van de groep wel veel beslissen omdat de rest het niet doet)
- Steve (arts: maar kent geen Engels, duurloper maar is na 1km al pompaf, zijn playlist is gevuld met veel variatie toch doet ie alsof hij werkelijk niets weet)

Was er vroeger geen “poll” zodat iedereen is komen stemmen?
09/04/18 16:34
Ik.mis de poll ook!
05/05/18 15:52
Zijn de mollenjagers op pensioen?
05/05/18 20:05
Ik verdenk iedereen behalve Baha.
Aangezien ik meestal fout ben zal hij dan de mol wel zijn :p
05/05/18 20:12
quote door

Ik verdenk iedereen behalve Baha.
Aangezien ik meestal fout ben zal hij dan de mol wel zijn :p


Idem maar met Pieter haha
05/05/18 20:32
En ik twijfel net tussen Baha en Pieter omdat die twee elkaar constant volgen.
05/05/18 21:30
So-wie-so Pieter. Ze moesten die proef doen waarin hij op die auto zat, een proef waar bijna niets van geld verdiend is. Op de moment dat dat verteld wordt tegen heel de groep reageert heel de groep een beetje triest, maar dan! Eén moment waarop ge Pieter ziet kijken met een nogal tevreden blik!!! Terwijl het zijn schuld was dat er niets verdiend was!! GE HEBT UZELF VERRADEN JONG!!

(ik ben niet zo'n fervente mollenjager hoor - nieuwste afleveringen zelfs nog niet gezien - maar dat viel mij nu toevallig heel hard op)
05/05/18 21:31
Naaah, ik denk Baha, die doet zo louche!
05/05/18 21:32
En dan begint ge er ook op te letten natuurlijk en dan zag ik nog wel dingen waarvan ik dacht nouuu pieter noouuuu haha

Baha denk ik helemaal nie
05/05/18 23:42
Ik twijfel het meest tussen Pascale en Pieter, maar denk iets meer Pascale. En ik hoop dat Lloyd wint als hij de mol niet is.
08/05/18 09:54
Ik denk dat Lloyd de mol is en Bahador gaat winnen :)