Tinder

03/10/19 11:25
Ik denk dat als je denkt "hier zie ik iets in" dat je wel zelf stuurt nee? Anders lijkt er mij toch niet zoveel intersse te zijn
03/10/19 11:35
ik stuur ook alleen maar uit mezelf als ik denk 'die zie ik wel als mijn lief'. Ma is dus nog nie veel van gekomen bij mij. :D
08/10/19 16:59
Vier nieuwe matchkes gekregen de zondag toen ik met wat volk naar mechelen ging voor e spontaan tripje. En wonder boven wonder startte de vrouw in kwestie het gesprek.

Voelde wel is leuk voor de verandering, maakte niet uit over wat ze begon en de twee andere reageerden binnen de twee uur. Leuk zondagje:)
09/10/19 00:11
jo wat is de average likes in wait bij mannen mid twintig
09/10/19 00:12
meisjes sowieso minstens 50+ ik gok
09/10/19 15:41
Ben er eenendertig & heb momenteel achttien matchen, waaronder zes waar ik mee spreek.
Maar ik verwijder matchen. (blijkbaar een unicum met dit medium)

Eens op verplaatsing gaan helpt als je matchen ‘spaart’. Ik prefereer nog altijd die die antwoorden en willen afspreken, anders doe je louter aan egotripping IMO.
09/10/19 20:20
IMO hebben mannen idd beduidend veel minder matches maar is de kwaliteit van de matches die ze hebben hoger. Ge spreekt er met zes, awel met mij is dat zeldzaam dat ik met zes tegelijk een goed gesprek heb. Dus eig moeten de mannen niet klagen. :s
09/10/19 21:12
Trouwens ik kwam u tegen op tinder, thx om een fellow noxaan trg te liken he :s :s
10/10/19 17:15
quote door

Trouwens ik kwam u tegen op tinder, thx om een fellow noxaan trg te liken he :s :s

Ik ken je naam niet, maar moest ik herinneren hoe je eruit zag had ik je wel e like’je gegeven ;)
10/10/19 22:25
quote door

Ben er eenendertig & heb momenteel achttien matchen

ma ik bedoel ni matches ma zo mensen die u geliket hebben
12/10/19 08:44
Bij mij staat '99+ likes'
14/10/19 14:03
quote door

Bij mij staat '99+ likes'

same toen ik nog tinder had
16/10/19 14:26
Same

Ik ken er dat dat wel niet hebben na enkele maanden. Geen idee dat dat iets betekent. Het zet me ook niet aan tot tinder gold..
16/10/19 16:59
quote door

Same

Ik ken er dat dat wel niet hebben na enkele maanden. Geen idee dat dat iets betekent. Het zet me ook niet aan tot tinder gold..

Enige man die ik ken die dat bereikt heeft. :P
Soms ook heel knappe mannen die mij zeggen da ze maar 5 likes hebben and I'm like dees kan niet.
17/10/19 00:37
Hoe kunt ge zelfs weten hoeveel likes ge hebt zonder tinder gold?
09/11/19 11:44
quote door

Hoe kunt ge zelfs weten hoeveel likes ge hebt zonder tinder gold?

Niet :)
09/11/19 11:53

OVERIGENS.
Heb ik na lang zoeken iemand gevonden als friend with benefit. Duidelijk geen relatiemateriaal voor elkaar - gewoon handig als in between.

Nu blijkt dat die meerdere friends with benefits wil en ik kan dat eigenlijk ni verdragen.

Is dat normaal? Of moet ik maar een coole casual girl zijn die dat oké vind?
Wantja, uiteindelijk heeft die mij geen verantwoording af te leggen hé.

(Alez plus ook, IS EENTJE NI GENOEG OFZO)
09/11/19 15:25
Eentje is genoeg asje kort bij elkaar woont imo.
Heb wel nog nooit meerdere partners gehad op hetzelfde moment (denk dat mijn kopje dat niet aankan) en als ik me oké voel bij iemand heb ik niet de behoefte aan een ander.. anderzijds is aandacht/interesse altijd fijn:)

De andere vraag is eigenlijk beantwoord door jezelf. Zolang je geen relatie of iets bindend hebt kan je moeilijk u verwachtingen aan iemand opleggen. Dus doe casual of zoek iemand anders..
09/11/19 20:08
quote door

OVERIGENS.
Heb ik na lang zoeken iemand gevonden als friend with benefit. Duidelijk geen relatiemateriaal voor elkaar - gewoon handig als in between.

Nu blijkt dat die meerdere friends with benefits wil en ik kan dat eigenlijk ni verdragen.

Misschien ligt uw gevoel aan de manier waarop ie het zei? Als die zegt "kwil er nog andere zoeken", klinkt dat idd wat raar. Als die nu gwn op tinder zit en er nog van geniet met mensen te praten en daar nog meer van kan komen why not zou ik denken. Allemaal makkelijker om daar niet mee in te zitten, k zou daar persoonlijk geen probleem mee hebben. Zolang iemand mij niet de hemel in prijst zonder het te menen ben ik oke me alles eig. :' ) Maar gij moet doen waar gij u goed bij voelt ofc.
12/11/19 11:32
quote door

OVERIGENS.

Ben het eens met wat Eldunari zegt.
Enerzijds is de aandacht en affectie wel fijn zonder dat je bepaalde verplichtingen hebt.
Anderzijds is het fwb for a reason. Als je er niet tegen kan dat hij er nog anders fwb's op nahoudt, zoek je best iemand anders of stel je jezelf best de vraag of je niet per ongeluk gevoelens aan 't kweken bent. Geen relatiemateriaal zijn kan ook zijn terwijl je wel verliefd op hem bent. Believe me, I know.
In geval van gevoelens: run. Of smijt ze op tafel... Maar vermits hij er nog meerdere madammen op nahoudt, vermoed ik dat hij niet zit te wachten op iets vast.

Also: moet je echt op zoek gaan naar een fwb? Komt dat niet vanzelf? Allee dat was beide keren bij mij toch zo - schlet die ik ben. Werd eerst zelfs niet echt over gesproken... Stuff just happened meermaals en uiteindelijk hebben we wel duidelijk gemaakt dat het niks meer zou worden dan dat en ook niet permanent zou zijn.