Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel #6 : Circus Wulvenborg : 994 reacties (2/50) [Weerwolven]

Spel #6 : Circus Wulvenborg


Uitgebreide ronde info, functies en rollen
Lijst met alle personages en hun omschrijving

Dag 0 en intro: 4
Nacht 1: 11
Dag 1: 27
Nacht 2: 30
Dag 2: 32
Nacht 3: 33
Dag 3: 35
nacht 4: 36
Dag 4: 39
Nacht 5: 41
Dag 5: 44
Nacht 6: 44
Dag 6: 45
Nacht 7: 45
Dag7: 46
Nacht 8: 48
Dag 8: 48


Winaars: Dustsurfer & erroarist

Uitgeschakelde burgers: Calllie , thefantasticfive , Glimp , GabrielGarcia , Dagdromen , regenrups , blizzerd , Unni
Uitgeschakelde wolven: Freakske , Nambetant , Salto , Schaduwland , AdrianHealey , snakeeyedboy , Positivisme , Unicornjosi


14/02/17 11:08
De enige reden waarom ik zou willen meedoen is om zo'n fancy tekstje te schrijven, haha. :' )
14/02/17 11:09
DOE MEE KTOELOE
14/02/17 11:10
Nambetant
quote door

De enige reden waarom ik zou willen meedoen is om zo'n fancy tekstje te schrijven, haha. :' )


Ge moogt de mijne altijd schrijven haha
14/02/17 11:13
UnicornJosi
quote door

DOE MEE KTOELOE

Dit
14/02/17 11:21
Freakske is een infiltrant in opdracht van de grote concurrent, Circus Maximoff. Hij doet zich voor als de brave man met de geitenshow, maar dat is slechts schijn. Zijn taak bestaat erin Circus Wulvenborg van binnenuit te vernietigen met zijn intriges, manipilaties, sabotageacties en indien nodig, cold blooded murder. Zijn eerste acties bestonden uit een "koolstoof die omviel en een tent deed afbranden", een "versleten trapezekoord dat afbrak" en enkele katten van de koorddanseres die "waren weggelopen". Het is uiteindelijk maar een kwestie van genoeg stenen in de zak te doen om het bewijsmateriaal de laten verdwijnen.

Een volgende actie mislukte echter. Toen hij de flyeruitdelende dwerg wilde beroven, kon hij het als echte tettenman niet over zijn hart krijgen om haar iets aan te doen. Hij brak de actie af en keerde terug naar zijn tent. Een moment van zwakte, meer was het niet. Hij had een opdracht die hij moest uitvoeren. Vanaf morgen ging hij verder dan ooit gaan in zijn acties. No more half measures.

Chaos zal er zijn.
14/02/17 11:22
Schaduwland is een professionele saboteur.
Hij wordt betaald door circussen, kermissen en theatergezelschappen om de zaken bij de concurrente op een zo gruwelijk mogelijke manier te laten mislopen. Het is een nichemarkt waar niet altijd dik betaalde jobs in te vinden zijn, maar er is simpelweg niet meer veel vraag naar loopgraafsaboteurs. Hij ontdekte na de oorlog al snel dat het niet zo moeilijk is om een trapezeartiest tot zijn dood te laten vallen, om een werkongeluk uit te lokken bij een leeuwentemmer, of om podiumwapens te verwisselen met meer dodelijke exemplaren.
Vaak was het in het theaterwereldje zelfs voldoende om enkele kleinere tegenslagen uit te lokken en het doelwit op een subtiele manier een dramatische zelfmoord aan te praten.
Schaduwland heeft onlangs van een anonieme klant een grote som geld ontvangen om mee te reizen met circus Wulvenborg en het gezelschap te ruïneren. Hij stelt nooit vragen over de aard van een job, maar hij heeft gevoel dat het deze keer persoonlijk is. Hij heeft namelijk het ongebruikelijke verzoek gekregen om de ondergang van het circusgezelschap zo traag mogelijk te laten verlopen.
14/02/17 11:23
Lol freakske en schaduwland... Saboteer elkaar!!!!
14/02/17 11:24
UnicornJosi
quote door



Een volgende actie mislukte echter. Toen hij de flyeruitdelende dwerg wilde beroven, kon hij het als echte tettenman niet over zijn hart krijgen om haar iets aan te doen. Hij brak de actie af en keerde terug naar zijn tent. Een moment van zwakte, meer was het niet.


Ouh <3
14/02/17 11:31
Bah, niet tof dat 2 mensen dezelfde rol claimen. Allez ja, niet veel aan te doen zeker als het binnen de minuut gepost is :)
14/02/17 11:33
veranderen mag nog tot en met de deadline :) Maar er is ook niks mis met toevallig gelijkaardige rollen
14/02/17 11:35
Ok, Freakske, Schaduwland, wie van jullie twee heeft mijn goochelact gesaboteerd en ervoor gezorgd dat mijn assistente in twee gezaagd is?
14/02/17 11:39
Dat zal Schaduwland wel geweest zijn. Ik ben de brave man met de geitenshow.
14/02/17 12:04
UnicornJosi
Extra: De kleine dwergvrouw had wel een enorme stem die groepen kon overtreffen. Mensen keken dan altijd op en zochten naar een spreker in het publiek, terwijl het geluid meestal van onder de meerderheid hun lenden leek te komen.
14/02/17 12:18
Dagdromen was een wereldberoemde contortionist - ook wel slangenmens genoemd bij het onwetende plebs-. Ze reist circus per circus af om met haar flexibele lichaamsdelen de wereld te verbazen met haar kunsten. Met haar slangenkunsten heeft ze reeds de wereld rondgereisd en vele fans verzameld. Mijn haar jonge leeftijd is ze dan ook een enorm succes in de circuswereld! Haar slangenkunsten komen haar in het normale leven dan ook enorm goed uit. Zo heeft ze een nieuwe techniek onder de knie waarbij het haar mogelijk maakt haar haar te kammen met haar voeten, zodat ze haar handen vrij heeft om de flair te lezen. Verder hoeft ze nooit vliegtuigtickets te betalen aangezien ze makkelijk in een van de koffers van haar vrienden past. Top vaardigheid!
14/02/17 12:19
Nambetant
Nam is de olifantendresseur van circus Wulvenborg. Aanvankelijk had directeur Ypsionus haar aangenomen als tweede koorddanseres, maar daar kon Mimi niet mee lachen. Met al die katten was het zo al moeilijk genoeg om te balanceren, daar kon geen tweede persoon meer bij. Gelukkig had circus Wulvenborg nog een olifant op overschot, en moest daar ook iemand voor zorgen. Nam probeerde Meneer Olifant allerhande trucjes aan te leren, maar hij wou nooit luisteren. Tevergeefs bad Nam elke avond voor een mirakel ( ;) ), maar helaas bleef Meneer Olifant erg koppig. Het gebeurt dan ook wel vaker dat de toeschouwers hem niet eens te zien krijgen, omdat hij geen zin heeft om de tent te betreden. Aangezien Ypsonius een oogje op haar heeft laat hij haar maar doen, en daarom wordt ze scheef bekeken door de andere circusartiesten die wél hard moeten werken. Maar Nam trekt zich er niets van aan, zolang Meneer Olifant gelukkig is is zij dat ook.
14/02/17 12:53
quote door

Freakske is een infiltrant in opdracht van de grote concurrent, Circus Maximoff. Hij doet zich voor als de brave man met de geitenshow, maar dat is slechts schijn. Zijn taak bestaat erin Circus Wulvenborg van binnenuit te vernietigen met zijn intriges, manipilaties, sabotageacties en indien nodig, cold blooded murder. Zijn eerste acties bestonden uit een "koolstoof die omviel en een tent deed afbranden", een "versleten trapezekoord dat afbrak" en enkele katten van de koorddanseres die "waren weggelopen". Het is uiteindelijk maar een kwestie van genoeg stenen in de zak te doen om het bewijsmateriaal de laten verdwijnen.

Een volgende actie mislukte echter. Toen hij de flyeruitdelende dwerg wilde beroven, kon hij het als echte tettenman niet over zijn hart krijgen om haar iets aan te doen. Hij brak de actie af en keerde terug naar zijn tent. Een moment van zwakte, meer was het niet. Hij had een opdracht die hij moest uitvoeren. Vanaf morgen ging hij verder dan ooit gaan in zijn acties. No more half measures.

Chaos zal er zijn.


Oh ok dacht dat die kat terug naar u was. Ge hebt uw eigen kat vermoord
14/02/17 13:51
Ik doe mee, als ik inspiratie heb voor een character
14/02/17 14:10
quote door



Oh ok dacht dat die kat terug naar u was. Ge hebt uw eigen kat vermoord


Ge verwart mij met een van mijn middeleeuwse voorouders ;)
14/02/17 15:27
Niet verschieten dan als ge snel dood zijt ze :s
14/02/17 15:35
Maar dat van uw katten zal Schaduwland wel geweest zijn. Ik ben de brave man met de geitenshow.