Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Hoe vind je iemand voor een trio : 20 reacties (1/2) [Seks en Relaties]

Hoe vind je iemand voor een trio

14/03/20 16:47
Hé ma nee serieus..
stel.. ge wilt een trio, zoals veel koppels da willen.. Hoe fixt ge zoiets zonder da ge te maken hebt met kei rare mensen, of hookers of super old people? :)
14/03/20 17:01
volg
14/03/20 17:06
Ga naar een parenclub ofzo?
14/03/20 17:06
Wattenstaafje
Gewoon via dating apps zoals Tinder. Feeld bv.
14/03/20 17:33
Via tinder komt ge wel geregeld zo een koppels tegen. Laatste tijd best minder wel. Maar een koppel doek wel nooit meer. Jamais de ma vie.
14/03/20 17:34
Noxa?

(Not solliciting fyi)
14/03/20 17:52
Ik merk da wij iets zoeken waar enorm veel vraag nr is gewoon
14/03/20 17:55
Tinder, daar zoeken ik en mijn lief toch.. maar bij ons is het wel all vagina's dus daarmee dat het makkelijker is I guess want al die heterokoppels die een derde meiske zoeken zullen t wel moeilijker hebben...
14/03/20 21:16
Ik heb ooit eens die vraag gekregen tijdens een avondje uit. Dus gewoon op de man/vrouw af vragen kan ook :) Kheb wel nee gezegd toen, want de vraag overviel mij toch een beetje :’)
14/03/20 22:04
"triootje voor ne rol wc-papier?"
15/03/20 20:34
ja tinder
16/03/20 01:18
Er is een app daarvoor maar kan effe niet op de naam komen
18/03/20 11:05
Gewoon vragen aan wie ge het wilt vragen he.
Maar is dat wel een goed idee momenteel? Met die maatregelen van tegenwoordig.
26/03/20 15:14
Velen zoeken inderdaad via tinder.

Maar er zijn er ook die zoeken via fetlife.com.
27/03/20 10:54
ue vriendenkring, op cafe, tinder, annoncekessites.
15/04/20 11:26
levendigefantasie
Heerlijk topic. Moest mijne vriend op Noxa zitten, zou deje dit zeker volgen :D

Ikzelf zie een trio niet zitten. Ik durf dat niet hahahaha. Dan moet ik mezelf te bloot geven - giggity - aan een onbekende persoon en daar voel ik me VEEL te onzeker voor. Also, het gedacht alleen al dat er iemand anders aan mijn lief zit te prullen... Word ik al boos van. Ikke veel te jaloers. Hij heeft mij wel altijd gezegd dat als dat zou gebeuren, ik als vrouw de touwtjes volledig in handen heb. Als ik bv. zou beslissen dat hij alleen mag toekijken of door mij alleen aangeraakt mag worden, dan is dat zo. Maar da's dan ook geen trio meer, vind ik.
Ergens vind ik het jammer dat ik het nooit gedaan heb... Anderzijds ben ik altijd nogal een seut geweest. En nu als mama van een baby van bijna 3 maanden, vind ik het ook een pak minder gepast om dat te liggen doen... Maar bovenal ben ik daar veel te jaloers voor en mag er niemand anders aan dieje van ons zijne dingeling komen.
18/04/20 14:53
Fetlife?
19/04/20 10:45
levendigefantasie
Wat ik me net even afvraag...
Als je als koppel besluit een trio te doen... Hoe weet je dan of de 3e persoon discreet is hierover? Hoe weet je dan dat hij/zij achteraf niet luidkeels overal gaat verkondigen wat er gebeurd is?
Ik zou denken dat je voor dit soort activiteiten toch niet effe zomaar wie gaat versieren op café... Ne stranger dat misschien slechte hygiënische gewoontes heeft... Of, voor hetzelfde geld, het voorstel walgelijk vindt en van de daken gaat schreeuwen hoe oneervol je hem/haar in bed wilde lokken of zo.
20/04/20 11:10
quote door

Fetlife?


Vergelijk het als een soort noxa of facebook voor mensen die fetische hebben, niet zoals tinder. En daar hebben zo forums, meetings, ...
Kan je op zoek gaan naar gelijkstemmende. Of uw interesse delen met mensen die er al meer ervaring in hebben.
22/04/20 11:24
Op fora een topic daarover posten helpt!