Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Tinder : 2684 reacties (129/135) [Seks en Relaties]

Tinder

31/03/20 13:17
Mijn matches willen op dit moment videodaten. Maar vinden dat die op gebied van exclusiviteit gelijk staat aan echt daten en je dus niet meer zou mogen swipen...
01/04/20 10:11
quote door

Tinder in tijden van corona:

uwe standaard leeftijd e wa lager + e wa hoger zetten (want ge denkt: jes meer aandacht):

- 80% van de 27 en 28 jarige is ne match
- in deze categorie aanbieding gehad van een koppen dat een trio wil
- in deze categorie een getrouwde kerel die wel spanning zoekt, wat niet perse seks hoeft zijn
- een tindercrash (ik was ge untmatched bij iedereen blijkbaar)
- een 27jarige die op zen teen was getrapt, omda ik zei (via whatsapp) da inter gecrashed was en hij er niet tegen kon dat ik nog met mensen aan het babbelen ben
- tussen door alle leeftijdscategorieen die idd willen afspreken, maar veel ook echt niet hoor
- wordt vervolgd





Hahaha klinkt herkenbaar, buiten de leeftijdscategorie, die staat bij mij altijd al vrij ruim haha
Ik heb ook altijd wel kerels die denken dat omdat ik met hen stuur of iets met hen gedaan heb dat ze dan ook exclusiviteit verdienen, euhmmmm no..
Op deze moment zoek ik absoluut niets vast en ga ik me ook niet binden aan een fwb. Maar er zijn er zovele die dat willen, voornamelijk ook door hun ego hoor hahaha
01/04/20 10:43
quote door

Mijn matches willen op dit moment videodaten. Maar vinden dat die op gebied van exclusiviteit gelijk staat aan echt daten en je dus niet meer zou mogen swipen...



loooooooooooooool
01/04/20 11:03
@tycoontje, get rid of them hahaha
01/04/20 23:38
quote door

@tycoontje, get rid of them hahaha


Ze weten dat het zo niet werkt. En ze blijven plakken. sjah




Waarom heb ik ook altijd die crazyones? Deze zomer had ik eentje die op het 4de uur van de date haar ovulatie wou uitrekenen om het eerst kind zo snel mogelijk te verwerken. En dan nog beweerde dat ze ik kon kiezen tussen jongen of meisje.
03/04/20 19:46
haahha hierboven alle :p
10/06/20 18:57
“Fototip: Maak indruk met een strandfoto en krijg meer likes”
>> Wat de fok?! Tinder geeft een tip voor de naïeve zielen op het net. Ik denk dat er al bloot genoeg rond gaat op die app.

Sinds deze week weer aan het babbelen met de ‘matchkes’. Kreeg van vrouwtje-X: “We mogen eindelijk terug daten ;) “ = So true! Voor vrijgezellen was dees nog net iets eenzamer dan de man-vrouw-of-x-in-een-relatie imo. Kijk uit naar mn eerste date...
10/06/20 20:06
tetten = likes

dat klinkt op zich toch logisch?
10/06/20 21:26
Currahee
Kben blij dat hier nog weinig gezegd wordt. It gets weird here sometimes.
11/06/20 04:45
quote door

“Fototip: Maak indruk met een strandfoto en krijg meer likes”
>> Wat de fok?! Tinder geeft een tip voor de naïeve zielen op het net. Ik denk dat er al bloot genoeg rond gaat op die app.

Sinds deze week weer aan het babbelen met de ‘matchkes’. Kreeg van vrouwtje-X: “We mogen eindelijk terug daten ;) “ = So true! Voor vrijgezellen was dees nog net iets eenzamer dan de man-vrouw-of-x-in-een-relatie imo. Kijk uit naar mn eerste date...



weirdo, mss christian mingle proberen ipv tinder int vervolg
22/10/20 00:29
Me262
Op Tinder is't ook maar triestig.
De profielen staan er nog wel op maar ik heb de indruk dat er veel minder reactie komt.
Ergens te verwachten zeker ? :-/
Ik ben daar een dik jaar af geweest, maar na een half jaar social distancing, en geen uitgaansleven meer, ben ik daar sinds een paar weken toch maar terug aan begonnen.
Ik heb niet veel keus, en vrijgezel zijn is echt rot sinds dat C-virus hier is.
27/10/20 12:50
Fuck tinder, de succesrate op noxa is vele hoger maar de pool te klein, slippin into the insta dm is de new meta
27/10/20 13:20
quote door

Fuck tinder, de succesrate op noxa is vele hoger maar de pool te klein, slippin into the insta dm is de new meta


Hahaha so true
27/10/20 16:56
Me262
Er staan dan ook veel instagramnamen op die datingprofielen vermeld.

Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.

By the way: ik heb toch nog met 2 gematcht ondertussen, maar ik denk niet dat er veel uit gaat voortkomen.
02/11/20 17:08
Brohere
quote door

Er staan dan ook veel instagramnamen op die datingprofielen vermeld.

Misschien moet ik dat ook maar eens proberen.

By the way: ik heb toch nog met 2 gematcht ondertussen, maar ik denk niet dat er veel uit gaat voortkomen.


Hijgtelefoontjes :p ?
02/11/20 17:19
Amai nieuwe weird tinder story.

Dus we schrijven eind augustus, in het weekend spreek ik af met een vriendin om naar een museum te gaan en achteraf zitten we op een terras. Ik was al een paar dagen aan het babbelen met tinderkerel (ne spanjaard) ma kwas ni echt super geïnteresseerd als date, ma mss wel als vrienden. En hij zei dat hem zich verveelde dus ik zeg dat hem mag afkomen met mij en vriendin op terras. Alles chill, we babbelen wat, drinken wat, vriendin en ik moesten wel nog eten dus oké, hij zegt dat ie meegaat, daarna nog naar een ander cafétje voor vriendin de trein moet pakken. Komt die vriendin daar dus een vriendin van haar tegen en die gaat daar mee babbelen. Dus kzit daar alleen met dieje spanjaard ma uiteindelijk wel gezellig, zegt ie van, kom anders mee naar mijn thuis. Ik zeg uh nee bedankt, kben hier met die vriendin. En hij blijft echt aandringen en probeert mij zo te kussen enzo en ik zei van oké dude ge zijt zat dus weet ge ga gewoon zelf naar huis en val mij ni lastig ofzo. Daarna wel nog een paar berichtjes gestuurd ma snel uitgedoofd.

Nu vorige week stuurt die mij plots terug van 'hey hoe ist nog'. Ik gewoon kort antwoorden want 1) hij had zich ni eens geëxcuseerd voor zijn idioot gedrag en 2) ons gesprek was totaal uitgedoofd voor 2 maanden dus weird. Mja oké kdoe ma gewoon vriendelijk, heb toch ni veel anders te doen dezer dagen dus wa chatten kan ook geen kwaad Zegt die zo ja 'k vond u en uw vriendin wel echt superleuk, jullie allebei. En ik zo van 'uh oké bedankt ma wel 'n beke weird, waarom begint ge daar terug over'. En dan zegt ie 'ja ma 'k heb het nummer van die vriendin van u ni dusja' ... Nu 't is niet dat ik het die vriendin ni gun ofzo eh ma we hadden het daar nog over gehad en zij vond hem ook ni wow ofzo, dus heb ik die dude toch maar ff verwijdert want ja, zo'n gedoe moet ik ook niet hebben.

Mja anyway, nu we toch ni echt kunnen daten zie ik het nut van tinder ook ni meer echt in dus kdenk da'k er maar ff van weg blijf
02/11/20 21:07
Me262
quote door



Hijgtelefoontjes :p ?


:D ondertussen een old fashion way

quote door


Mja anyway, nu we toch ni echt kunnen daten zie ik het nut van tinder ook ni meer echt in dus kdenk da'k er maar ff van weg blijf


Misschien is het inderdaad tijdsverspilling deze dagen, maar ik kon het toch ni laten.
Er zijn weinig ander manieren om contact te zoeken.
Ik denk dat er veel tijdelijk niet meer opzitten trouwens.



04/11/20 22:18



Mijn succes rate op tinder is eigenlijk hoger tijdens corona dan erbuiten. Strange.
Maar merk wel zo meer de hopeloosheid tegenwoordig omdat ze altijd alleen zitten. Dus moet je zo meer shiften.
12/11/20 16:26
Me262
Ik heb een paar dagen geleden in het tekstje van mijn Tinderprofiel gezet dat ik 1m80 groot ben.
Terwijl ik werkelijk ergens tussen de 1m75.5 en 1m78 ben. Ik wou eens weten of ik meer succes zou hebben als er bij stond dat ik aan die "standaard" voldoe.

Ik heb ergens gelezen dat je lengte tot 2cm kan variëren doorheen de dag. Van als je net opstaat (langst), tot na een dag zwaar werk (korter). Het zou te maken hebben met het uitzetten/ ingedrukt worden van je tussenwervelschijven, ofzoiets.
Dat kan kloppen, want ik heb verschillende groottemetingen ondergaan. Dat was bij een medische keuring om een sportvergunning aan te vragen bv, bij een controle bij de arbeidsgeneesheer, het opstellen van een persoonlijke kaart in de fitness, ...
Soms is dat met moeite 1m76 en in het beste geval was dat 1m78.

Vanwege het alomtegenwoordige "heighteism" (zoek die term maar eens op als je sceptisch bent) op dating-apps en -sites, heb ik besloten het beste (= grootste) resultaat te nemen en daar 2 cm bij te tellen.
Ik las onlangs ergens dat je daar nog wel kunt mee wegkomen, als je met niet meer dan 1 inch (2.54 cm) je lengte overdrijft.

Nu heb ik een, voor mij heel aantrekkelijke, vrouw gematcht en ik vraag me af of ze dat verschil gaat merken als het ooit tot een date komt. Laat staan dat ze er een probleem van zou maken.
Zou ik het nog een tijdje laten staan, en dan heel mijn tekstje herschrijven, waarbij ik mijn lengte weglaat?



12/11/20 19:01
Wow