wasmachine ontschimmelen en ontstinken.

29/09/14 11:07
dochverdergeenpaniek
En gij kunt ook normaal doen in plaats van op iedereen te kakken die iets zegt dat niet strookt met hoe gij het ziet. Hypocriet.
29/09/14 11:22
Een versgeknuppelde zeehond in uw wasmachine steken. Waarschijnlijk helpt dat wel.
29/09/14 11:28
Mensen die boos worden en elkaar dingen verwijten in een topic over stinkende en beschimmelde wasmachines. Only on Noxa.
29/09/14 12:17
pijlbord
Er is er maar een die boos is ze. En ik ben het deze keer niet.

Anyway, hebt ge dat slangetje nu al is opengedaan? Wat zegt dat vanbinnen?
29/09/14 13:36
josfindus
quote door

. Eens op koppen ofvolt gezien denk ik. Koop dan een duurdere wasmachine die minder verbruikt, zo doet ge echt iets.

als het Volt was is uw verwijzing wel vrij irrelevant want die hun conclusies zijn altijd mega eenzijdig.
De productie van een nieuwe machine is ook heel milieuvervuilend. dus dat is alleen maar nuttig om een zuinig ding te kopen als uw vorige compleet naar de zak is, denk ik dan(het financiele voordeel even achterwegen gelaten).
Dat is ieder zijn mening he. Alle beetjes helpen. Het zou nog het beste zijn moest iedereen alles ecologischer doen. Helaas is dat vaak niet mogelijk. Er zijn nogal vaak tegenstrijdige dingen aan wat ecologisch is. Ieder zijn goesting.
Zolang uwe was maar fris is. Want als ge stinkt is dat niet fijn voor uwe mede mens :p
(al zou niet wassen wrs nog de meest ecologische oplossing van allemaal zijn)

btw: misschien heeft de huisgenoot al een kei fancy machine dat weten we niet he.Het feit dat ze dat al deelt is ook weer ecologisch.

swat het ging ook over stank en was niet over de aarde die aan het ontploffen is
29/09/14 15:08
dochverdergeenpaniek
Percentages zijn niet eenzijdig he. Das data.
29/09/14 15:52
dochverdergeenpaniek
Ale, toch al zeker niet irrelevant. Niets tegen bio producten maar de percentages moeten significant zijn. Das toch mijn mening.
29/09/14 17:42
Mellooo
1kg sodakristallen in u trommel kappen en een programma op 90° opzetten zonder was erin!
29/09/14 17:59
maar driehoekskes, wat zit gij nu te kappen op mijn huisbazin haar wasmiddelkeuze, serieus. Allez, ik ben blij dat ge dat op tv gezien hebt he, maar wij hebben een vrij recent A+ model hoor. en koud wassen doet ook veel. Ik snap het niet goed, mag je alleen biologisch afbreekbare zeep gebruiken als je je kleren wast tijdens je 3 minuten douches?
Weet ge waar ge op moogt kappen? De complete afwezigheid van enige isolatie in dat huis hier, maar dat lheb je misschien niet gezien op volt.

BON ik kan dat slangetje niet open doen, want dan moet ik de wasmachine verplaatsen en die zit helemaal vast. Maar er is ook gewoon zichtbare zwarte schimmel op de rubber ze.

29/09/14 18:00
ok, ik ga NU naar de winkel, maar mijn lief is er zeker van dat 'gewone' azijn niet bestaat en dat dat utigevonden is door mij en dat belgie een debiel land is dat beter wat meer wijnazijn zou eten.
29/09/14 18:35
josfindus
arm lief. helemaal in de war. ik snap ook niet dat mensen die andere azijn voor hun eten gebruiken ze dus hij heeft ergens een punt. efkes gekeken blijkbaar wordt dat ook vaak vermeld als 'natuurazijn' en dat zit vaak in hetzelfde soort bus en flessen als hele goedkope firtuur of zonnebloemolie
29/09/14 18:43
dochverdergeenpaniek
quote door

maar driehoekskes, wat zit gij nu te kappen op mijn huisbazin haar wasmiddelkeuze, serieus. Allez, ik ben blij dat ge dat op tv gezien hebt he, maar wij hebben een vrij recent A+ model hoor. en koud wassen doet ook veel. Ik snap het niet goed, mag je alleen biologisch afbreekbare zeep gebruiken als je je kleren wast tijdens je 3 minuten douches?
Weet ge waar ge op moogt kappen? De complete afwezigheid van enige isolatie in dat huis hier, maar dat lheb je misschien niet gezien op volt.

BON ik kan dat slangetje niet open doen, want dan moet ik de wasmachine verplaatsen en die zit helemaal vast. Maar er is ook gewoon zichtbare zwarte schimmel op de rubber ze.

Ik kap op ecover ze. Niet op dat wat jullie gebruiken want dat had ge nergens vermeld denk ik
29/09/14 19:05
uw alles of niks mentaliteit moet NU in een ander topic besproken worden. ik noem het nu al de groote bludgeoning.

(al ben ik ook verward over vegan wasmiddel, en daarnet zag ik in een biowinkel 'vegetarische' kooltjes voor in de waterpijp. huh?)

er is inderdaad alleen appel, wijn of balsamico azijn. ik kan voor de lolz misschien dat laatste gebruiken.
29/09/14 19:22
josfindus
dat ga plekken geven :p
met wat kuisen die daar in Italië dan? want azijn is zowat het wonderkuismiddel van de vastgeroeste huisvrouw. en dat is mega goedkoop. daar op den buiten moeten die madammeke toch zo iets hebben. of iets dat ze daar voor in de plaats gebruiken (buiten javel)

btw die vegan dat is omdat er vaak dierlijke vetten zitten in zeep. vegan daar zitten alleen maar plantjes in. zal bij die kooltjes ook wel zoiets zijn.
29/09/14 20:36
vieze rozen alcohol.

http://www.keepclean.it/media/product/store-1/product/alcool1/image-0-2.jpg

(joeng waar zijn die link-knoppen?)
29/09/14 21:50
Neem gewoon witte wijnazijn? Alé dat is toch die dat wij ginder gebruiken
30/09/14 13:19
PoundingSense
Gewone azijn vindt ge in élke winkel.
Ik doe dat soms standaard bij de was, wordt 'm ook zachter van enzo
30/09/14 15:06
Al die azijnen zijn eve goe. Die niet witte azijnen smaken gewoon beter, hoera. Ge gaat gewoon ietske meer wijnazijn moeten gebruiken dan onze belgische kuisbrol omda daar minder 'echten' azijn in zit.
09/10/14 18:05
Gebruik alstublieft geen wijnazijn of appelazijn of whatever. Dat gaat zoals al vermeld vlekken geven. Terwijl gewone pure azijn uitbijt (en dan bedoel ik kalk, schimmels, ...). De dure versie van goedkope witte azijn is de blauwe hand (zit in een glazen fles, terwijl die goedkope witte azijnen in plastic flessen zit).
In een grote supermarkt in Italië moeten ze dat hebben. Kan niet anders gewoon :D Al die Italiaanse huisvrouwkes moeten daar toch gewoon mee poetsen..
En misschien best eerst eens uw machine goed uitpoetsen zoals FMM al zei, met een spons en daar ook al azijn op en wat dreft.

Edit: haha mijn reactie is mss wat laat.. Is het probleem al opgelost?
11/10/14 21:15
vlekken? van wijnazijn? ik heb een liter witte wijn azijn erin gekapt en druppeltjes wasmiddel in het wasverzachterbakje, en ook kokend water in de andere bakjes. heeft niet veel geholpen, maar mijn kleren stinken niet meer standarrd. als ik erg oplet en direct mijn kleren eruithaal (als in niet langer dan een kwartier) en geen wasverzachter gebruik (???????) stinken ze niet.