Twee waarheden en een leugen

01/06/16 11:27
NeedAMiracle
@ sekk: 3?

1. Er woont hier in het dorp een meisje met dezelfde voor- en achternaam en ik word daar regelmatig mee verward
2. Ik heb in mijn jonge jaren eens een nepprofiel op Facebook gemaakt om met een bepaalde persoon te kunnen praten
3. Er heeft eens iemand een nepprofiel van mij gemaakt op Facebook
01/06/16 12:22
naughtygames
3 denk ik!

1. Ik ben ooit half aangehouden in een bh winkel omdat ik vergeten was de bh die ik gepast had uit te doen en gewoon mijn kleren daarover aan gedaan had. Ik ben dan zo naar buiten gelopen.

2. Als ik iets over een ziekte hoor krijg ik al de symptomen en ben ik er van overtuigd dat ik dat ook heb.

3. Ik heb zoveel schrik van slakken dat mijn vriend de tuin volledig slakvrij moet maken voor ik naar buiten durf.
01/06/16 12:27
AdrianHealey
Lijkt mij 3

- Mijn familie is een ridder's familie, i.e. wij stammen af van ridders en hebben ons eigen schild. (Wij zijn dus lage adel.)
- Ik heb nog nooit Final Fantasy gespeeld.
- Ik heb op 3 universitaire diploma's 2 keer een voldoende en maar 1 grote onderscheiding gehaald.
01/06/16 13:09
NeverLeNkemise
AH ik denk 2

1) Mijn immuunsysteem is tha bomb, en als ik dan toch ziek ben is dat na ene dag meestal weg
2) ik heb ooit is per ongeluk een vestje gestolen in de H&M toen we op schoolreis waren
3) Ik heb een beetje Asian roots langs mijn papa's kant
01/06/16 13:11
AdrianHealey
Nope! :)
01/06/16 13:23
quote door

AH ik denk 2

1) Mijn immuunsysteem is tha bomb, en als ik dan toch ziek ben is dat na ene dag meestal weg
2) ik heb ooit is per ongeluk een vestje gestolen in de H&M toen we op schoolreis waren
3) Ik heb een beetje Asian roots langs mijn papa's kant

Ik gok 1! Correct or incorrect?

Nog één keertje wil ik meedoen!

1) ik heb een ongelooflijke degout van vuile vaat en afwasmachines
2) ik heb een ongelooflijke degout van de kattenbak leegmaken en kattenkots opkuisen
3) ik heb een ongelooflijke degout van gebruikte schotelvodden en tafels afkuisen
01/06/16 13:38
NeedAMiracle
quote door

3 denk ik!

Nope het was 2
01/06/16 13:44
NeverLeNkemise
quote door

Ik gok 1! Correct or incorrect?

Nog één keertje wil ik meedoen!

1) ik heb een ongelooflijke degout van vuile vaat en afwasmachines
2) ik heb een ongelooflijke degout van de kattenbak leegmaken en kattenkots opkuisen
3) ik heb een ongelooflijke degout van gebruikte schotelvodden en tafels afkuisen

Incorrect! I AM NOT WEAK
01/06/16 13:57
quote door

@ sekk: 3?

1. Er woont hier in het dorp een meisje met dezelfde voor- en achternaam en ik word daar regelmatig mee verward
2. Ik heb in mijn jonge jaren eens een nepprofiel op Facebook gemaakt om met een bepaalde persoon te kunnen praten
3. Er heeft eens iemand een nepprofiel van mij gemaakt op Facebook

Nope. ^^
01/06/16 14:01
NeedAMiracle
quote door

Nope. ^^

1 dan?
01/06/16 14:40
quote door

1 dan?

2 dus. :p
01/06/16 14:44
quote door

3 denk ik!

1. Ik ben ooit half aangehouden in een bh winkel omdat ik vergeten was de bh die ik gepast had uit te doen en gewoon mijn kleren daarover aan gedaan had. Ik ben dan zo naar buiten gelopen.

2. Als ik iets over een ziekte hoor krijg ik al de symptomen en ben ik er van overtuigd dat ik dat ook heb.

3. Ik heb zoveel schrik van slakken dat mijn vriend de tuin volledig slakvrij moet maken voor ik naar buiten durf.

Ik hoop zo hard dat stelling 3 waar is want dan voel ik me eindelijk geen geflipte freak meer.
01/06/16 14:50
NeedAMiracle
quote door

2 dus. :p

Damn :D
01/06/16 19:38
OmaSmurf
quote door

Van omasmurf denk ik dat 1 gelogen is.

1. Ik eet supergraag tomaten en champignons
2. Als ik uit mij raam van mijn kamer kijk, zie ik allemaal grafzerken, wij hebben een bedrijf met grafzerken enzo (wat reclame maken!)
3. Ik ben bezeten van sloths en mopskes

Juist.
03/06/16 22:09
snuggerecowboy
1- Ik heb toen ik in het 5de studiejaar zat eens een flesje jenever mee naar school genomen en klasgenootjes ervan laten 'proeven'.

2- Ik ben ooit in Oekraïne geweest.

3- Ik doe zomerfestivals mee sinds mijn 14de.
06/06/16 18:15
Ramp
quote door

1- Ik heb toen ik in het 5de studiejaar zat eens een flesje jenever mee naar school genomen en klasgenootjes ervan laten 'proeven'.

2- Ik ben ooit in Oekraïne geweest.

3- Ik doe zomerfestivals mee sinds mijn 14de.
2?

1. Mijn papa zijn schoonmoeder is even oud als mijn mama.
2. Papa is nu voor de 3e keer getrouwd.
3. Ik heb nog een halfbroertje van 7j oud.
06/06/16 18:37
snuggerecowboy
quote door

2?

1. Mijn papa zijn schoonmoeder is even oud als mijn mama.
2. Papa is nu voor de 3e keer getrouwd.
3. Ik heb nog een halfbroertje van 7j oud.

2 is toch waar :)

en ik denk bij u : 2
06/06/16 20:46
Ramp
quote door

2 is toch waar :)

en ik denk bij u : 2

1? :p

2 is bij mij ook waar. Papa zit nu aan vrouw nr3
06/06/16 23:30
snuggerecowboy
1 is ook echt gebeurd B-)
Ik was op mijn 14 dus nog geen festivalganger dat ben ik beginnen doen toen ik begin de 20 was.

Ramp, dan denk ik dat 1 gelogen is.
07/06/16 00:01
Ramp
quote door

1 is ook echt gebeurd B-)
Ik was op mijn 14 dus nog geen festivalganger dat ben ik beginnen doen toen ik begin de 20 was.

Ramp, dan denk ik dat 1 gelogen is.
Jij dronkaard ! En slechtvoorbeeld :D Zo vroeg aan de alcohol maar niet naar festivals??

Nope, die zijn even oud...
De halfbroer is gelogen, 't is een stiefbroer.