Als jij een bedrijf mocht opstarten

21/06/16 13:21
carbonanotglue
florida is in de winter een groot bejaardentehuis
zeker steden zoals tampa of miami
21/06/16 14:29
etangsnoirs
Een soort creatief huis waar mensen random shit mogen komen maken en ik krijg 20% commissie op alles maar ze mogen wel gebruik maken van mijn faciliteiten en we worden allemaal vrienden en vrijen.
21/06/16 15:36
^ dat laatste zinneke :' ) Hahahahaha

Ik begin ne coffeeshop hahaha :D
En iets voor bejaarden, zo'n soort dagcentrum ofzo. Omdat ik daar echt wel emotioneel kan worden van hoe die soms zitten weg te rotten in rusthuizen.
Ooh en iets me paarden DUH, soort therapie centrum of iets met paarden opleren.
Dreamssss..
21/06/16 16:08
Ik heb dat al, mijn eigen dierenuitlaat en oppasservice ^^
21/06/16 18:59
Sherm
quote door

Een soort creatief huis waar mensen random shit mogen komen maken en ik krijg 20% commissie op alles maar ze mogen wel gebruik maken van mijn faciliteiten en we worden allemaal vrienden en vrijen.

kapitalistische hippie
22/06/16 18:51
Gedichtenwinkel, waar ge specifieke gedichten los kunt kopen, geschreven of gedrukt op speciale papieren met speciale inkten.
22/06/16 19:05
Ik zou ongeveer 8 verwaarloosde honden en 10 katten opvangen, maar waar die veel buiten kunnen en niet in kotjes worden gestoken. En dan zou ik die plaatsen bij mensen, zodat ik er nieuwe kan opvangen. Of een klein mini restaurantje. Of een boekenwinkeltje. Of een surfclub. Of een hostel. Of al die ideetjes tesamen.
23/06/16 09:59
quote door

Gedichtenwinkel, waar ge specifieke gedichten los kunt kopen, geschreven of gedrukt op speciale papieren met speciale inkten.

Doe er al maar een koffieshop bij.

omg ik wile en incubator opstarten.
23/06/16 10:19
Zoals ik nu doe, handgemaakte zilveren juwelen verkopen. En mocht ik de skills en tijd hebben zou ik er kleding bijnemen.
23/06/16 10:26
Ik zou heel graag een organisatie opstarten voor personen met een beperking in een ontwikkelingsland. Gebaseerd op het creatieve zo dat mensen hun talenten leren zien in plaats hun beperking . Maar hey, dan moet ik 5 keer de lotto winnen.
23/06/16 16:45
bitterbose
Een geuzestekerij, waarom spreekt voor zich.
23/06/16 22:45
NeverLeNkemise
Een soort reservaat ofzo in Afrika waarin dieren die uit circussen enzo bevrijd zijn, die ni alleen in de natuur kunnen overleven, kunnen komen leven. Dan zijn die vrij op een kei groot domein en geef ik die eten en misschien wel knuffels van de kleintjes ofzo. Leeuwen.
23/06/16 22:47
NeverLeNkemise
Oh en daar zorg ik dan ook voor straatkatten en geef ik die eten en drinken en slaapplaatsjes
24/06/16 20:04
quote door

Ik begin ne coffeeshop hahaha :D

dit
24/06/16 22:16
Een vintage camera shop of een productiehuis die zich richt op docu's.
25/06/16 09:05
Het valt me op wat voor een wereldverbeteraars jullie zijn. :D
25/06/16 09:17
naughtygames
Ik zou ofwel een eethuis openen waar ge zo echt vers en gezond 'gewoon' eten kunt bestellen zoals stoemp met worst ofzo (en meenemen naar huis als ge zou willen zodat ge zelf geen avondeten moet maken), ofwel een soort tussenhuis voor daklozen oprichten.

Opvang voor dieren gaat sowieso gebeuren als ik niet meer in een huis van een zakdoek groot woon.
30/06/16 21:55
Hehe, ik heb dat al, maar echt "bedrijf" is een groot woord :P Ik ben lichttech, en ik knipper shows en om betaald te krijgen moet ik facturen kunnen sturen dus ik "moest" een bedrijf starten XD

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.