Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Laatste serie die je hebt gezien? : 3324 reacties (85/167) [Tv en Radio]

Laatste serie die je hebt gezien?

05/03/20 17:50
quote door


*Met Gillian Anderson, de mama van in ‘Sex Education’.



gast, ge bedoelt scully.
05/03/20 17:55
Wij hebben ook 'I Am Not Okay With This' als laatste gezien. Verhaalsmatig niet zo zo, maar ik vond het wel enjoyable! Aan het einde van de laatste aflevering lijkt het ook pas écht van start te gaan.
05/03/20 21:15
Grace and Frankie en ik mis het enorm
05/03/20 23:45
deKirgizischeZomer
I am not okay with this ook gezien, de dag dat het uitkwam, in één keer gebingewatched.

't is niet perfect, maar ik vond het wel heel heel genietbaar.
End of the fucking world speelt zich in hetzelfde universum af (blijkbaar), heb ik uit interesse ook es proberen kijken, maar daar was mijn aandacht na een paar afleveringen helemaal weg.
07/03/20 01:44
Wattenstaafje
quote door

Wij hebben ook 'I Am Not Okay With This' als laatste gezien. Verhaalsmatig niet zo zo, maar ik vond het wel enjoyable! Aan het einde van de laatste aflevering lijkt het ook pas écht van start te gaan.


Ik heb exact dezelfde mening! Ik kijk wel al uit naar s2 (als dat er hopelijk komt want da's nog niet bevestigd)

Momenteel kijk ik s3 van Fargo, heel leuk.
23/03/20 20:53
Dark seizoen 1.

Heb mij door aflevering 1-4 moeten worstelen, 2x zelfs want was vorig jaar was ik ook al eens gestart. Toen vastgelopen op ja, kweetniet, de taal en de vele verschillende personages ofzo (ik kan echt heel moeilijk mensen uit elkaar houden, een nieuwe serie is altijd beetje hels en pas bij een rewatch heb ik eindelijk deftig door wie wie is. Dat is dan bij een normale serie. Zonder euh *no spoilers* dat gedoe uit Dark). Maar ik wou echt verder kijken want het thema sprak mij zo hard aan.

Maar omg ik ben zo blij dat ik mij erdoor geworsteld heb en ik kijk nu al uit naar de rewatch van dit seizoen. Hemels. Beste dat ik in lange tijd gezien heb. Echt waar.
De acteurs, de muziek, hoe het gefilmd is, het thema. Alles aan die serie is echt... Geen woorden voor. Score twintig op tien. Waar kan ik die blu ray box kopen???


Ben wel beetje terughoudend voor s2, die teaser aan het einde van s1 spreekt mij minder aan :( hoop da het ni te veel de science fiction toer opgaat (lol ik besef hoe dit moet klinken als ge het thema van s1 in gedachten houdt :D )
23/03/20 21:03
Currahee
Ik vond Dark wel goed, maar ik ben gestopt omdat het fucking Duits is. Ik kan mij niet concentreren op die subtitles + ik doe 5 andere dingen terwijl ik serie kijk, dus elke andere taal dan Nederlands/Engels lukt niet voor mij.
23/03/20 21:07
Er is nu een engelse dub die ik 2 afl geprobeerd heb, ma da klopte gewoon echt ni met die monden haha. Dus toch liever terug duits.

En ge kunt hier nie anders dan uw aandacht bijhouden dus geen 5 andere dingen tegelijk doen! Anders gade eeeeecht ni kunne volgen haha.
23/03/20 21:28
Prison break
23/03/20 23:39
GR5, begon erg leuk. Benieuwd naar de rest.
23/03/20 23:40
quote door

Ik vond Dark wel goed, maar ik ben gestopt omdat het fucking Duits is. Ik kan mij niet concentreren op die subtitles + ik doe 5 andere dingen terwijl ik serie kijk, dus elke andere taal dan Nederlands/Engels lukt niet voor mij.


Haha ik had dat ook wel erg met dark, en was wel een serie waar ge echt uw hoofd bij moest houden.
24/03/20 10:23
LadyOfFlowers
Bijna aan het einde van s5 van vikings. En dn twijfel ik om een maand play te nemen om S6 te zien.
En vanaf 3 april staat s5 van gotham eindelijk op Netflix, dan kan ik dat ook eens uitzien.
24/03/20 10:30
Moet echt eens aan het nieuwe seizoen van Westworld beginnen (of de eerste 2 seizoenen eerst nog eens herbekijken)
24/03/20 14:57
Castlevania
Animatie, nieuw Dracula verhaal. Best grappig en goed.

The letter for the king
GoT voor en door kinderen, kan beter. Niet altijd slecht.

Mr. Mercedes
Knappe serie, kan weinig vertellen zonder te spoilen. Professor Anderling op zoek naar de psychopaat. Drie seizoenen zoet!

Undercover
Tom waes gaat undercover. Niet slecht, ziet er goed uit tot nu toe.
24/03/20 18:50
Wattenstaafje
Unbelievable, over dat meiske dat al dan niet verkracht is geweest. Was wel goe, sterk geacteerd vooral.
24/03/20 19:44
Protego
quote door

Unbelievable, over dat meiske dat al dan niet verkracht is geweest. Was wel goe, sterk geacteerd vooral.

Ja die zag ik een tijd geleden, was idd goed.
25/03/20 22:05
Tiger king

Gentoen van 7 afleveringen figuren en andere levens.
29/03/20 15:00
The Loudest Voice.
Best leuk tijdsverdrijf. :)
01/04/20 21:46
Wattenstaafje
The Morning Show. Heeft lang geduurd voor ik in het verhaal zat maar 't zat uiteindelijk wel goed in elkaar. Ik stoorde mij wel aan Jennifer Aniston, zowel aan haar personage als aan haar acteren.
01/04/20 21:56
Unorthodox