Welk merk van sigaretten roken jullie?

17/09/11 07:52
lucky lucky! ;)
17/09/11 10:14
Next & Marlboro. Marlboro is beter vind kik persoonlijk, ma kost 6 euro voor 24 sigaretten, en Next kost er 5.70 voor 28. 't Is al duur genoeg ^^ En nu voor de moment L&M, omda de mama en de papa die taxfree gekocht hebben voor mij :D
17/09/11 15:03
leve Pall Mall! Philip Morris en muntsigaretten zijn echt vies
17/09/11 16:26
Levitated
arizona
omdat dat het goedkoopste is en dat smaakt nog wel cavakes
17/09/11 16:54
mrsmurf
L&M
Lucky Strike
17/09/11 16:57
geen, ik spaar mijn centen
17/09/11 17:14
olifant
Marlboro, L&M, lucky strike,
en de tiger lady voor jonco ( rolt het beste)
17/09/11 18:07
Hah, ben nu bijna een jaar gestopt maar toen rookte ik
Marl boro en lucky strike dooreen. Ik rookte eerste marl boro en toen omdat die op waren eens lucky strike, de eerste sigaretten waren walgelijk maar na een tijd merkte ik dat al niet meer dus begon'k tegen het einde aan wat lucky strike te roken.

ook kon'k ooit wel boule d'or roken.

Ook vond'k l&m vrij smerig.
18/09/11 00:25
Hellogloomy
quote door
Maar ge rookt toch ook een sigaret voor de smaak van de tabak en persoonlijk vind ik dat munt daar nu echt echt echt niet bij past. Als ik een muntsmaak wil, dan eet ik wel een muntje.
Ieder zijn mening en zijn ding natuurlijk.

Wat? munt sigaretten vergelijken met een muntje, really?
Overigs leer je menthol sigaretten roken. In het begin is de smaak vrij raar tot zelfs vies, later proef je de tabak er terug door en merk je dat je niet zo'n lange tabak nasmaak hebt na een sigaret, soms proeft het ook een pak lichter (althans: zo ervaar ik het, ik weet niet of andere het ook zo ervaren). Ikzelf kan geen 'gewone' sigaretten meer roken.

OT: pall mall menthol forevah.
18/09/11 01:12
Kreuzberg
natural american spirit, when in berlin
18/09/11 11:40
Ik rook zelf niet maar ik verkoop er wel veel (ik werk in een superette) en vind het raar dat zo veel mensen Pall Mall roken omdat dat 'goedkoop' is. Dat is toch niet zó veel goedkoper dan andere merken? Je betaalt 4 euro (of misschien al 4,10 intussen) maar je hebt er ook wel maar 19 sigaretten voor...
Als ik ooit zou beginnen (voorlopig niet van plan) zou ik de witte Kent nemen denk ik, die is kennelijk zeer licht, waarden allemaal 0,1 en dergelijke. Maar puur hypothetisch dus :P

Wat ik nooit zou kunnen roken is Gauloises zonder filter, mijn opa rookte die vroeger en alleen al aan de geur merk je dat die vreselijk zwaar zijn, bah!

18/09/11 13:02
Kreuzberg
De reden dat shit gelijk witte Kent's zo weinig nicotine bevatten is omdat ze 'r zeer veel andere brol bijdraaien. Dan toch liever tabak dan chemische shizzle om een sigaret (die dan eigenlijk geen sigaret meer is) licht te doen overkomen.
18/09/11 13:08
pijlbord
Nogmaals, uw merk laten bepalen omdat het het goedkoopste is is echt stom. Dat smaakt 9/10 toch naar kak?
En alle filtersaffen smaken naar chemische brol, er is een reden waarom ik alleen maar shag rook.
18/09/11 13:29
odoaker
Altijd belgam 19. Vroeger 18 maar die bestaat niet meer, awoert!
18/09/11 13:56
quote door
Altijd belgam 19. Vroeger 18 maar die bestaat niet meer, awoert!

Ik heb mij laten wijsmaken dat dat gewoon hetzelfde is als Ajja 17 want dat die dat hebben overgekocht of zoiets. Ik vroeg mij al af waarom deze zomer zoveel mensen het voor mij volslagen onbekende merk Ajja moesten hebben.

quote door
Nogmaals, uw merk laten bepalen omdat het het goedkoopste is is echt stom. Dat smaakt 9/10 toch naar kak?
En alle filtersaffen smaken naar chemische brol, er is een reden waarom ik alleen maar shag rook.

Dan zijt gij een van de weinige mensen die ik ken die zelf rollen omdat ze dat beter vinden en niet omdat dat goedkoper is dan pakskes sigaretten. Het is echt vaak een argument helaas :P
18/09/11 18:31
l&m, uiteraard.
18/09/11 21:58
Meestal Gauloises Blondes, maar ik verkies Marlboro.
18/09/11 22:52
destroycreateagitate
quote door

hahahaha man shag da klinkt echt zo stoem da het geniaal is
18/09/11 23:52
pijlbord
quote door

hahahaha man shag da klinkt echt zo stoem da het geniaal is

Dat is toch een aangenaam woord? Het heeft zo iets.. authentiek.
18/09/11 23:57
In mijn oren klinkt dat eigenlijk alsof je "voornamelijk neuk rookt".
Ik ben toch niet de enige, of wel?