Tinder

20/04/15 16:57
SuperGeodriehoek
Rare app... ja of nee klikken op een foto :p en dan een gesprek beginnen wanneer je alleen maar weet hoe die persoon eruit ziet :S Ook meesten zitten er gewoon op voor seks... Ok ja ik maak me ook schuldig aan tinderen, maar ik ben zo naief om te geloven dat je er eigenlijk een fatsoenlijk gesprek op kan hebben :S
Maar ik kan wel begrijpen dat het soms een grappig tijdverdrijf kan zijn. :)
20/04/15 17:02
ik heb da een jaar geleden een week? gehad. Stond me niet aan en sindsdien niet meer geherinstalleerd. Toen was da een pure vleeskeuring en kerels die me aanspraken met ey, zin in een beurt? of iets anders compleet degrading. Het was snel terug van mijn gsm.
20/04/15 17:10
In Leuven heb ik een koppel ontmoet die elkaar via Tinder hadden leren kennen. Meiske was op vakantie in Tel Aviv, Tinderde wat naar de lokale schonen, en zij en die man zijn dus een koppel geworden.
20/04/15 17:10
Onvoltooid
Dat is iets wat ik volledig aan het missen ben, maar heb er geen behoefte aan om dat aan te maken. Misschien ooit, maar wrs niet.
20/04/15 17:33
Ik heb het zelf ni, maar ik heb een vriendin die ondertussen samenwoont met haar lief da ze op tinder heeft leren kennen, en die zijn al bouw- en kindjesplannen enzo aan het maken.
En nog een ander vriendin die ondertussen toch ook al een paar maanden samen is met haar tinderlief (y) 't Is dus goed mogelijk er een deftig lief op te vinden, ma ge moet natuurlijk wel eerst alle vetzakkerij wegfilteren.
20/04/15 17:34
Ik ben precies 1 vd weinige fatsoenlijke gasten daarop. Am I weird?
20/04/15 17:53
quote door

Ik ben precies 1 vd weinige fatsoenlijke gasten daarop. Am I weird?

Ja.

Al die positieve reacties hier geven mij ineens een ander beeld van Tinder! Ik ken geen enkel tinderkoppel (denk ik) en heb enkel nog maar de seksdate verhalen gehoord.
20/04/15 18:06
Fahrir
Ik ben fatsoenlijk en daarom zit ik niet op tinder.
20/04/15 18:17
Ik ben absoluut niet fatsoenlijk, maar veel te verlegen en shit.
20/04/15 18:35
Uw2ePersoonlijkheid
Meer heb ik daar ni aan toe te voegen
20/04/15 18:50
DinosaurKiller
Interessante en intelligente mensen zijn enorm zeldzaam op Tinder. Maar ik heb in de afgelopen maanden een viertal one night stands gehaD en een aantal vrienden gemaakt via Tinder dus ik ben er wel tevreden mee. Goeie uitvinding.
20/04/15 18:51
Dat heeft niets met fatsoen te maken :)

Ikzelf had ook tinder en paar dates gehad maar niet relatiewaardig en da waren fatsoenlijke jongens. Ge hebt wel al snel door als die mannen u gwn willen poepen.

Kvind het wel leuk, heb een kerel leren kennen die eig altij in het dorp naast mij woonde en we kende mekaar van ziens ma nooit gesproken en zo via tinder toch wel kameraden geworden..

Een vriendin van mij had direct prijs bij hare eerste tinder date, zijn nu 1 jaar samen :) Ze waren allebei gwn heel verlegen en daarmee ze zijn gaan tinderen en zo hebben ze mekaar gevonden. Ookal zijn ze 25+ ze zijn mekaars eerste liefde..

Andere vriendin is van augustus samen met haar vriend, en wonen nu samen :)

Het kan allemaal...
20/04/15 18:59
Ik zou het niet weten:p krijg die app niet aan de gang! Maar ik hoor van veel mensen dat het merendeel er voor sex op zit...
20/04/15 18:59
smepples
quote door

Interessante en intelligente mensen zijn enorm zeldzaam op Tinder.

Vaak haal je die er gewoon uit aan de hand van hun foto en/of beschrijving.
20/04/15 19:04
DinosaurKiller
quote door

Vaak haal je die er gewoon uit aan de hand van hun foto en/of beschrijving.

Ja natuurlijk, maar het duurt vaak wel een tijdje eer ge iemand tegenkomt die wat verstandigheid uitstraalt.

En wat is dat met al die tijgerfoto’s..
20/04/15 19:14
Wat zijn tijgerfoto's?
20/04/15 19:26
there's a tumblr for that
20/04/15 19:33
Whaaaz?! Dat zijn dus letterlijk tijgerfoto's? Is dat een rage ofwa? Ok ik ben totaal nie mee blijkbaar:p
20/04/15 19:35
josfindus
mensen met een lief willen dat altijd installeren op mijn telefoon omdat ze dat zelf leuk vinden. maar nee bedankt! datingsites hadden al een te hoog shopgehalte voor mij. Tinder lijkt mij echt zoiets dat mensen puur gebruiken uit verveling, gelijk farmville op fb.
20/04/15 20:31
Echt deftig werken doet dat niet. Bovenbuurvrouw die toch dicht in de buurt zit pas na 2 weken gezien ook al waren er daarvoor geen personen meer...

Maar misschien moet ik eens terug van 0 beginnen zou kunnen...