Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Blind getrouwd : 541 reacties (3/28) [Tv en Radio]

Blind getrouwd

30/03/16 19:16
Hier wordt precies maar half gelezen :p
30/03/16 19:25
quote door



Ja die straalt zoiets seuterigs uit, weet ook niet wat precies. Misschien omdat hij meteen zo rap van stapel liep. Maar puur gewoon qua gezicht vind ik haar echt niet way out of his league.


Die kijkt bang uit zijn ogen. Onzeker hé.
30/03/16 19:36
shanashizzle
quote door

Hier wordt precies maar half gelezen :p


Oeps, paar keer overgezien, had het topic ook maar in de rapte gelezen, my bad :p
31/03/16 13:08
Ik heb mezelf bijgekeken :p
Amai ik ben geschrokken van Inge. Eerste aflevering leek dat supergoed te gaan. En dan opeens BAM. Echt jammer. Ze had precies verwacht dat ze in àlles overeen gingen komen mja da's echt niet realistisch he.
Volgende aflevering stelt ze zich precies toch wat meer open dus ik ben benieuwd.
Ik heb idd ook hetzelfde gevoel als Warum, die zit gewokn vast in wat ze dènkt dat ze wilt en heeft zichzelf daardoor nog niet goed genoeg leren kennen of zo. Ze houdt zich zo hard vast aan haar droombeeld (macho, kindjes) dat ze zichzelf de kans niet geeft om haar zelf graag te zien om wie ze is dat ze ook niet open kan staan voor Jonas. Of zoiets.

Die Stijn en da meiske vind ik echt zalig. Die zijn zo ontzettend open en die gaan er echt voor.

Honestly ik vind dat echt een vet programma. Zo ècht en normaal.
31/03/16 13:11
quote door

Ik denk dat die Inge nog wel een toffe kan zijn als ze zich neerlegt bij de situatie. Ze weet volgens mij niet hoe ze het moet aanpakken. Want in het begin was die toch wel enthousiast? En ze hadden misschien ook beter gaan samenwonen in haar appartement waar ze zich meer op haar gemak voelt en daardoor misschien ook wat losser komt. Ik wil ook wel weten hoe die Amerikaanse versie noemt?

Woont die niet bij haar ouders?
31/03/16 13:55
Invictus
Ik vind dat ook echt een tof programma, ik vind het niet overdreven of zoiets, daar had ik wel schrik voor dat dat zo ging zijn.
Ik kan nu zo nog niks zeggen van die koppels, omdat ik weet hoe ik zelf ben :p eerst van stapel lopen, dan die beu zijn, maar dan toch erna verliefd worden :p Dus dat zal bij iedereen wel anders zijn zeker. Wie weet gaat het bij die Nuria en die kerel nog fout en lukt da bij die Inge nog wel :D Ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen! Ik kijk al uit naar maandag :D
31/03/16 14:26
Warum
Ja voila, als ge al wat rottere relaties achter de rug hebt is het misschien niet zo evident om in iets nieuw iets goed te zien. Nu ja, niet dat die met elkaar moéten overeen komen of dat ge dat moét zien zitten gewoon omdat die testen zeggen dat ge goed bij elkaar past. Ge hebt aan niemand iets te verantwoorden of ge zijt aan niemand iets verplicht, als ge dat niet ziet zitten qua relaties. Als ge het moeilijk hebt om u open te stellen tegenover nieuwe mensen, zoals wel veel mensen hebben, dan gaat ge dat op een weekje huwelijksreis niet noodzakelijk al gemakkelijker kunnen denk ik. Dan is het enige dat "helpt" (en hier komt het cliché) dat ge daar de tijd voor neemt, en krijgt, en de ruimte. Dat ge zo een limiet van 5 weken hebt waarna ge moet "beslissen" is natuurlijk wel een soort tijdsdruk dat ook een omgekeerd effect kan hebben he, dat ge u net mínder gemakkelijk open kunt stellen, want ge moet àlles weten op die korte tijd. Zeker omdat ge getrouwd zijt. En als ge dan een kinderwens hebt...

Bon ja, allemaal bedenkingen waarom die Inge voor mij niet persé een ambetanterik is die gewoon haar best niet wil doen. Iedereen is anders, iedereen heeft andere relaties achter de rug, en ge kunt nog vol goede moed in iets nieuw stappen en denken dat het wel allemaal gaat lukken, maar als ge effectief bezig zijt kunt ge pas echt weten of ge er bvb klaar voor zijt, of whatever.
31/03/16 23:12
shanashizzle
quote door

Woont die niet bij haar ouders?


Oh, dan heb ik daar waarschijnlijk over gezien of verward met een van die andere.
31/03/16 23:34
Carolily
Mega saai programma. Vlaanderen wilt weer eens iets overnemen en het mislukt, ahum.

Die hun dialogen zijn om van te blijten. 'Blij dat we toch schoon weer hadden...' - 'mja, ja ja'
Echt fucking awkward, brr, ik voel mij in hun plaats ongemakkelijk.
Eerste koppel is een flop. Die griet denkt dat ze een cool chick is, benadrukt te veel dat ze ECHT NIET meisjesachtig is, maar eigenlijk is ze de meest grote seut ever en het meest stereotiepe beeld van een vrouw. Kinderen zijn een 'EIS'. Ze zegt niet wat er is, maar zwijgt liever terwijl die kerel alle moeite vd wereld doet. Jesus! Tweede koppel; saai he, heel saai. Derde koppel: weirde combo, maar kan wel. Die Nuria vind ik maar buh. Zo niet-grappig en een super ambetante kop. Maar goed, haar schuld niet natuurlijk.

Ik heb het gevoel dat ze gewoon de meeste saaie mensen, zonder persoonlijkheid er uit hebben gekozen, dat is wrs het makkelijkste om te koppelen he. Enorm oppervlakkig dus, zeker als je die vrouw aanhoorde die die kandidaten hun huizen kwam checken, en aan de hand van het interieur vaststellen hoe iemand is. Hoe oppervlakkig kan je conclusies maken over een persoon?

Ik kijk er elke week met mijn vriendje mee, omdat we er kei goed mee kunnen lachen en na de aflevering vollebak mopjes erover maken en die sukkelaars imiteren. Voor de rest vind ik dat niet echt de moeite, maar ik ben wel een ramptoerist dus blijven kijken.
01/04/16 00:04
josfindus
wat is er mis met die nuria haar kop? man die is gewoon kei knap!

eum de meeste mensen zijn oppervlakkig en daar is niks mee. En een interieur zegt wel degelijk iets over mensen hoor. Allé ik vind dat. En als ge vindt dat uw interieur totaal niet uw persoonlijkheid reflecteert, zegt dat alsnog veel over u. Hoe uw huis is, dat is toch kei persoonlijk? en bij sommige mensen is dat net allemaal heel onpersoonlijk, maar dat zegt toch ook veel over hoe ge zijt.
Swat ik zou toch wel een beetje kronkelen moest mijn ingebeeld lief toevallig in een huis wonen met het interieur gelijk dat van bij mijn bomma. En er zijn er zo! De kans is groot dat die dan ook eet gelijk mijn bomma en dat zou instant voor heel veel ambras zorgen.
Of die madam van dat program dat ook allemaal op een juiste manier leest en analyseert, laat ik in het midden.
En ja ge moogt mij kortzichtig vinden.
03/04/16 11:31
Hoe eet of woont uw bomma dan als dat echt zo verschrikkelijk is? :p
03/04/16 14:14
Warum
mijn bomma eet zo: 3 patatten, een half bord vlees en dan een handjevol groenten
zo eet ik: een half bord groenten, een half bord patatten
03/04/16 14:16
pijlbord
Mijn bomma leeft zo: Niet meer.

Het voordeel is wel dat ze nu geen vlees meer eet.
03/04/16 14:19
Warum
Ok dan :' )
03/04/16 14:38
freeforlunch
Haha pijl
03/04/16 17:48
pijlbord
Dat is nu juist op tv en ik heb vijf minuten gekeken en ik vind dat niet zo interessant eigenlijk. Misschien meer als ge de mensen kent en die hun verhalen en dromen en blablabla kent.
Maar ik hoef geen twee vreemden awkard te zien doen tegen elkaar, die zeggen precies toch allemaal maar saaie dingen. Die ene blonde kerel (van nuria?) was zijn ziel aan 't bloot leggen en die vrouw kon daar emotioneel precies niet op inspelen. Wat niet verwonderlijk is want ja, twee vreemden.. Maar dan schiet er precies niet veel over behalve kijken naar twee mensen die een gesprek voeren. Saaie gesprekken.
03/04/16 18:28
NeverLeNkemise
Ik kijk die van voorbije week en yeeeeeeee ik ben team Nuria en Stijn! :D
05/04/16 00:46
Invictus
Dat zag er allemaal al rooskleuriger uit :D
05/04/16 09:25
Ik vind het programma ook wel tof. Toch wel een volwassen manier van omgaan met elkaar, I like.
05/04/16 10:32
Warum
Ja ik vind het nu precies totaal niet meer ongemakkelijk. En ge hebt toch altijd bij iedereen altijd eerst een ongemakkelijek fase, ik heb dat al bij iedereen in mijn leven gehad bijna :p