Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Kuisvrouw steelt? : 23 reacties (2/2) [Ernst]

Kuisvrouw steelt?

08/03/17 07:10
quote door



Awel, op het programma van vier, de rechtbank? Daar heb ik wel een aantal situaties gezien van kuisvrouwen/kennissen die stalen en daar zaten ook mensen bij die het stiekem gefilmd hadden of idd de truc van 'ik leg dit klaar en als het weg is dan weet ik het zeker' en dat was geen probleem als bewijs. Als ge het hebt over feiten van minder dan 1860 euro zit ge sowieso bij de vrederechter en da's niet dat ze u daar gaan afmaken op procedurefouten ofzo, da's allemaal wat gemoedelijker.

Enfin, op 't werk hadden ze dus ook dezelfde dag naar de politie geweest en die zijn diezelfde nacht om 4 uur 's nachts bij iedereen van die groep binnen gevallen.. Hoe dat kan en waarom ze daar zoveel moeite in staken, geen idee!


Huiszoekingen kunnen snachts niet, tenzij er gevaar is voor een leven ofzo. Heb het zelf meegemaakt, mijn pa die zich verschanst had in huis nadat de politie hem op wou pakken... Geen huiszoeking of arrestatie snachts tenzij dringende redenen.
08/03/17 10:02
quote door



Niet helemaal waar. Bewijs is onrechtmatig verkregen, normaal mag dat niet gebruikt worden tenzij onder bepaalde omstandigheden (antigoonleer).



Antigoon zegt toch net het omgekeerde? Onrechtmatig verkregen bewijs mag juist wel gebruikt worden tenzij..
11/03/17 09:01
All7aken
Ik zou pijlbord in een kast verstoppen. Dan kan jij nagaan of het de kuisvrouw is. Zoja, dan kan die ook mega hard laten verschieten. :o
11/03/17 11:28
onverhuld
quote door

Ik zou pijlbord in een kast verstoppen. Dan kan jij nagaan of het de kuisvrouw is. Zoja, dan kan die ook mega hard laten verschieten. :o


Hahahhaa ok this is a funnu visual


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.