Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spek in Egyptische hotels : 26 reacties (2/2) [Reizen]

Spek in Egyptische hotels

23/01/17 11:11
da wordt nie gecoverd door annulatieverzekering, maar goed :p
23/01/17 11:12
Nee, ook voor als ik de week ervoor ernstig ziek zou vallen ofzo he.
23/01/17 11:13
onverhuld
Kweni waarom iedereen da hier zo serieus neemt
23/01/17 11:14
:D :D :D

Kans lijkt me nog wel aanwezig dat ge daar eerder kalkoenspek dan 'normaal' spek gaat aantreffen.
23/01/17 16:22
Ik ben vele keren naar Egypte gegaan en nee ze serveren geen varkensvlees, dus ook geen spek. Het merendeel is Moslim, dus ook de werknemers. Plus dat is daar bijna niet te verkrijgen bij de slager. Voor hun is dat duur importvlees eh. Want veel varkens heb je daar niet.
23/01/17 16:24
Jammer maar helaas, bedankt voor de info!
25/01/17 15:17
Varkens in Egypte maken een belangrijk deel uit van de economische samenleving. Een community van christelijke copten staat in voor de ophaal en het sorteren van vuilnis d.m.v. varkens.

"In order to get rid of any organic waste leftovers, the community kept a living recycling machine of several thousand pigs. The Zabaleen are predominantly Christian Cops, and were allowed to keep pigs in a Muslim city. The pigs did not only dispose any organic waste, but were also sold as meat to big tourist facilities for up to $1,400 per animal."

bron : http://www.yourmiddleeast.com/culture/turning-waste-into-wealth-with-cairos-garbage-people-photos_31874

Smakelijk



Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.