Blind getrouwd

19/02/19 21:30
Annelies en Joris zijn wel cute.
Hoe irritant is Jolien (die van Lenny) haar lach seg? Die is precies continue zenuwachtig ofzo.
25/02/19 21:51
Wanheda
Der staan spoilers op twitter :'( :'(
11/03/19 22:33
Depulso
Die koppels overdenken alles gewoon teveel. Niet alles moet 10x besproken worden en herhaald worden. Dat lijkt mij niet goed om continu negatief te doen over elkaar.
12/03/19 17:02
Amai idd, ik vind het echt een enorm saai seizoen voorlopig. Wel blij dat het bij Line en Viktor (Victor?!?) de goede kant op gaat.
13/03/19 06:36
'k vind het ook maar saai en inderdaad.. ik vond dat al veel in andere seizoenen, dat overdenken.. maar shit.. hier ist er wel over. En ik vind die ene vrouw (die die zo kei veel schoenen heeft) echt geen sympathieke
13/03/19 14:08
Ik liep al 2 afleveringen achter, gisteren ff de aflevering van vorige week zitten kijken maar k heb het afgezet, ik kijk mss dan de laatste aflevering wel weer :p

kvind het ook jammer dat ze ineens een huis krijgen, in eerdere seizoenen moesten ze echt samen een huis zoeken en da inrichten enzo, en ik heb 1 koppel ne zetel zien kopen, maar verder eigenlijk niet echt inricht-overleggen, terwijl dat juist nogal vaak een struikelblok kan zijn :p

Maar dat huis van die twee in Gent met die houten balken is echt vet mooi :D
18/03/19 21:52
Vandaag was eindelijk nekeer een leukere aflevering. Ik vind Annelies wel echt vreselijk (in het programma, misschien is dat wel een hele toffe irl sorry dan)
18/03/19 23:14
Depulso
Hier komt algemeen niet veel van.
19/03/19 14:02
Ik snap niet zo goed waarom die koppels zo moeilijk doen. Aleja ge weet toch als ge meedoe aan blind getrouwd da ge de stappen van 'daten' en 'kei veel sexen want we zijn pas samen' ffkes overslaat door direct te trouwen en op huwelijksreis te gaan en da het normaal is da ge daarna zo samen in de zetel hangen enzo (gelijk een getrouwd koppel) gaat doen?

Dat die allemaal zo moeilijk doen over sex bewijst gewoon weer hoe preuts vlamingen eigenlijk zijn over't algemeen en da bij de meeste koppels gewoon geen van de twee het initiatief durft te nemen ofzo
25/03/19 16:20
quote door

Ik snap niet zo goed waarom die koppels zo moeilijk doen. Aleja ge weet toch als ge meedoe aan blind getrouwd da ge de stappen van 'daten' en 'kei veel sexen want we zijn pas samen' ffkes overslaat door direct te trouwen en op huwelijksreis te gaan en da het normaal is da ge daarna zo samen in de zetel hangen enzo (gelijk een getrouwd koppel) gaat doen?

Dat die allemaal zo moeilijk doen over sex bewijst gewoon weer hoe preuts vlamingen eigenlijk zijn over't algemeen en da bij de meeste koppels gewoon geen van de twee het initiatief durft te nemen ofzo

dit
25/03/19 21:38
Toch wel een saai seizoen, als ze elk jaar nog meer gaan over analyseren kunnen ze er beter mee stoppen. Maar als zij het doen, ga ik hier ook eens poging wagen.

Lenny-Jolien : Jolien wou volgens mij wel meer maar voelde dat Lenny geen interesse had en vooral zichzelf in the picture wou zetten.

Joris - Annelies: hier kwam het duidelijk ook maar van ene kant. Maar kinderachtige Joris kon ijskonijn Annelies niet zo bekoren.

Viktor en Line: hier vind ik het erg moeilijk, ik hoop dat het goed komt want ik vind ze goed bij elkaar passen. Mijn favorieten.

Elke en Tim: dit komt wel goed. Ik denk dat ze beide reeds op een leeftijd gekomen zijn dat ze weten wat ze willen. Ik vind dat Tim wel een erg voyeuristisch trekje heeft.

Joke en Stijn: Stijn ziet het wel duidelijk enorm zitten en ik denk dat Joke dat uiteindelijk ook wel zal willen. Lijkt me ook een leuk koppel.

25/03/19 23:10
quote door

Toch wel een saai seizoen, als ze elk jaar nog meer gaan over analyseren kunnen ze er beter mee stoppen. Maar als zij het doen, ga ik hier ook eens poging wagen.

Lenny-Jolien : Jolien wou volgens mij wel meer maar voelde dat Lenny geen interesse had en vooral zichzelf in the picture wou zetten.

Joris - Annelies: hier kwam het duidelijk ook maar van ene kant. Maar kinderachtige Joris kon ijskonijn Annelies niet zo bekoren.

Viktor en Line: hier vind ik het erg moeilijk, ik hoop dat het goed komt want ik vind ze goed bij elkaar passen. Mijn favorieten.

Elke en Tim: dit komt wel goed. Ik denk dat ze beide reeds op een leeftijd gekomen zijn dat ze weten wat ze willen. Ik vind dat Tim wel een erg voyeuristisch trekje heeft.

Joke en Stijn: Stijn ziet het wel duidelijk enorm zitten en ik denk dat Joke dat uiteindelijk ook wel zal willen. Lijkt me ook een leuk koppel.

Ja, dit toch ook wel
26/03/19 19:41
Depulso
Hoe vaak Annelies het werkwoord “verstikken” gebruikt heeft, ik weet het niet. Maar ik dénk dat hij het begrepen heeft ze meiske.
26/03/19 19:50
Maar to be fair, die Joris blijft er zelf ook gewoon over doordrammen he. Ik heb toch het gevoel dat hij altijd de aanzet geeft. Ik begrijp eigenlijk wel echt niet dat ze die bij elkaar hebben gezet, iemand die keihard voor alles gaat en iemand die veel tijd nodig heeft.
26/03/19 19:53
Wanheda
Ik vind nu ook nie dat ze dat te veel heeft gezegd.
Als Joris de boodschap nie wil begrijpen moet ge gewoon hard zijn en soms ne keer in herhaling vallen.

Ik ben vooral benieuwd wat Joke en Stijn gaan doen.
Vooral Joke dan, Stijn is wel duidelijk.

26/03/19 19:59
Depulso
Ik ben ook pro Joke en Stijn, de rest weet ik het echt niet en bij Lenny is het ook niet dat.
26/03/19 21:28
Ik vond Lenny en Jolien juist het meest aangenaam om naar te kijken, misschien omdat ik er ook veel van mijn eigen relatie in herken, qua humor enz. Ik had het hun echt gegund, jammer.

Van Joke en Stijn heb ik lange tijd weinig verwacht omdat ik vond dat Joke veel te veel analyseert/overdenkt. Daar lijkt nu wel verbetering in gekomen te zijn, ik denk dat zij echt nog kans maken. Viktor en Line ook, maar ik vind Line best awkward eigenlijk. Lacht veel weg en vindt het precies moeilijk om echt over haar gevoelens te praten. Bij Elke en Tim denk ik dat Elke het toch niet volledig ziet zitten. En ja, bij Annelies en Joris is het quite obvious. Ook al heeft Joris soms overdreven in zijn gedrag, ik vond/vind Annelies echt verre van sympathiek overkomen.
26/03/19 23:46
Ik had met bijna geen enkel koppel voeling, er was altijd wel een trekje dat me afstootte. behalve voor Joris en Annelies had ik sympathie en ook voor Jolien en Lenny, en kheb bij Jolien haar speech opt einde ook wel een traantje weggepinkt.

Die andere koppels idunno , die Stijn lijkt mij ergens een seutje, is een bepaalde indruk die ik ervan heb, ik kijk dan of ik erop zou kunnen vallen en dan denk ik nope, Joke vindk er veel te hard een schooljuffrouw uitzien, die ineens heel streng uit de hoek zou kunnen komen, en die haar lach maakt het dan weer een enge combo. Maar kdenk wel dat dat goeie mensen zijn ze, haha.
Maar maakt dat ik daar minder sympathie voor heb dan de andere koppels, en ook dat koppel Line en Viktor, Idunno Line seems ok, maar Viktor vind ik dan weer van die ogen hebben die mij de indruk geven dat die niet te vertrouwen valt haha, dus daar zou ik ook niet voor vallen. Ik zou bij Joris en Annelies, exact hetzelfde probleem hebben als Annelies want k ben ook een koele kikker int begin, tenzij de aantrekking meteen juist zit.

Aja nog een koppel vergeten, Elke en Tim , jua dat lijken mij ook wel nog toffe mensen maar daar zit nog wat mysterie achter vind ik.
27/03/19 00:57
Ik kon helemaal in dat verstikkend gevoel van Annelies komen. Ik zou ook hetzelfde gevoel hebben bij diene Joris en ik ben geen coole kikker denk ik. Ik denk dat die gewoon niet zo'n hoog EQ heeft en echt niet besefte dat het niet werkt op zijn manier. Ik denk dat dat bij de meeste vrouwen niet werkt, blind getrouwd of niet.

Ik denk veel :s
03/04/19 18:55
Depulso
Ik denk dat uiteindelijk niemand samen blijft.