Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Problemen met mediaplayer : 5 reacties (1/1) [Internet]

Problemen met mediaplayer

17/05/08 00:19
Wakkie
Alle sites waar je videofragmenten kan op bekijken die worden afgespeeld met een (windows media player denk ik? bv. www.nba.com), kan ik sinds enkele weken niet meer afspelen. De bestanden worden geladen, buffering, en dan komt er 'gereed' ipv dat het filmpje begint te spelen.

tot enkele weken geleden ging dit probleemloos, maar nu dus niet meer. Ik heb niets veranderd, het ging gewoon van de ene op de andere dag niet meer. Ik vraag me af waaraan dit kan liggen... Iemand een antwoord?

om te zien wat ik bedoel: ga naar www.nba.com en speel een videofragment af, bij mij weigert het.
17/05/08 02:18
TrunkStuf
welke browser je gebruikt is wel handig om een deftig antwoord te verkrijgen
17/05/08 12:48
droopyx
ge kunt die eens opnieuw downlouden, zo kunde mss achtehalen waar het probleem zit
anders moet ge winamp eens proberen;)
17/05/08 22:47
Wakkie
@ TrunkStuf
firefox
maar in IE enzo gadet eve min zenne

late we het zo zegge: voordien speelde het ook nie af, kmoest altijd bij mn broer op de pc die wedstrijdverslagjes gaan bekijke, tot op ne zekeren dag ik ze wel kon afspelen, zomaar, zonder iets te veranderen. Da ging dus een lange tijd, maar nu sinds 2 weken ofzo starten ze weer nimeer.

@ droopyx, heeft daar niks mee te maken, mijne WMP werkt ze :) winamp eve goe :p , maar op sites werkt de player nie
26/05/08 17:33
Wakkie
kan iemand mss nog is antwoorden??
28/05/08 19:53
studiovink
Om zeker te zijn dat Windows Media Player videos afspeelt van het internet in de webbrowser moet je eens nakijken of de optie bij tablad Speler: Verbinding met internet maken aangevinkt staat, dit kan soms heel vaak helpen


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.