Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
De mol 2019 : 176 reacties (7/9) [Tv en Radio]

De mol 2019

Elisabet 21
 
36%
Axel 10
 
17%
Bas 10
 
17%
Kaat 6
 
10%
Bruno 5
 
8%
Joeri 3
 
5%
Martijn 2
 
3%
Eva 2
 
3%
Liesbet 0 0%
Ingrid 0 0%


59 stemmen in totaal, door 59 deelnemers, één antwoord per deelnemer mogelijk.

22/04/19 17:26
quote door



Amai nee, ik echt ni. Ik verschoot al dat Joeri en Axel nergens zijn blijven steken.


Redelijk wat van die 'authentieke' Vietnamese tunnels die gebruikt worden als toeristische attractie, zijn overal subtiel wat breder en groter gemaakt ... zodat Amerikaanse toeristen er ook in kunnen (zoveel ironie), want die zijn daar het grootste aandeel bezoekers. Dus dan geraken een paar gemiddelde Belgen met deftige conditie er ook wel vlot door.
22/04/19 17:40
Das toch graaf daar zit geschiedenis achter. Al zou ik wel schrik hebben dat het er spookt. :D
22/04/19 17:48
Wanheda
Als ik terugdenk aan die tunnels krijg ik zo van die beelden voor mijn ogen als die reddingsactie in Spanje :s
Gans reddingsplan moeten opzetten om mij daaruit te krijgen
22/04/19 22:57
Axel kroop uit de grond.. Als een molletje..
28/04/19 21:28
Neeeeeeeee die mocht er ni uit
28/04/19 21:39
Ja das echt spijtig die had echt moeten winnen. Ik blijf dus wel nog steeds bij Elisabet als mol. Bas vind ik echt een loser
28/04/19 21:52
Kroniek van een aangekondigde exit. De sympathieke kandidaat die 100% voor de opdrachten ging en het onderspit moet delven tegen de sluwere kandidaten.

Ik hoop dat Elisabeth de mol is, want als persoon is die heel teleurstellend.
28/04/19 22:16
Ik vind het raar dat er zoveel mensen anti-Elisabet zijn. Ik vind dat net wel een toffe.
28/04/19 22:26
Ik kan mij voorstellen dat ge in een spel als de mol u wel veel egoïstischer kunt opstellen dan ge in werkelijkheid zijt. Dus ik vind het eigenlijk een beetje overdreven dat mensen zo doen over Elisabet. Ik denk dat ik zelf ook heel egoïstisch zou zijn in het spel, ook al ben ik zo niet echt in het dagelijks leven.
28/04/19 23:01
quote door

Ik vind het raar dat er zoveel mensen anti-Elisabet zijn. Ik vind dat net wel een toffe.


ik vind dat ook nog wel een toffe, dus je bent niet alleen en joeri vind ik nog toffer, die had van mij mogen winnen maar ja...
28/04/19 23:07
Ok, even nuanceren mss. Ik vind haar als kandidaat heel teleurstellend.

Pak dat ge het spel in 2 delen kunt verdelen voor een speler
1) Zo ver mogelijk geraken
2) Zo veel mogelijk geld verdienen voor de groepspot

1) Hier het ge een mix van twee elementen, aan de ene kant de mol ontmaskeren en zo uw vragen juist beantwoorden, langs de andere zijde overige spelelementen zoals pasvragen, vrijstelling, bedriegwerk etc. Hier ziet ge een verschil tussen bv een Joeri enerzijds en Elisabet maar ook Bas anderzijds.

2) Het verschil tussen Elisabet en Bas zit hem hier. Bas zal altijd zijn best doen voor de groepspot terwijl Elisabet zelfs de groepspot opoffert om gewoon haar bezoek zeker te kunnen ontvangen. Elisabet was doodsbang in die grot en kost de groep tijd, maar als er een 50% kans op een pasvraag is, kan ze ineens wel terug naar binnen. Haar glas niet omstoten tijdens dat diner hoewel dat de gemakkelijkste opdracht was. Een opdracht laten mislukken omdat ze pipi moet doen (ok, als man is dat mss moeilijk te snappen). En dan vandaag met die kaarten moet ik nog eens herbekijken en reconstrueren, maar ik had de indruk dat zij de enige is die niet meewerkt om de hoge bedragen er zeker uit te halen.

Dus ja, als ge enkel meedoet voor door te gaan en u niets aantrekt van de groepspot, ben je voor mij een teleurstellende kandidaat.


Nu ja, als Bas volgende zondag de Mol blijkt te zijn, kom ik hier natuurlijk heel dom uit.
28/04/19 23:30
Wanheda
**Glas omstoten was Eva. Elisabet moest de speech doen van 2 min
28/04/19 23:31
Eva moest haar glas omstoten, niet Eisabet. Die moest twee minuten speechen. Ze is inderdaad wel de meest egoïstische qua speelstijl. Joeri weg deed mij een beetje janken. Damn.
28/04/19 23:36
Correct, mss moet ik ook met een De Mol excel beginnen : ‘ )
29/04/19 08:27
Op basis van de wel-theorie was Elisabet ook al direct opgevallen dus zou wel grappig zijn als ze effectief de mol is

Bas speelt idd het spel gewoon mee ma daarnaast ligt hij (denk ik) wel nog vrij goed in de groep terwijl Elisabet echt egoïstisch is, wat het echt niet aangenaam maakt om te kijken..

Axel heeft gewoon echt goed gespeeld door zichzelf ook steeds verdacht te maken maar ik denk niet dat hij de mol is.

Joeri ging gewoon vollebak voor het spel en was niet sluw genoeg, waardoor andere kandidaten een streepje voor hadden. De andere drie konden Joeri sowieso schrappen als 'verdachte' waardoor zij maar tussen 2 kandidaten moesten 'kiezen' terwijl Joeri zelf met 3 mogelijke mollen overbleef.. Superjammer wel want zo ne sympathieke pé verdient het wel echt om te winnen :(

Anyway ik blijf op Elisabet als mol en ik denk dat Axel ook haar als verdachte heeft (hij wou echt supergraag met haar samenwerken in de mode-proef). Al leek ook Joeri op Elisabet te zitten en die ligt eruit enzo, ma volgens mij doen ze da expres om Bas wa verdachter te maken enzo..

Ben benieuwd naar volgende week allesinds :p
29/04/19 09:06
quote door

Anyway ik blijf op Elisabet als mol en ik denk dat Axel ook haar als verdachte heeft (hij wou echt supergraag met haar samenwerken in de mode-proef). Al leek ook Joeri op Elisabet te zitten en die ligt eruit enzo, ma volgens mij doen ze da expres om Bas wa verdachter te maken enzo..


Is toch logisch dat Joeri eruit ligt als zowel hij als Axel op Elisabet zaten? Voorheen was duidelijk gemaakt dat Axel gemiddeld gezien de kandidaat was die het snelste de eliminatietest maakte.
29/04/19 09:10
quote door

Op basis van de wel-theorie was Elisabet ook al direct opgevallen dus zou wel grappig zijn als ze effectief de mol is

Bas speelt idd het spel gewoon mee ma daarnaast ligt hij (denk ik) wel nog vrij goed in de groep terwijl Elisabet echt egoïstisch is, wat het echt niet aangenaam maakt om te kijken..

Axel heeft gewoon echt goed gespeeld door zichzelf ook steeds verdacht te maken maar ik denk niet dat hij de mol is.

Joeri ging gewoon vollebak voor het spel en was niet sluw genoeg, waardoor andere kandidaten een streepje voor hadden. De andere drie konden Joeri sowieso schrappen als 'verdachte' waardoor zij maar tussen 2 kandidaten moesten 'kiezen' terwijl Joeri zelf met 3 mogelijke mollen overbleef.. Superjammer wel want zo ne sympathieke pé verdient het wel echt om te winnen :(

Anyway ik blijf op Elisabet als mol en ik denk dat Axel ook haar als verdachte heeft (hij wou echt supergraag met haar samenwerken in de mode-proef). Al leek ook Joeri op Elisabet te zitten en die ligt eruit enzo, ma volgens mij doen ze da expres om Bas wa verdachter te maken enzo..

Ben benieuwd naar volgende week allesinds :p


Joeri zei wel dat hij de hele tijd op Kaat had gestemd en in deze aflevering dat hij niet wist of hij Bas wel 100% kon vertrouwen met die vrijstelling dus die zal ervoor nooit op Bas gestemd hebben en misschien nu net wel. dus zou wel elisabet wel kunnen zijn ... al sinds het begin denk ik Axel, dus ik ga wel bij mijn eerste gedacht blijven. nu ja vorig jaar was mijn mol de uiteindelijke winnaar en de mol een priester dus ik zal wsl weer helemaal fout zitten :D
29/04/19 14:33
In deze fase van het spel kan het ook perfect zijn dat ze alle 3 al bij de juiste mol zitten en het gewoon op kennis of zelfs tijd aan kwam.
01/05/19 07:33
Ik heb in de nacht van maandag op dinsdag gedroomd dat Elisabeth de mol is. Zou zo cool zijn moest da echt zijn.
01/05/19 08:50
quote door


Joeri zei wel dat hij de hele tijd op Kaat had gestemd


Correctie: hij zei dat hij altijd Kaat verdacht als mol. Dit wil totaal niet zeggen dat hij altijd op Kaat gestemd had, dan zou hij waarschijnlijk niet eens zo ver geraakt zijn...

En dat van Axel had ik inderdaad nog niet beseft, dat die gewoon echt supersnel de test invult en dat Joeri der dus mogelijks uit lag gewoon omdat hij trager was dan Axel..

Elisabet stond al van in't begin vrij hoog op mijn verdachtenlijstje, de enige keer dat ik wat twijfelde was bij de opdracht op het schip waar ik niet snap waarom ze zichzelf in de kajuit zette.. Maar then again, als ze toen al doorhad dat veel mensen haar verdachten was het misschien logischer om wat 'uit het zicht' (want Bruno was toch ma ne rare) te kunnen mollen ipv in het water waar iedereen u kan zien/in het oog houden enzo.. HMM

Elisabet confirmed I would say