Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Theatervoorstelling/Noxameeting : 26 reacties (2/2) [Creatief]

Theatervoorstelling/Noxameeting

27/07/16 23:16
Nogmaals, dat is maar een voorstel, iedereen mag iets voorstellen ze :)
27/07/16 23:23
cymianel
I love URL's! :(
27/07/16 23:58
Apocalips
jaa eens een impro-voorstelling of een comedy night anders, da's gelijk toegankelijker dan een toneelstuk vind ik!
28/07/16 00:24
Nog nooit gedaan een noxameeting... Maar ik zou er eventueel ook wel voor open staan om daar eens naartoe te komen... ideetjes die spontaan in mijn hoofd binnenspringen:
- comedynight
- een show van een illusionist
- pokémonjacht
- indoor-lasershooting
28/07/16 00:35
Kom in januari naar een voorstelling van een mede-noxaan kijken. Da's pas cool. Uiteraard heb ik het over mezelf!
28/07/16 02:13
Mokeponn
Ik volg dit nog, Noxameetings geven mij altijd een goed gevoel. En zelfzekerheid, vreemd genoeg.
Dus, Nick, als het concreter wordt en ik ben vrij (wss..) dan kom ik! Lola mag niet binnen in het CC :(
Maar euh, wel zelf komen dan he! :D
28/07/16 11:46
quote door

jaa eens een impro-voorstelling of een comedy night anders, da's gelijk toegankelijker dan een toneelstuk vind ik!


Ja dat is meer toegankelijk :p maar ik wou gewoon mensen om is naar theater dingen te gaan kijken, want mijn vrienden gaan ook veel liever comedy dingen zien :) Pas op ik zie dat ook graag, maar soms wil je is iets anders, allez ik toch. We kunnen ze ook allebei doen natuurlijk?

14 en 15 Oktober komt bijvoorbeeld Adriaan van den Hoof, ik heb hem al twee keer in het echt gezien en dat viel heel goed mee, maar sommige mensen moeten niks van hem hebben.

De rest komt allemaal in het voorjaar pas => Dit is hopelijk de link


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.