Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Rotterdam : 11 reacties (1/1) [Gezocht]

Rotterdam

09/02/17 11:37
onverhuld
Haaaaaalloooooo lieve schatten!!

Bon, elke keer wij ergens nieuw naartoe gaan ga ik een topicmaken cuz i love you guys so!

Aanraders? Afraders? Funky winkeltjes en heerlijke (veggie) restos?
Topmusea of kaktentoonstellingen?
Snuisterijkes en louche zaakjes?
Chille zitplekjes en mooie parkjes?
Zotte architectuur of saaie wijken?
Dingen waar ik niet aan denk?

Go go go go!

En dankuuuuuuu <3
09/02/17 11:45
De Kunsthal is iig de moeite, volgens mij is daar momenteel ook een tentoonstelling van Peter Lindbergh. Voor de rest weinig tips, nooit voor langere tijd daar geweest, maar ik zou me vooral vergapen aan de architectuur.
09/02/17 11:53
Ik kan enkel zeggen dat de oude haven heel mooi is.
09/02/17 11:54
De markthal is wel fancy. Een vriend van mij woont in de kubuswoningen (haha, hollanders) die buurt is sowieso wel leuk om wat architecturale pareltjes te vinden. Ik loop ook gewoon heel graag langs de nieuwe maas daar, lekker uitwaaien.
09/02/17 11:58
UnicornJosi
De dierentuin was best leuk om te doen en bereikbaar van aan het station.
09/02/17 11:59
Boijmans van beuningen!
09/02/17 12:24
Uw2ePersoonlijkheid
^Yup. Ik was daar 8 jaar geleden en toen was ik vooral onder de indruk van de surrealistische tentoonstelling, en ik kijk juist op de website en zie daar dat er vanaf overmorgen een zeer gelijkaardige expo staat :D

09/02/17 13:11
Ik woon op 13min van Rotterdam en ik heb NOG ALTIJD die markthal niet gezien :p Dat staat daar nu toch al een tijdje en ik kom daar maar nie.. Wel al een paar keer gedroomd dat ik er was, dat dan weer wel... :P
10/02/17 23:50
Er is daar een lekkere Koreaan Gamasot in de pannekoekenstraat. wel super mini plekje, wel lekker.
Markthal is wel vet idd.
En dan het fotomuseum over de Erasmusbrug ergens en de Kunsthal heeft idd een Lindberg tentoonstelling momenteel.
En om Heineken te vermijden kan je naar het Belgisch bier café :p
13/02/17 10:11
hot tug, google it
21/02/17 09:23
toren van babel in boijmans
NAI
fotomuseum wat chance hebben (ligt ook op tof 'eiland';)
watertaxi pakken naar wherever
21/02/17 11:13
onverhuld
Alle musea waren toe,GODDAMN MONDAYS

maaar kben helema verlieeeeefd wat een fijne stad!!!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.