Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Feel good Friday : 86 reacties (1/5) [Dagelijkse Onzin]

Feel good Friday

14/12/18 20:22
onverhuld
Dag lief noxa.

Het leven is aan de dromers, en voor wie dat niet graag doet, of moeilijk kan, zit het geluk soms in kleine, gewone dingen.
Af en toe zijn er grootse verrassingen of wendingen die onze ogen doen blinken.

Zodus! Voor zowel de kerst- en eindejaarsliefhebbers, figuurlijke hippies als de meest cynischen onder ons:
Wat heeft je deze week doen glimlachen, schaterlachen, of simpelweg goed of warm doen voelen?

Deel hier al jullie leuke momenten en kleine verhalen van de voorbije week!



14/12/18 20:47
Depulso
Een van de drie katten die spontaan op mijn buik kruipt nu om daar te liggen spinnen en die zich niet laat storen door geschop. En dan een zonnestraal door het raam naar binnen die op mijn gezicht schijnt en heerlijk warmte afgeeft terwijl ik lekker onder een dekentje naar buiten kijk.
14/12/18 20:49
Mijn gesprek met u toen ik aan het slapen was.
14/12/18 20:52
Dit topic
14/12/18 21:30
Noxa in het algemeen!
14/12/18 21:31
marmermijn
dit filmpje every time
14/12/18 23:43
Lioness
Uw berichtje in mijn gastenboek
15/12/18 00:55
quote door

Zodus! Voor zowel de kerst- en eindejaarsliefhebbers, figuurlijke hippies als de meest cynischen onder ons



i c u

Overwatch heeft net de meest entertainende matchen ooit gehad, met mijn favoriete spelers, allemaal "one tricks", tegen de meest hardnekkige Rank #1 meta spelers. De one tricks hebben 3-0 gewonnen. Get rekt.
15/12/18 03:54
shanashizzle
Ik ben in de week versierd geweest door een mega knappe griet en dan bedoel ik écht intens, da'k er van onder de voet was. Maar kvond da wel echt een compliment
15/12/18 10:56
Yaaaaaay!
Ik heb vrijdag op mijn werk lichtjes gehangen voor kerst en terwijl ik bezig was en collega's passeerden gaven die altijd kleine mini blijkjes van appreciatie en aanmoediging en ik vond dat super lief ik ben daar echt de junior die n'importe quoi doet

En Kokkie die bij mij in mijn bed kwam slapen nadat ik hem had bevrijd uit de vrieskou (normaal slaapt die bij papa)

15/12/18 11:36
Mijn code die werkt van de eerste keer.
15/12/18 13:38
Mijn code die werkt van de achtste keer.
15/12/18 17:22
shanashizzle
quote door

Mijn code die werkt van de eerste keer.


Is that even possible?
17/12/18 07:15
Fridge
Gisteren vetbollen gehangen in de tuin voor de vogels. Ze waren tevreden, dus ik ook. :)
17/12/18 08:02
onverhuld
De ochtend is koud en donker en nat, maar de vergezichten rond het huis en het vooruitzicht op iedere dag opnieuw een zonsopgang en - ondergang om te bewonderen maakt maken heel veel goed. En in de verte hoorde ik net een haan kraaien. Zometeen zijn de schapen en de paarden wakker. Zo mooi, al de rest verdwijnt dan gewoon eventjes. Meer heb ik niet nodig.


De koffiekoek die mijn lief toevallig bij had gisteren toen hij mij kwam oppikken, dat was ook een vreugdevol moment.
17/12/18 08:17
evalach
Mijn collega die chocomelk voor mij meebrengt!
17/12/18 10:24
Yucca
Autosleutel was gisteren 'kwijt' en die lieve mensen van de tegenploeg hebben samen met mij de zaal en tribune geopend om te zoeken. Sleutel bleek uiteindelijk in een doosje van medicijnen te zijn gesukkeld, in mijn handtas.
Lieve mensen van de sporthal én mijn sleutel niet kwijt, yay
17/12/18 10:38
evalach
Op de kerstmarkt mijn portefeuille kwijtgeraakt en vandaag een Facebook bericht gekregen dat ie is teruggevonden met alles er nog in! Derde keer dit jaar! YESH
17/12/18 22:16
Enkele leuke gesprekken , zowel online als offline. Met zowel noxanen als niet-noxanen.
18/12/18 16:25
Mijn hondjes die gelijk bij mij komen kroelen als ik op de zetel ga zitten.
Mijn kapsel na het kappersbezoek
versgebakken short bread koekjes waardoor het huis er helemaal naar ruikt
<3<3<3