Feel good Friday

18/12/18 18:01
Hulp, of solidariteit, of hoe ge het wilt noemen, zit soms in een onverwachte hoek. En ik ben daar zo zo zo dankbaar voor. Shit. Merci om een beetje voor mij te zorgen (en aan te dringen).

En dierenfilmpjes. Ik zou de dag niet overleefd hebben zonder.
I might not have real kitty cuddles yet, maar some day, and untill then...

Die twee dingen zijn de lichtpuntjes van mijn dag.
18/12/18 21:02
En zomaar alsof het niets is legt het universum ook nieuwe afleveringen van the good place in mijn schoot. Ik had kei veel nood aan licht en feelgood maar opende met redelijk wat achterdocht nog eens mijn Netflix, helemaal klaar om super teleurgesteld te zijn en voila.
18/12/18 22:06
Ik moest van een klant een banner doorkrijgen van 240 op 50px maar die wou die afmetingen in mm dus ik zet het om en geef 8,47mm B x 1,76mm H door. Natuurlijk was ik gemist en is het hier cm in plaats van mm.
Dus ik krijg een mail terug met 'Ik begrijp niet wat er zichtbaar is op 1.76 mm?' maar die had wel die banner opgemaakt en ik kreeg dit door https://ibb.co/mqQ4PLV

Ik heb een half uur liggen bleiten van het lachen.

Maar goed ja, twas mijn fout.

18/12/18 22:56
Dit zou een feel good voor elke dag mogen zijn ipv friday. Want elke dag een beetje happiness (en dat lezen van anderen) kan nooit kwaad. :D Elke dag zijn er wel kleine dingetjes waarvan men een beetje gelukkig wordt. 8)

Opnieuw nieuwe stekjes gekregen van iemand, dus nieuwe plantjes in mijn plantenfamilie thuis. <3

18/12/18 23:03
Ja, beperk u zeker niet tot vrijdag ;)
Iedere dag even stil staan bij wat er wel goed was, zelfs op de hele lastige dagen. Al was het maar dat het eten u smaakte of iemand iets grappig zei waardoor ge toch even moest glimlachen. Helemaal mee eens!

Yayyy leve stekjes delen!
20/12/18 18:37
Eindelijk een windvrij huis !
20/12/18 19:01
quote door

Eindelijk een windvrij huis !

Rip villa Windgat
21/12/18 17:51
Alloo en Van Rossem op de velo
21/12/18 17:56
Onze derpie kat met haar derpie manieren. <3
21/12/18 19:40
Joris Hessels en Dieter Coppens en Tommmh.
(dat die toevallig allemaal baarden hebben da is toeval het draait niet om gezichtshaar :s )

Ahja en mijn geweldig eten van vanavond, echt een gelukzalige highlight
26/12/18 10:51
Mooie zonsopgangen als ik naar mijn werk rijd en helemaal alleen op de baan ben en dus kan stoppen om een foto te maken om die schoonheid te kunnen delen.
26/12/18 11:01
Diene lieve onbekende die zich ni schaamt om 4 of 5 keer op rij te sturen hoe het met mij gaat en als ik niet antwoord zich duidelijk zorgen maakt ook al kent die mij amper.

En sylla, altijd sylla <3
27/12/18 09:45
quote door

En zomaar alsof het niets is legt het universum ook nieuwe afleveringen van the good place in mijn schoot. Ik had kei veel nood aan licht en feelgood maar opende met redelijk wat achterdocht nog eens mijn Netflix, helemaal klaar om super teleurgesteld te zijn en voila.

NIEUWE AFLEVERINGEN VAN THE GOOD PLACE????? Joepieee straks kijken<3
27/12/18 10:47
Mijn kater, altijd heel dankbaar en lief op zijn manier.
Een uil gespot achter het huis van mijn ma.
De fijne momenten met Kerst met mijn familie.
Wandelen in vriestemperaturen, met een zonnetje.
De fijne tijden die ik heb samen met mijn man, en de vooruitzichten dat we morgen samen op reis vertrekken.
27/12/18 15:50
Versgebakken brownies! En het huis dat zo heerlijk ruikt naar brownies.
27/12/18 16:02
The Big Bang Theory...
27/12/18 16:17
Morgen de black mirror film op netflix, mega excited
28/12/18 04:23
Black mirror film, really? :' ) eerste wat ik ervan hoor.
Onlangs op date hij zag toppenbiljart staan en wou spelen en ik dacht "meh kga wrs verliezen maar oke why not". en hebben een stuk of zes-zeven keer gespeeld en hij is telkens verloren. Ie wou telkens blijven spelen tot ie won. Didnt work.

En bij kerst naar de mama gaan tegen uw goesting mdat ge maar de helft vd mensen kent, en ge de jongste er zijt, maar dan merken dat het allemaal heel toffe mensen zijn. En goei eten, enorm goei eten.
28/12/18 11:23
quote door

NIEUWE AFLEVERINGEN VAN THE GOOD PLACE????? Joepieee straks kijken<3

JAAAAAAA, veel plezier!!!!!
<3
28/12/18 12:21
quote door

Black mirror film, really? :' ) eerste wat ik ervan hoor.

Kdenk dat zo eerder een extra lange aflevering is, Bandersnatch noemt hem.