klaarkome bij verkrachting

08/04/09 10:08
Justme001
de vrouwen die daar fantasies over hebbe zullen dan ook nog niet verkracht zijn geweest want eens je zoiets hebt meegemaakt zal je daar zeker niet over fantaseren... Ik vind het schandalig dat er mensen zijn die hiermee lachen, een verkrachting is dus wel een ernstig feit en is zowieso fout, maar enkel de bekrompen mensen en mensen die zoiets niet hebben meegemaakt lachen hier dus mee...
08/04/09 10:09
AdrianHealey

Nog eentje die het wilt; zoveel is duidelijk.
08/04/09 10:16
Pedobear said no!
Maar dan nog, zijn slachtoffers zijn daar niet toe in staat
08/04/09 10:18
AdrianHealey
Pedobear; wat nen held
08/04/09 11:03
InnocenceStolen
maar enkel de bekrompen mensen en mensen die zoiets niet hebben meegemaakt lachen hier dus mee

Ja, mensen lachen daar echt mee...
Ooit al gedacht aan het feit dat mensen die in hun leven verkracht zijn geweest dat willen onderdrukken en verdringen en er proberen "niet zo zwaar aan te tillen", mss door invloed uit hun omgeving omdat die niet weten wat dat is, maar dan gaat ge mogen rondzoeken tot ge lotgenoten vindt om iemand te vinden die u verstaat.

En ik denk ook wel dat je kan klaarkomen bij een verkrachting, lichamelijke opwinding kies je zelf niet.
08/04/09 11:11
Justme001
ja daar heb ik ook al aan gedacht, maar tot hiertoe ken ik nog niet zo'n mensen bij mij heeft het ook tijden geduurd na die aangifte dat ik dierf zeggen wat er gebeurd was, maar er zullen wel zeker zo'n mensen zijn maar ik kan garanderen dat ooit die slag wel zal komen van "damn die heeft mij dat wel aangedaan" allee zo zie ik het toch, na die aangifte probeerde ik ook gewoon alles te verdringen ik praatte er nooit over ik probeerde alles te vergeten maar na een tijd kreeg ik dieje slag en moest ik hulp zoeken om terug mijn leven op de rails te krijgen...

Ik wil maar duidelijk maken dat mensen die dit hebben meegemaakt, zich hiervoor zeker nooit mogen schamen, het is de verkrachter die in fout is en nooit de persoon die verkracht is...
08/04/09 11:34
MenPreferBlondes
ach, als alles zo serieus genomen moet worden, als ge met niets meer de spot moogt drijven. Maak dan meteen een eind aan uw leven.

er zijn ook Kim De Gelder-mopjes waarmee ik kan lachen, Fritzl-mopjes, so what? Veel te uptight sommigen hier.
08/04/09 11:41
LoveIsMyReligion
@ MenPreferBlondes: Ik hoop dat ge ooit zelf zoiets meemaakt, zien of ge dan nog zult lachen. :)
08/04/09 12:02
MenPreferBlondes
wie er geïnteresseerd is om een 20-jarige gast te verkrachten, ik ben kandidaat.
08/04/09 12:14
FWS
MenPreferBlondes: die mopjes kunnen idd grappig zijn, maar die mopjes maak je niet bij betrokken personen. Tenzij die persoon er mee kan lachen natuurlijk.
08/04/09 12:15
FWS
Nu ja, on topic.
Ik blijf erbij dat je volgens mij in normale toestand (lees: dat je niet rondloopt met een broek vol goesting, dat je bij wijze van spreken maar 1 aanraking nodig hebt om klaar te komen) niet klaarkomt bij een verkrachting. Het psychologische aspect doet toch ook veel denk ik..
08/04/09 12:18
MenPreferBlondes
bij mijn weten lach ik niet met betrokken personen? Ik maakte een grapje in't algemeen. ma soit.
08/04/09 12:20
FWS
Dan is het u vergeven :D
08/04/09 13:55
ReplicaOfMe
bij mannen is kan dit wel zo zijn, omda de prostaat daar zit & ja, dan kunt ge da dus nie controlere ...
(is trouwens een van de meest voorkomende trauma's bij mannen die verkracht zijn)
08/04/09 14:11
AdrianHealey

Kom, kom, velen die verkracht worden hebben het wel een beetje zef gezocht.
08/04/09 14:44
WonderfulSelection
ik vind het een walgelijk topic
08/04/09 14:49
Kom, kom, velen die verkracht worden hebben het wel een beetje zef gezocht.

Dus omdat een meiske er sexy gekleed bij loopt, heeft ze het ergens zelf gezocht als ze verkracht wordt?!

Dat veel jongens zullen flirten, ja dat zoeken ze dan zelf. Maar verkrachting valt niet goed te praten, al liep het slachtoffer naakt over straat...
08/04/09 14:54
Als AH zo'n dingen zegt moet je dat met een korrel zout nemen.
Op dat vlak is hij een beetje een aandachtskindje :p "ik doe stoere uitspraken en dan jaag ik mensen in hun harnas, hur hur hur!"

Uhum :";)
08/04/09 15:10
AdrianHealey

Dus omdat een meiske er sexy gekleed bij loopt, heeft ze het ergens zelf gezocht als ze verkracht wordt?!

Ja, natuurlijk.
08/04/09 15:27
FWS
Voordeel aan lelijk zijn: naakt mag, nooit gevaar voor verkrachting!