Day of the doctor

04/04/16 14:01
dagenVanGras
Ik ben dar super vatbaar voor. Als iets mij niet direct boeit laat ik het snel liggen. De nuwho series van 2005 hebben mij direct gegrepen en ik heb geen moment achteruit gekeken. Eccleston doet het zo fantastisch als introductie doctor.
04/04/16 16:49
AwesomeLand
Ik zal het een kans geven-be back in four months.
04/04/16 23:11
AwesomeLand
Net ontdekt dat Netflix dat pas vanaf seizoen vijf aanbiedt, dus ik kan weer niet veut
05/04/16 00:03
AdrianHealey
is het er niet ovlldeig af van netflix,
05/04/16 10:15
AwesomeLand
Als ge uw taalinstellingen in het Engels zet krijgt ge de vijf tot den tien.
Dan krijgt ge veel goeie shows bovenop wat ge nu hebt, niet ondertiteld weliswaar.
05/04/16 10:23
Warum
ge moet wel echt kijken vanaf het eerset seizoen v an new who. Eccleston moet uw 1e doctor zijn
05/04/16 11:33
AwesomeLand
Ja, ik zou nooit starten in een zoveelste seizoen van iets. Ook al zou iedereen zeggen dat de eerste twee seizoenen van een serie saai waren en dat het vanaf het derde de beste serie ooit was, dan nog moet ge alles gezien hebben. Tenminste, bij een goeie serie. Als ze dat van the big bang theory zouden zeggen of zoiets dan skipte ik het gewoon wel. Niet dat dat niet goed is, maar het heeft geen plotline die ge van de start moet volgen zoals, say, Twin Peaks of zo...
05/04/16 11:34
AwesomeLand
Ik vind gewoon bizar dat ge de laatste vijf seizoenen van iets zou aanbieden, ipv compleet of gewoon de eerste vijf. Wie begint er nu met het vijfde? Behalve als natuurlijk super veel Britten die eerste vier seizoenen elders gratis kijken.
06/04/16 17:34
Warum
ja da is omdat dat met de populairste doctor is (maar niet noodzakelijkerwijs daarom ook de beste, er zijn veel discusises over "favoriete doctors";) maar die vanaf siezoen 5 is wel degene die bij veel meiskes of jongere mensen populairder is/was wegens obvious reasons
maar ik vond die zelf ook wel goed ze, die kan goed speechen bvb, vrij essentieel als doctor
ik denk ook grotendeels geschreven door een anderes chrijver vanaf dan
maar eccleston en tennant, mmmm, die moet ge ook als doctor gekend hebben, moet moet!

damn nu wil ik opnieuw kijken.
06/04/16 17:39
Warum
ahja voila wikipedia told me, vanaf seizoen 5 is moffat hoofdschrijver en nimeer russel t davies
06/04/16 17:43
mijn gefreakte dr who maat heeft me echt wel op het hart gedrukt dat ik moest beginnen kijken vanaf de allereerste dr who aflevering uit de jaren '60
nu, ik heb de eerste drie afleveringen van de reeks uit 2005 een tijd geleden bekeken en ik was tot nu eigenlijk vergeten dat ik er aan begonnen was. teken dat het me niet helemaal gegrepen heeft
misschien omdat het allemaal afleveringen zijn die elk een eigen verhaal hebben, en ik meer te vinden ben voor een doorlopend plot. on the other hand, smallville heeft me wel kunnen blijven boeien, maar daar zat misschien een stevige portie nostalgie bij (en een catchy begintune die we uit volle borst meezongen hehehe).
06/04/16 20:31
AdrianHealey
Ah, de zoveelste mens die denkt dat doctor who geen doorlopend plot heeft omdat hij/zij niet in staat is de subtiele hints op te pikken die zorgen dat het een coherent plot is.

Hoe is het met je kwaaie wolf?
06/04/16 20:34
dagenVanGras
Na drie afleveringen moet je wel al iets doorhebben... Het zijn idd subtiele hints, maar dat is het mooie aan Doctor Who.
07/04/16 13:58
Warum
Bwoah, drie... Ik denk dat wij er onze eerste keer wel een vijftal gezien hebben en dan hebben we er een paar saaie over geslagen, ik weet dat nog :D Maar 't is misschien niet voor iedereen, zeker die eerste seizoenen zijn denk ik voor sommige mensen "moeilijker" om van te houden, in vergelijking met vanaf wanneer Matt Smith doctor was. En nu mis ik die wel, haha. Arme Capaldi. 't Is toch niet hetzelfde nu Capaldi er is.
Wat wél gebeurd is sinds Capaldi doctor is, is dat Clara veel toffer en diepgaander en interessaner is geworden, joepie! Veel van de ergernissen die ik had in't begin van dit topic zijn wel voorbij nu :p
07/04/16 14:01
AwesomeLand
Er komt trouwens een Amerikaanse versie van met Bruce Campbell (Evil Dead)
07/04/16 14:13
Warum
Ik vind daar precies niets van terug?
07/04/16 14:18
AwesomeLand
Dat werd gedeeld door empire movie magazine
07/04/16 14:19
AwesomeLand
Oh het was op 1 april denk ik
07/04/16 14:20
Warum
Ok, oef :D