Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Favoriete bezigheid tijdens lockdown : 52 reacties (2/3) [Dagelijkse Onzin]

Favoriete bezigheid tijdens lockdown

16/04/20 18:26
ah ja ik werk ook nog gewoon maar die app kan ik nu afwerken want geen sociale verplichtingen en ook ni zot veel werk voor mijn écht werk.
16/04/20 18:39
Gaan werken :--)
16/04/20 19:49
Ik werk nog voltijds, soms meer dan voltijds.
Verder: massa’s lezen, leren borduren, 6x per week sport, wandelingen, muziek ontdekken, nog meer brieven schrijven dan ervoor, soms naar het plafond staren omdat ik een dag van gebrek aan verbondenheid heb, nog meer koken dan gewoonlijk, seks, meer drinken dan gewoonlijk.
16/04/20 20:15
Ik heb de app 'slowly' ontdekt waarbij dak brieven kan sturen naar random mensen over de hele wereld, dus daar houd ik mij nu vooral mee bezig haha.
16/04/20 20:16
Kruiswoordraadsels oplossen, lezen, zonnebaden, TV-kijken.
16/04/20 21:42
quote door

Ik heb de app 'slowly' ontdekt waarbij dak brieven kan sturen naar random mensen over de hele wereld, dus daar houd ik mij nu vooral mee bezig haha.


Interessant!
16/04/20 21:59
Stevige wandeling of fietsen (koersfiets), dansen, piano spelen, zingen en schrijven (ik zou graag cabaret maken, dus ideale moment om er mijn toewijding aan te geven), in de zon liggen, nintendo switch spelen en boeken lezen.
Iets meer huishouden doen ook.
16/04/20 22:13
werken, veel in de tuin werken, eindelijk es tijd voor het huishouden en onze honden
16/04/20 23:18
Yucca
- telewerk
- boodschappen op't gemak met de fiets doen (dan bedoel ik brood en vlees en iets van de groentenwinkel - Delhaize wil ik meer beperken dus da's met de auto)
- elke dag aperitieven. De ene dag al wat vroeger dan anders. Met ovenhappekes!
- Start 2 Run, de grote blok. Dus als Evy zegt dat ik klaar ben, wandel ik de overige 3 a 4 km.
- lezen, liefst buiten
- klusjes in huis en poetsen enzo
17/04/20 00:54
Ik heb echt het gevoel dat ik helemaal in mijn element ben en dat het me goed doet dat de wereld een beetje trager gaat rondom mij. Mijn lock-down to do list, sommige hiervan reeds gedaan:
- muur verven
- in de tuin werken
- borduren terug meer doen
- gezelschapsspelen
- online cursus volgen (social media marketing)
- dulcimer (muziekinstrument) leren spelen
- spraypainting op papier/canvas leren
- meer lezen
- leren tattooeren tattoeeren tattoëren (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
- leren gamen, simpele dinges als SIMS of Minecraft
- disney+ alle films die ik niet kende kijken
- vakantiefoto's van al die jaren bewerken
- date- of sexy night met mijn partner (helemaal opmaken enzo)
- videobellen met vrienden uit het buitenland die ik uit het oog verloren was
Vervelen zal ik me zeker niet doen! Ik vind het te gek :D
Ik werk ook nog 2,5 dagen per week trouwens.
17/04/20 01:00
Gewoon een beetje de japer uithangen. Slowlife is the best life
17/04/20 10:50
Ik werk nog momenteel, van thuis uit.

Daarnaast ben ik al vaker eens voor 45' tot een uur ga wandelen, mijn was is veel sneller gedaan en mijn terrasje is veel fleuriger dan het normaal zou zijn.
Ik ben ook begonnen met een jeansvestje te 'versieren' met patchkes en pins. De patchkes naai ik er allemaal met de hand op. Ik heb al mijn winterjassen weer gefixt en voorzien van de eerder verloren knopen.

Ik merk ook dat mijn creativiteit (die ik niet met overschot heb) ietske talrijker aanwezig is, wat zich in de keuken vooral vertaalt. Ik heb ook al ideetjes om zelf het geboortekaartje van onze boelie te proberen maken. Dus 't zou kunnen dat ik me daar ook nog eens op stort.

Mijn man is ook thuis en 't is eigenlijk al bijna de ganse periode eigenlijk echt super relaxed en leuk geweest met ons twee. 't voelt aan als een lange vakantie samen.
17/04/20 16:49
Veel te lang multiplayer spelen op de playstation op COD tot kot in de nacht met te weinig slaap
maar dan bedenk ik mij dat ik dit nu schrijf als uitvlucht want ik werk nog gewoon uit huis en voor mij is er eigenlijk niets veranderd.
17/04/20 17:07
Nieuwe game gestart van Divinity 2 in tactician mode.

verder niet veel veranderd voor mij, ik werk sowieso thuis.
17/04/20 17:15
Ik ga nog gewoon voltijds werken. Ik werk in een woonzorgcentrum en mijn taken zijn wel wat veranderd aangezien ik geen bezoek mag ontvangen. Tis wel leuk want ik heb nu veel minder administratie en meer tijd voor mijn bewoners.

In het weekend vooral gamen en het huishouden. Ik wil ook graag terug gaan lopen maar niet genoeg motivatie.
Daarnaast mis ik mijn huisdier dat bij mijn ouders woont :(
18/04/20 02:22
Ik heb al super veel werk bij mijn paarden verzet en daar in't zonneke gezeten. Ik ben echt al kei bruin en het is nog maar april voor de rest bel ik ook veel me vriendinnen en help ik af en toe wa mensen uit de nood.
18/04/20 08:20
Werken!
Ik zit opgesloten in een hotel en omdat er hier curfew is kunnen we gewoon helemaal NIET naar buiten. Het internet is niet goed genoeg om Netflix te kijken en ik ben de spellekes die ik op mijne steam had geinstalleerd al beu. Ik ben nu gewoon ieder vrij moment aan mijn projectjes bezig of ik freelance - of ik kom eens kijken of ik mijnen tijd kan verdoen op Noxa!
18/04/20 12:05
De kat van de buren proberen te lokken en eenden binnenlaten :s
18/04/20 13:17
Airi
ik werk ook nog. Maar ik vind dit zalig eigenlijk. geen druk, geen stress of gejaag.
Voor mij verandert er niet zo veel eigenlijk..
19/04/20 12:49
* Alle verplaatsingen die ik voordien deed, met de fiets doen.
* Lezen
* Ben begonnen met mediteren
* Veel wandelen / MTB'en
* Kaartjes schrijven
* Schrijven
* Gewoon even nietsen !