Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spelen gelinkt aan oude televisieprogramma’s : 9 reacties (1/1) [Gezocht]

Spelen gelinkt aan oude televisieprogramma’s

14/08/19 18:09
Dag Noxa!

Eind september doen we e groot familiefeest (+-70man). We beginnen die dag met een kleine drink met daarna in gemixte groepjes van jong en oud wat spelen tegen tijd, ter meest of ter snelst, op vertrouwen, ... om elkander wat beter te leren kennen.

Ik ben op zoek naar simpele spelen die je kan uitvoeren in groep (niet tegen elkaar op dezelfde moment) gelinkt aan een ouder televisieprogramma. Kind of volwassenprogramma’s mogen allemaal. W817, windkracht10, wittekerke,... Als er maar een spel aan gelinkt kan worden.
Dank!
14/08/19 18:58
Kdacht al effe welke mutten heeft er "spellen" maar met 1 "l" gespeld. :P


Doe iets me het rad van fortuin ofzo. Of om ter snelst een pitta opeten verwijzend naar zoë eet pitta. :P
14/08/19 20:48
Goh, ge hebt echt veel tv-programma's waar ge iets rond kunt doen. Degene die bij mij opkomen zijn deze:
- Lingo
- Fata Morgana
- Beat da Bompaz
- Is er wifi in Tahiti
- 1 tegen 100/1 tegen allen
- Familieraad
- Puzzeltijd (belspelletjes)
- De Slimste mens ter wereld
- 1 jaar gratis
- Het ABC van de VRT
- De generatieshow
- De Pappenheimers
- De Premiejagers
- Het Swingpaleis
- De tabel van Mendeljev
- Slimmer dan een kind van 10?

Op speelplein hebben we zo al Expeditie Robinson en De Mol nagespeeld, maar da gaat volgens mij wa moeilijk zijn om met 70 man te spelen.

Ik hoop dat ge uit die programma's wat inspiratie kunt halen. (Het zijn vooral veel quizprogramma's, maar met die rondes kan je ook veel doen.)
14/08/19 22:34
Familieraad , lekker old school
14/08/19 23:17
quote door

Of om ter snelst een pitta opeten verwijzend naar zoë eet pitta. :P


Kan me niet schelen hoe hoog het inschrijvingsgeld is, maar organiseer dit en ik doe mee!
15/08/19 13:30
tik tak
15/08/19 13:38
Yo manne, volgende week pittacontest , wie doet er nog mee? Inschrijvingsgeld voor freak bedraagt 1000 eur, maar de rest mag gratis!
21/08/19 19:16
Uw2ePersoonlijkheid
Hoe werkt het? Zit er ne spelleider bij elk spelleke? Hoe veel volk per team? Hoeveel teams tegen elkaar per spelleke? Hoe veel tijd per spelleke?
22/08/19 04:15
Poppedijn
Now or never
22/08/19 07:54
quote door

Yo manne, volgende week pittacontest , wie doet er nog mee? Inschrijvingsgeld voor freak bedraagt 1000 eur, maar de rest mag gratis!


:' ))))))


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.