Permanente ontharing

24/08/12 23:43
useless
Ik ben van plan om deze winter mijn benen permanent te laten ontharen (in het body centrum in Leuven) en aangezien ik zelf niemand ken die dat ooit heeft gedaan vraag ik mij af of iemand van jullie daar ervaring mee heeft en of je het zou aanraden of totaal niet. (de basic info heb ik natuurlijk al opgezocht).
25/08/12 00:00
EvilPooh
Enige wat ik u kan zeggen daarover, is dat ge moet zoeken naar een lasertoestel géén IPL! IPL is echt iets tijdelijk, da groeit terug na een jaar en is maw gewoon weggesmeten geld. Ik weet dat veel schoonheidssalons IPL aanbieden voor een leuk prijsje maar da's echt dikke brol. Ik weet verder dat uit de zon blijven een must is om verkleuringen te voorkomen of zelfs verbrandingen omdat die huid heel gevoelig wordt na zoiets.

Ik zou het u verder wel aanraden, bedoel ja het is veel geld maar then again al het geld dat ge besteed elke week aan scheermesjes en scheerschuim (en al de irritatie miserie die er bij hoort bah) is samen hetzelfde dat ge betaalt voor 1 of meerdere permanente ontharingsbeurt(en).
25/08/12 00:01
deze topic wou ik ook aanmaken !
Ik heb horen zeggen dat dat toch niet zo heel permanent is, dus ben eens benieuwd naar ervaringen
25/08/12 00:09
useless
@Evilpooh: dat staat op de site van het bodycentrum ja, dat dit een andere/nieuwere methode is ( link )
25/08/12 00:30
quote door

Ik zou het u verder wel aanraden, bedoel ja het is veel geld maar then again al het geld dat ge besteed elke week aan scheermesjes en scheerschuim (en al de irritatie miserie die er bij hoort bah) is samen hetzelfde dat ge betaalt voor 1 of meerdere permanente ontharingsbeurt(en).

Het allergoedkoopste is natuurlijk gewoon uw benen niet ontharen.
25/08/12 00:48
DimSum
quote door

inderdaad
25/08/12 00:57
useless
geld is geen issue en aan dat soort comments heb ik echt niks :)
25/08/12 00:59
stagnation
"geld is geen issue", rich kid over here!
25/08/12 02:13
quote door
geld is geen issue en aan dat soort comments heb ik echt niks :)

Ik meen het nochtans hoor. Maar bon.
25/08/12 08:44
misslukt
Ik heb het gedaan, duurt wel verschillende sessie maar het werkt echt wel!
Het enige wat je erna nog moet doen is om de paar maand eens harsen (voor die paar haartjes die niet weg zijn, op sommige plekken)
Plus het werkt het best met donkere haren
25/08/12 08:57
Autumnsbeing
Ik ken iemand die het heeft gedaan en die heeft er wel zeker 500 euro aan uitgegeven.
25/08/12 09:49
quote door

:( :( :(
25/08/12 09:49
Laat weten wat uw ervaring ermee was topicstarter!
25/08/12 09:56
bigpinkbow
Ik heb mijn bikinilijn laten doen en die vrouw wist echt niet wat ik bedoelde.
Die dacht dat bikinilijn was "de haren die naast je onderbroekje komen"

Wa ben ik ne fucking beer?
25/08/12 11:03
quote door

is da ni zo dan? wa bedoelde gij daar dan mee?
25/08/12 11:09
Da is idd wel de bikinilijn ze.. :p
25/08/12 11:24
quote door

.. :' ) Dat is uw bikinilijn, ja, tenzij ge altijd shortjes draagt als onderbroek (en dan nog) groeit er bij de meeste grieten wel wat haar naast. Ge moet echt geen 'beer' daarvoor zijn ze, joenge joenge.
25/08/12 11:25
PoundingSense
Euh, dat is inderdaad wel degelijk uw bikinilijn hoor lol
25/08/12 11:42
realized
'permanent' is het niet.
Bv: donshaartjes krijgen ze niet weg 'gelaserd' en u haren kunnen door hormonale 'verandering' terugkomen, of door eventuele medicatie.
25/08/12 11:48
Mrrreow
Oeeh, laat weten of da pijn doet!