Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
RF-straling : 88 reacties (4/5) [Wetenschap en Filosofie]

RF-straling

28/11/17 20:53
HuguesPernath
quote door

Was er niet eens.een rechtzaak van een man die jaren claimde elektrosensitief te zijn, dokters en al. En dan hebben ze dat eens getest in die rechtzaak zelf en die had eigenlijk nooit soor als iemand een gsm.oo zak had ofzo.


Of was dat een aflecering van law en order? :p


Definitely een aflevering van Better Call Saul alleszins :)
28/11/17 20:53
SardaukarLevenbrech
Is da zo gevoeligheid voor electromagneticity zoals in better call saul of wat moet ik me daarbij voorstellen?

Misschien helpt een zilverpapierenjas?
28/11/17 20:53
SardaukarLevenbrech
WOW
28/11/17 20:54
SardaukarLevenbrech
wow
28/11/17 20:59
HuguesPernath


Ge krijgt toch geen kanker van hooggevoeligheid aan breingolven he?
28/11/17 21:09
SardaukarLevenbrech
Kunt beter vragen waar ge geen kanker van krijgt :s
28/11/17 21:12
HuguesPernath
Jah, zelfs de zon geeft u kanker :/
28/11/17 21:19
SardaukarLevenbrech
r u d e
28/11/17 21:24
HuguesPernath
e n e r g e t h i c c

OK 't is te ver gegaan
28/11/17 21:40
t h i c c

28/11/17 21:49
Ik hoop alsinds van niet, want waar ik altijd werk hangen echt zoveel frequenties in de lucht :o
Waar we er sommige zelf van gebruiken en maken... :p
28/11/17 21:56
Noxa is hurting my hypersensitive feelings..
28/11/17 22:10
HuguesPernath
quote door

Noxa is hurting my hypersensitive feelings..


Add a drop of lavender to your bath and soon, you'll soak yourself calm.
29/11/17 10:23


Ah, black books. Leve Bill.
12/12/17 10:55
quote door



Ah, black books. Leve Bill.


Ah Black Books, Leve Dylan
12/12/17 11:36
quote door

Maar er zijn wel degelijk mensen die het omgekeerde beweren.


Er zijn mensen die beweren dat mijn Mama een hoer is en mensen die beweren da alle makakken dood moeten . Of chemtrails ofzo. Da mensen iets beweren is een non-argument.
12/12/17 13:10
Makara
quote door

Ja, ik vind dat volledig ongeloofwaardig. Voor elke actor die iets zou willen proberen verzwijgen omwille van winstbejag is er een omgekeerde en even grote reden voor een andere actor om het juist heel hard te vermelden.


Ge zou er van verschieten wat er allemaal verzwegen wordt puur voor geld. Kijk maar naar de pharmaceutische wereld.
Ik zit in de 3de groep. Der is amper onderzoek naar gedaan. Iedereen zal er wel een mening over hebben maar tot dat er een deftig onderzoek wordt gevoerd door een buitenstaander zullen we nooit de feiten weten.
12/12/17 18:05
quote door



Ge zou er van verschieten wat er allemaal verzwegen wordt puur voor geld. Kijk maar naar de pharmaceutische wereld.
Ik zit in de 3de groep. Der is amper onderzoek naar gedaan. Iedereen zal er wel een mening over hebben maar tot dat er een deftig onderzoek wordt gevoerd door een buitenstaander zullen we nooit de feiten weten.


Och ge moest is weten de lobby rond DHMO's... ni normaal gewoon.

Diwaterstofmonoxide wordt gebruikt als een koelstof in kerncentrales en industriële processen en soms ook als solvant of vlammenverstikker in bepaalde grootschalige blusapperaten. en is bij het inademen absoluut dodelijk, ook inname in hoog genoege concentraties is dodelijk, veroorzaker van spontane 3de graads brandwondes wanneer in gasvorm.

Is echter recent nog aangetoond om aanwezig te zijn in bijna elke westerse stad zijn kraantjeswater in gevaarlijk hoge hoeveelheden...

Dit spul moest echt al decennia in de derde wereld gebanned worden. maar grootschalig lobbywerk creëert een beeld van een industrieel wondermiddel... heb onlangs nog gelezen dat ze de basismoleculen er van op mars aan het zoeken zijn zodat ze het daar lokaal kunnen produceren en dan als raketbrandstof kunnen gaan gebruiken ondermeer... absoluur bonkers
12/12/17 22:07
quote door



Ge zou er van verschieten wat er allemaal verzwegen wordt puur voor geld. Kijk maar naar de pharmaceutische wereld.
Ik zit in de 3de groep. Der is amper onderzoek naar gedaan. Iedereen zal er wel een mening over hebben maar tot dat er een deftig onderzoek wordt gevoerd door een buitenstaander zullen we nooit de feiten weten.


Er is heel erg veel onderzoek naar gedaan. Er is heel veel geweten over RF-straling. En wat bedoel je met "buitenstaander" ? Niet-wetenschapper dan? Iemand die buiten wat staat? Want iedereen die onderzoek doet naar RF-straling heeft een diploma, dat hij/zij gebruikt voor een variëteit aan redenen, onder leiding van een variëteit aan instituten/onderzoekscentra/universiteiten.
13/12/17 06:32
Makara
Als je aan gsm producenten gaat vragen om een onderzoek naar RF-stralen te doen zal de hele waarheid sowieso tegengehouden worden.
Met buitenstaander bedoel ik mensen zoals test aankoop die gezondheid boven geld zetten. Ik snap niet wat je ineens begint te lullen over diploma's en over niet-wetenschappers? Brainfart?