Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Complimenteren en ventileren : 424 reacties (4/22) [Dagelijkse Onzin]

Complimenteren en ventileren

19/04/17 20:57
pijlbord
Ik heb vandaag bijgeleerd dat ge uw titels goed moet kiezen want zelfs de eerste zin van een topic leest blijkbaar niemand:p
19/04/17 21:09
Compliment aan mezelf : eindelijk hulp durven vragen aan de dokter
19/04/17 21:29
quote door

Compliment aan mezelf: kheb eens nie geweend vandaag

Maar de dag is nog nie om natuurlijk


quote door

Compliment aan mezelf : eindelijk hulp durven vragen aan de dokter


zalig
19/04/17 21:31
Ik heb lekker gekookt vandaag.
19/04/17 21:31
quote door

Ik heb lekker gekookt vandaag.


Vind ik ook!
19/04/17 21:32
AdrianHealey
Ja, het was ok
19/04/17 21:42
En nog mensen die ik wil complementeren:
Dagdromen: ik vind haar zo een lieve en een schattig meisje en ik zou echt nooit iets negatief overhaar kunnen zeggen

Callie: ik vind haar geweldig als persoon en ik vind haar heerlijk chaotisch

Positivisme: ik vind haar humor echt geweldig en ik vind ze echt ontzettend lief

Gabrielgarcia: ik vind haar ontzettend slim en grappig en ook lief

Procaffeinate: ik vind dat ze een geweldige muzieksmaak heeft, en ik vind haar humor ook echt zalig. En ik vind haar ook geweldig als persoon.

Nam: ook zalige humor vind ik en ook een ontzettend lieve.


Als er nog mensen zijn die me te binnen schieten kom ik nog wel verder complementeren.

Ohja:
Yps, misschien wel het grootste compliment voor hem:dankjewel om noxa te maken en het al die jaren te onderhouden
19/04/17 21:53
Ik vind dit een leuk topic, complimentje voor pijl
19/04/17 21:59
Procaffeinate
Ik vind Erro de meest oprechte, lieve, loveable persoon hier op noxa & beste ontdekking van het jaar <3 *geeft trofee*
19/04/17 22:17
quote door

Ik vind Erro de meest oprechte, lieve, loveable persoon hier op noxa & beste ontdekking van het jaar <3 *geeft trofee*

*faints*
19/04/17 22:18
AdrianHealey
Procaffeinate is niet zo gemeen als je doorgaans zou denken, maar mss zeg ik dat omdat ik een beperking heb :s
19/04/17 22:20
Erro is gold
19/04/17 22:40
Syllabear
Circlefap

Syllabear nr 1
19/04/17 22:54
Zjoske
compliment aan mijn voormalige buren. ik kon daar altijd op rekenen. en 1 daarvan is nu mijn beste vriendin.
Maar mijne favoriet, daar kunt ge nog altijd op rekenen ook al zijn wij niet echt vrienden.
En mijn de buurvrouw/vriendin lacht daar dan mee dat ik die zijn grootste fan ben, awel ja.
Voor mij is die kerel jesus.
Die kan nu is echt de wereld redden. die ziet er zelfs zo uit.
Een beetje de mannelijke versie van onverhuld. Maar dan nog kalmer.
zo mensen helpen zonder iets terug te willen, helemaal gewoon omdat die dat kei vanzelfsprekend vind.
En ik ben daar kei trots op omdat die eindelijk voor zijn eigen opkomt en dan sta ik daar te juichen 'kei goe doe zo verder' Dus ja wrs is het waar dat ik die zijn grootste fan ben.
maar ik ben fan van alle lieve mensen! en echt lieve mensen zijn helaas zo schaars, dus ik kan dat wel opbrengen om die hun grootste fan te zijn.
19/04/17 23:28
Zjoske
en punten voor mijzelf jaja. want het enige waar ik goe in ben en dat van mijzelf durf zeggen is, mijn job. ik ben echt een kei goeie ongediplomeerde juf. kei veel hartjes en liefde voor mijn peuterkes voor eeuwig
20/04/17 03:53
Ik zit alleen nog op noxa omdat ik de indruk heb dat het intelligentie-niveau hier best wel hoog ligt. Ik irriteer mij kapot aan de opmerkingen van pijlbord, maar die irritatie komt door haar verbale kwaliteiten. 't Is tof om eens niet te kunnen winnen in een discussie.
20/04/17 05:28
quote door

Ik zit alleen nog op noxa omdat ik de indruk heb dat het intelligentie-niveau hier best wel hoog ligt. Ik irriteer mij kapot aan de opmerkingen van pijlbord, maar die irritatie komt door haar verbale kwaliteiten. 't Is tof om eens niet te kunnen winnen in een discussie.


Haar? Pijl is een vrouw geworden. Vijl.

Edit: grootste blauwe hartjesliefde voor Posi, omdat ze zo eenvoudigweg dingen kan zeggen en mij als geen ander aan het lachen weet te brengen. En hoera aan iedereen die al mijn voedselgerelarezede opmerkingen zo goed verdraagt, ja.
20/04/17 09:06
Awel, kudos voor alexiasineagraphia omdat ze ook van skeletten en organismes op sap houdt. En ja, ik had eerst orgasmes op sap geschreven.

Also, het is fijn dat hier veel mensen zitten die net zoals ik ook vaak verloren lopen in deze shithole die ze 'het leven' noemen. Want mijn naaste omgeving zegt me toch maar steeds dat ik me erover moet zetten. Of mijn favoriet: 'Da's het leven, deal with it'. Klinkt stom, maar ik ben wel omgeven door personen die daar redelijk goed hun weg in vinden, in dat leven, en bijgevolg niet snappen waarom ik me zo voel. Eeeeh eeeh eeeeh.
20/04/17 09:07
AdrianHealey
We are a band of misfits en ik vind dat wel ok; zolang ik jullie maar heb
20/04/17 09:56
quote door

Circlefap

Syllabear nr 1

Sylla heeft schijt