Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Kot/studio voor stageperiode : 17 reacties (1/1) [Gezocht]

Kot/studio voor stageperiode

01/05/17 13:39
Ik ben een student in Antwerpen en ik doe dit jaar vanaf september tot november een stage in Gent. Zijn er mensen onder jullie die ervaring hebben met het huren van een kot/studio voor een periode van 2 maanden? Ik heb namelijk geen enkel idee waar of hoe ik zo iets moet vinden. Elk kot dat ik online vind is met een contract van minimum 12 maanden.
01/05/17 13:46
Ge zou eens moeten zoeken naar mensen die hun kot onderverhuren omdat ze bijvoorbeeld op erasmus gaan. Voor Leuven is er bijvoorbeeld een pagina "te koop/te huur in Leuven" op facebook en daar wordt regelmatig zoiets gepost. Dat zal ook wel voor Gent bestaan gok ik. Of misschien andere websites waar mensen hun kot aanbieden wanneer ze op buitenlandse stage/erasmus/... gaan.
01/05/17 14:02
voor Gent op facebook is dat "te huur: kot in gent" :)
01/05/17 14:11
Airbnb is ook een optie. Daar staan soms kamers op die enkel minstens een maand ofwo verhuren.
01/05/17 15:10
Mail eens naar gent@xior.be, er zijn tal van studenten die hun kot dat ze via XIOR huren onderverhuren. www.xior.be
01/05/17 15:21
gabrielgarcia
Wij verhuren mss een kamer in die periode :) . Mijn kot is aan de Voskenslaan.
02/05/17 00:47
Pendelen? Twee maand is toch niks. Ik heb dat ook gedaan voor mijn stage in gent. Tenzij ge echt moeilijke uren hebt.
En anders idd niet op websites kijken maar via fb of via via.
02/05/17 02:22
quote door

Wij verhuren mss een kamer in die periode :) . Mijn kot is aan de Voskenslaan.


Enig idee van prijs? Zou super zijn.


quote door

Pendelen? Twee maand is toch niks. Ik heb dat ook gedaan voor mijn stage in gent. Tenzij ge echt moeilijke uren hebt.
En anders idd niet op websites kijken maar via fb of via via.