Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Probleem met openen nieuw venster. : 16 reacties (1/1) [Internet]

Probleem met openen nieuw venster.

30/05/10 15:03
OHHMYGOD
Hey,

Ik heb een probleem met het openen van een nieuw internetvenster.
Als ik ergens op een link klik, duurt het 20 seconden voor dat nieuw venster geopend word, en blokkeerd gans mijn internet.
Mijn laptop is al niet van de snelste, maar ik heb het probleem nog niet zo lang en weet niet wat het probleem kan zijn.
Ik heb al gescant op virussen etc, maar daar ligt het probleem niet.

Iemand die me verder kan helpen?
30/05/10 15:08
EternalScream
systeemherstel ?
30/05/10 15:20
Gebruikt ge firefox?

Als da gebeurt, kijk dan is bij uw CPU (Ctrl alt del) en zie is hoeveel cpu in gebruik is. Als firefox outrageous amounts gebruikt kunt ge da proces cancelen want da stopt niet als ik gwn het venster sluit
30/05/10 15:41
OHHMYGOD
quote door
Gebruikt ge firefox?

Als da gebeurt, kijk dan is bij uw CPU (Ctrl alt del) en zie is hoeveel cpu in gebruik is. Als firefox outrageous amounts gebruikt kunt ge da proces cancelen want da stopt niet als ik gwn het venster sluit


Ik gebruik Internet Explorer,
en ik vind niets bij systeemherstel
30/05/10 15:51
pandarne
ik had dat op mijn vorige laptop met chrome!
als ik een tabblad uit het ene venster sleepte om een nieuw venster te maken blokkeerde het helemaal
niet echt ontdekt wat de oorzaak was..
op mn nieuwe pc werkt dat normaal

probeer anders eens een andere browser?
chrome is snel en goed vind ik
30/05/10 16:20
plonserd
da ligt aan internet explorer.
Wie gebruikt da nu nog :D
30/05/10 16:22
MalleSander
Ik, en ik heb daar nul komma nul gezeik mee. Klaar.
30/05/10 16:32
MaryPoppins
quote door
Ik, en ik heb daar nul komma nul gezeik mee. Klaar.

²
30/05/10 16:32
VoMiCa
Da ligt aan uw dt fouten. En ge moet niks "vinden" bij systeemherstel, ge moet dat gewoon doen.
30/05/10 17:21
DaysOfRegret
pakt is ne screenshot van uwe internet explorer als die gewoon open staat en geladen is.
en zet die hier in ne link. (dan kunne we zien of ge gene hoop spyware hebt staan, of toch al een vermoeden krijgen over bepaalde dingen.)

temporary internet files verwijdere zou ook een oplossing kunne zijn ma enkel als ge naar sites ga zoals youtube of online spelsites.

zit ge nie op smallband? ;p teveel gedownload enzo?
30/05/10 19:53
arbitterr
ik snap echt niet dat mensen nog Internet Explorer gebruiken. IEDEREEN heeft daar gezeik mee, 't is traag

Enfin ja persoonlijke beslissing zeker.

Probeer alvast eens een andere browser, ik zou chrome aanraden maar als je overstapt naar firefox ben ik ook al tevreden.
30/05/10 20:46
Prince
Ik heb geen problemen met IE...
30/05/10 21:00
DaysOfRegret
de gebruikers zelf hebbe daar normaal nie veel gezeik mee, tzijn vooral de webdesigners die er pas echt gezeik mee hebben ^^
30/05/10 21:05
arbitterr
quote door
de gebruikers zelf hebbe daar normaal nie veel gezeik mee, tzijn vooral de webdesigners die er pas echt gezeik mee hebben ^^

Pas op; mijn ouders hebben zelf ondervonden dat IE brol is hoor! Mijn moeder is aan firefox geraakt nadat hotmail herhaaldelijk haar attachments niet gedownload kreeg in IE. Mijn vader was ook overgestapt omdat het veel te traag ging, eerst naar firefox, maar nu ook naar chrome.
En mijn broer had een site gemaakt met minimale css en in IE6 en IE7 werkte het natuurlijk weer niet, maar dat verwonderde me niet zozeer.
30/05/10 23:51
EmoAmy
quote door
probeer anders eens een andere browser?
chrome is snel en goed vind ik


Ik vind Chrome nochtans nog altijd vrij instabiel.
31/05/10 09:20
SillyDreamer
op de mijne werkt het allemaal gelijk , op de vaste die van zichzelf al traag is blijft ie eerst efkes vasthangen en gaat nadien perfect :)

ik zou gewoon nekeer virus checken , defragmentatie ma da zal te lang dure en nog zo van die dinge ..
zoals pc boosten en zal da minder gebeuren
31/05/10 19:14
arbitterr
quote door


Ik vind Chrome nochtans nog altijd vrij instabiel.

de stable release is wel stabiel hoor..
ik zit op de dev channel en daar is bijna bij elke nieuwe release wel een probleempje van iets dat niet meer werkt, maar dat zijn dan van die kleine foutjes :p


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.