Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
klaarkome bij verkrachting : 154 reacties (6/8) [Dagelijkse Onzin]

klaarkome bij verkrachting

26/06/07 01:47
acedia
iedereen denkt dat ge zot bent :p trekt u ni aan :p
26/06/07 10:21
fay
volgens mij niet? 't is al moeilijk genoeg voor een meisje om klaar te komen, als ge daar zo in de schrik zit zal het geen deugd doen.
26/06/07 10:35
Apathy
kom, ga eens iemand daar langs
dan is die lach van haar gezicht en weten we het ook ineens
26/06/07 22:15
HiddenAngel
@truelife: khoop dat ge sterft aan aids. <-- en ik denk niet dat gij de kracht van u woorden snapt. dus zelf ook maar mondje toehouden zou ik zo zeggen als er verder niks nuttigs uitkomt.
17/12/07 19:22
Auracle
oud topic.. Maar ik moet toch even reageren.

Ik sta versteld van hoeveel mensen hier de foute redenering hebben dat je niet kan klaarkomen wanneer je wordt verkracht. Een orgasme is een puur lichamelijk iets en heeft niets te maken met de wil van iemand om al dan niet seks te hebben. Ik ben het ermee eens dat de psychologische toestand van het slachtoffer (eg shock etc) énige invloed op het lichaam kan uitoefenen en ervoor kan zorgen dat het komen tot een orgasme bemoeilijkt wordt maar daarmee wordt het Zéker niet uitgesloten.

Het is ook absoluut niet zo dat wanneer een slachtoffer wél klaarkomt, je kan aannemen dat hij/zij het dan wel gewild zal hebben. Persoonlijk vind ik dat een van de laagste veronderstellingen die mensen zich vandaag de dag aanmeten.
17/12/07 20:57
Vickrrd
't is ni omda ge zo ne smiley er achter zet, da ge ziek in u hoofd zijt e :]
ik denk dan er heel wa ander personen zijn, me zieke gedachten ;]
17/12/07 21:04
plant
haha, fantastische topic! :D
eu, ik denk da wel ze, maar wss voel je dat toch nie want je bent in shock.
07/04/09 14:08
Justme001
ge kunt inderdaad klaarkomen bij een verkrachting ge kunt er nu eenmaal ni aandoen dat de verkrachter miss een gevoelige plaats raakt, het is niet zo dat je kunt kiezen om te komen of niet... Het is wel zo dat een slachtoffer dat klaarkomt tijdens een verkrahting dit meestal zodanig verdraait dat ze gelooft dat ze er van heeft genoten maar dit ligt dan weer aan het feit dat vele slachtoffers zichzelf de schuld geven van het gebeurde.

Verkrachters worden sowieso al weinig aangeklaagd omdat er veel mensen zijn die zich schamen voor het gebeurde en er niet mee naar buiten durven komen, en dan heb je nog de mensen die er wel mee naar buiten komen en aangifte doen maar waarvan de zaak niet genoeg bewijs bevat en de dader uiteindelijk gewoon terug vrij loopt...
07/04/09 16:18
FWS
Bij een verkrachting die je 100 % niet wil, kan je volgens mij toch niet klaarkomen.
07/04/09 16:29
Bij een verkrachting die je 100 % niet wil, kan je volgens mij toch niet klaarkomen.

Meen gelezen te hebben dat dit toch mogelijk is hoor. Gewoon een puur biologische reactie natuurlijk.
07/04/09 21:07
Justme001
het kan wel degelijk al is het iets dat niet veel gebeurd of als het gebeurt zal de persoon die dit meemaakt het niet durven zeggen omdat dit algemeen beschouwd wordt als genot terwijl het voor de persoon die verkracht wordt zeker geen genot was. De persoon die zoiets meemaakt schaamt zich hiervoor en zal dit niet durven zeggen uit schrik om niet meer geloofd te worden...

Hoe dan ook worden verkrachtingsslachtoffers al weinig geloofd soms zelfs door de politie, dit is natuurlijk de reden waarom er nog zoveel slachtoffers zijn die dit niet durven aangeven... En het grotendeel van de verkrachters loopt dus hierdoor nog op vrije voeten...
07/04/09 21:12
Hoe dan ook worden verkrachtingsslachtoffers al weinig geloofd soms zelfs door de politie,

En waarop baseert ge u, want dat zou me toch sterk verbazen?!

Ik denk dat als ge als vrouw opbiecht dat ge verkracht zijt geweest, dat uw omgeving en de politie u toch wel zowiezo serieus nemen he.. (of ge zou gewoon een probleemgeval moeten zijn dat altijd over alles liegt om aandacht te zoeken, zulke mensen worden natuurlijk minder gauw geloofd)
08/04/09 00:00
Justme001
ik baseer me hierop omdat ik dit zelf heb meegemaakt, ik ben vroeger meerdere keren verkracht geweest en toen ik hiermee naar de politie ging kreeg ik enkel ongeloof want hoe kan een leeftijdsgenoot toen 13 jaar zoiets doen??? en het was dan nog mijn ex, wat niets wil zeggen want ik had het toen uitgemaakt omdat hij al duidelijk maakte die stap te willen zetten en ik dit niet wou. Ik heb hem aangegeven en hij loopt nog steeds op vrije voeten, en hij heeft het niet bij die keer gehouden. Ik hoop nog steeds dat hij ooit zo zwaar tegen de lamp loopt dat hij de bak in vliegt en er nooit meer uitkomt maar dat hoop ik al vele jaren en tot hiertoe is dit nog niet het geval...

En mensen die liegen over verkrachting dat vind ik het laagste wat ge kunt doen want het is door die mensen dat mensen zoals ik al weinig geloofd worden omdat er voze mensen zijn die denken dat verkrachting iets is dat ge zomaar van de daken moogt schreeuwen als iets u ni zint...
08/04/09 08:07
MenPreferBlondes
"STOP STOP! GA VAN MIJ AF! WEENWEEN"
...
"OH NEE DOE NOG EVEN VERDER. JAAA...JAAAAAAA..JAAAAAAAAAAAA!!!"
...
"TERUG VAN MIJ AF, WEG, WEENWEEN"
08/04/09 08:21
Justme001
@ MenPreferBlondes

Echt ni grappig zenne !!!
08/04/09 08:57
LoveIsMyReligion
Neen, eigenlijk is het totaal niet grappig.
MenPreferBlondes...
08/04/09 08:57
MenPreferBlondes
echt wel zenne !!!

och kom, bekrompen mensen.
08/04/09 09:21
AdrianHealey
Als dat sletje klaarkomt, wou ze het natuurlijk.
08/04/09 09:30
LoveIsMyReligion
@ MenPreferBlondes: Alsof het zo grappig is om over een verkrachting te lachen. Ja, echt wel.
@ AdrianHealey: Alsof iemand WIL verkracht worden. :|
08/04/09 10:03
AdrianHealey

Kei veel vrouwen hebben een verkrachtingsfantatie. 't zijn toch hoofdzakelijk allemaal geheime sletjes die dat echt wel willen. Zeker als ge zo in van die slettekleren rondloopt.