Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel #7: De Meet (Dag 5) : 1653 reacties (3/83) [Weerwolven]

Spel #7: De Meet (Dag 5)


OVERWINNING DE SEKTE: Erroarist, Gabrielgarcia, Nem, Schaduwland

D 1: 3
Burgemeesterverkiezing: 22
N 1: 23
D 2: 38
N 2: 39
D 3: 46
N 3: 49
D4: 66
N4: 67
D5: 72
N5: 73
D6: 76
N6: 76
D7: 79
N7: 82 (EINDVERSLAG)

Regels
Characters
02/04/17 12:38
AdrianHealey
quote door



Da's erom vragen he..

Freakske is een arrogante klootzak die zich op het forum uitleeft met andere mensen te kleineren om zo zijn vermeende intellectuele superioriteit tentoon te stellen. Overtuigd van zijn eigen gelijk krijgt hij in elk topic wel 90% van Shox tegen zich. Recent begon men op het forum ook spelletjes ganzenbord te organiseren, maar ook hier gedroeg Freakske zich zeer irritant door de 2 ganzen te beschuldigen van partijdigheid. Voor hem was er echter geen vuiltje aan de lucht. Hij ging dus naar de meet, overtuigd dat iedereen hem een toffe pee zou vinden.


Ocharme pijlbord!

Merci voor de deelname freakske. :)
02/04/17 14:11
Nem is een kleine sassy diva die haar dagen vult met kleuren voor volwassenen en dansen. Ze is alom geliefd en mensen zien haar graag komen. Ze is dan ook een knappe verschijning. Haar komst op Shox was voor allen dan ook een welgekome mirakel, ondanks dat ze daar soms ambetant van werd. Op het forum is ze vooral zichtbaar in de vorm van goede to-the-point comments, waarbij iedereen hoopt dat ze er zelf waren opgekomen
02/04/17 14:20
onverhuld

Onverhuld is zeer betrokken met het forum. Ze houdt letterlijk alles in de gaten, in elke discussie moet ze zich erbij betrekken en ze heeft ook over alles een eigen mening.
Niet iedereen is fan van haar, maar op een paar zielen na is er niemand echt die iets tegen haar heeft.
Buiten Shox houdt ze zich echt veel bezig met Dungeons en Dragons en ze begrijpt niet waarom niet iedereen zijn/haar leven hier aan toewijd. Buiten dat spreekt ze ook wel eens graag af met vrienden om boardgames zoals Cosmic Encounter en Secret Hitler te spelen.
Van bier drinken zal niet veel in huis komen op het eiland, ice tea green is alles wat zij nodig heeft... en misschien het versieren van shoxaan Dagdromen waar ze heel stiekem al een tijdje een crush op heeft. Meestal komt zij heel zelfzeker en arrogant over, maar als het nodig is zal ze er altijd zijn voor haar vrienden en dat weten ze ook.
Vaak voelt ze zich ook verantwoordelijk voor sommige shoxanen en krijgt ze de neiging heel moederlijk te reageren...dit is omdat ze het hart toch wel op de juiste plaats heeft, maar het niet altijd durft te tonen.
Ze zou onmisbaar zijn op Shox.
02/04/17 14:28
pijlbord
quote door



Ocharme pijlbord!



Ik denk toch dat het uw tekstje is hoor Lode, aangezien ik me nog niet heb gemoeid in topics voor weervolven tot nu toe? Of vergeet ik tegenwoordig al zaken, kan ook ze.

Enfin, niet dat het niet bij me past. Soms denk ik dat ik wel eens wil meedoen, maar ik denk dat ik al die berichten over en weer niet aankan. Plus ja, dan moeten mensen verplicht met mij praten en dat wil ik ook niemand aandoen, aangezien ik hier zo populair ben.
02/04/17 14:33
quote door



Ik denk toch dat het uw tekstje is hoor Lode, aangezien ik me nog niet heb gemoeid in topics voor weervolven tot nu toe? Of vergeet ik tegenwoordig al zaken, kan ook ze.

Enfin, niet dat het niet bij me past. Soms denk ik dat ik wel eens wil meedoen, maar ik denk dat ik al die berichten over en weer niet aankan. Plus ja, dan moeten mensen verplicht met mij praten en dat wil ik ook niemand aandoen, aangezien ik hier zo populair ben.


Ik denk dat het gaat over het weerwolven lotr topic van freakske
02/04/17 14:34
AdrianHealey
Mannekes, het was een mopje :p Uiteraard ging dat over mij :p
02/04/17 14:36
Seg stop is met mopjes maken, tis hier voor serieus :s
02/04/17 14:37
Calllie
LAAT DE CHAOS BEGINNEN
02/04/17 14:37
Mogen we al beginnen of wachten tot na de eerste tekst?
02/04/17 14:39
AdrianHealey
Euh, ge moogt al beginnen babbelen met mensen als je dat wilt?
02/04/17 14:40
Calllie
Hey iedereen x
02/04/17 14:40
Ik bedoel met forumposts en theorieën .
02/04/17 14:40
AdrianHealey
Als je wilt
02/04/17 14:44
Ok. In dat geval ga ik alvast mijn rol bekend maken.

Ik ben onschuldige wolf - welpje.

Ik sta aan de kant van de burgers en kan mensen redden van de aanval. De wolven kunnen enkel van me af raken via de stemming. Indien ze daar in slagen zullen ze tijdens de nacht twee wolvenaanvallen kunnen doen.

Nu deze informatie gekend is, zijn degenen die het meest moeite doen om mij er uit gestemd te krijgen de meest waarschijnlijke wolven.
02/04/17 14:44
Ik doe niet aan babbelen, komt alleen maar drama en unhappy mensen van dus keep me out of chaos pls kthxby. <3
02/04/17 15:24
AdrianHealey
DAG 1: Aankomst

De eigenaar van het boorplatforum was een beetje zenuwachtig. Hij had wel toestemming gegeven dat dit groepje ratjetoe zou mogen komen, maar hij was niet zeker of dat de beste zet was. Ergens was het ook wel beetje naïef van hem om te denken dat het een goed idee was om een bende pubers met drank, drugs en consorten naar een eiland te lokken, maar daar had hij niet bij stilgestaan. Zoals zo vaak waren zij die het meest luidruchtig waren op het forum helemaal niet zo stoer of actief in real life. De soep wordt nu eenmaal niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Onder deze gezellige bende van mensen was er 1 iemand heel bijzonder: Adriana Hieliana.

Adriana Hieliana was een nieuw meisje op het forum en ondanks wat flirten met sommige van de meer beruchte dames op het forum of een technische discussie voeren met de beheerder van het forum, houdt ze zich overal toch wat buiten. Ze was heel open en lief tegenover iedereen, eigenlijk. Als er iemand chaotisch of een like hoer is, dan deed ze daar nog altijd lief tegen, ook al had ze zelf het liever wat ordelijker en systematischer. Ach, leven en laten leven was het oordeel van Adriana. Ze had uiteindelijk iedereen wel graag, mensen met one liners, het 12 jarige jongentje dat hier om een of andere reden was tot zelfs de recente cocktaildrinkende nieuweling. Iedereen was welkom in haar ogen.

Adriana was ook wat bijgelovig, waardoor ze altijd een kruisbeeldje bij zich hield: ze geloofde oprecht dat de Goede God haar zou beschermen van onheil. Maar het is niet omdat ze wat bijgelovig was, dat ze niet daarom wel van wat plezier hield: een drankje hier, een jointje daar, een snuifje ergens, een gangbangetje af en toe: alleen ruimdenkende mensen hebben plezier in’t leven was haar motto. Dus ze keek wel uit naar deze Shoxmeet; wie weet wat er daar allemaal kon gebeuren?

Op de boot hield ze zich nog een beetje achterwege. Mannen boden weliswaar aan om haar te helpen met haar grote rugzak, waarin haar kleren, feestjesmateriaal, tent en slaapzak allemaal mee in zat, maar het was voor haar geen enkel probleem om dat allemaal te dragen. Onderschat haar kracht niet, was haar motto. Voor de rest was er op de boot al dikke ambiance: gelachen, gedronken, anekdotes, etc. Het viel op hoe in real life mensen al snel gemeenschappelijke vijanden op het forum konden vinden. Die ene betweterige hulpbezoeker of dat meisje met de zevennegentig semi erotische foto’s; wat was die haar probleem? Ach, zet wat pubers samen en er zal geroddeld worden om zichzelf beter te voelen dan anderen, dat is nu eenmaal hoe het het werkt.

De eigenaar van het boorplatform had gelukkig ook voor een extra lading voedsel voorzien - iedereen zou een kleine bijdrage leveren. Immers: dacht je dat die pubers zelf eten mee zouden brengen? Een hoop glazen boterhammen... dat wel, maar voor de rest waren die allemaal zo naïef als iets.

Die avond was het al direct vollenbak gezellig: iedereen goed aan het drinken en zelfs de mensen die normaal niet veel dronken, zelfs die werden aangezet tot het consumeren van ongezonde hoeveelheden alcoholische dranken. Misschien, alweer, niet de beste zet wetende dat er eigenlijk geen dokter aan boord van het boorplatform is, maar wie maakt zich daar in hemelsnaam druk over?

Op een bepaald moment - het was zelfs niet eens heel duidelijk wie er in hemelsnaam met dat idee is afgekomen - begon deze gehele bende weerwolven te spelen, met Adriana als spelleider. Maar, in tegenstelling tot op het forum, was er nu een kleine twist. Mensen zouden mogen rondlopen en met elkaar in prive praten om zaken te overleggen, theorieën te bespreken, etc. Maar er mocht natuurlijk niet valsgespeeld worden: je mocht je charactersheet niet tonen. Zo werden er enkele spelletjes gespeeld; eentje in een middelleuws dorp, eentje aan een zee, eentje met een soort van rondreizend circus, eentje in new york en eentje zelfs met weerwolven op mars. Tijdens al deze spelletjes werd er maar continu alcohol geconsummeerd, drugs gepakt en - het meest geestesverruimende van allemaal - ice tea green gedronken (!!). Ze gingen nog 1 spelletje doen met als thema ‘een boortplatform’, wat iedereen heel grappig en heel meta vond. Dit spelletje zou gemodereerd worden door de voornoemde Adriana. Net zoals in elk spel, moest er een burgemeester aangeduid worden en Adriana pakte ook haar kruisje af. ‘Ik ga iets extra doen, zei ze’. ‘De burgemeester krijgt dit kruisje, dat telkens doorgegeven moet worden. En de persoon die dat heeft - en je mag het maximum maar 1 keer hebben - die kan gedurende 1 nacht en 1 dag niet sterven in het spel! Als ze wolven hem aanvallen of de burgers hem lynchen, heeft hij bescherming! Klinkt dat niet als iets leuk? Iedereen was onmiddellijk enthousiast hierover!

Nadat iedereen zijn character had gekregen en iedereen wat kon rondlopen om met iedereen te praten was het dan ook de burgemeester stemming. Wie zou het kruisje krijgen en tot burgemeester verkozen worden?

Deadline: DINSDAG 2 APRIL: 16:00
02/04/17 15:30
Calllie
I volunteer as tribute. Ik kan jullie beloven dat het kruisje in goede handen is, en ik nodig hierbij ook iedere ziener/aura-ziener uit mij te bekijken. :)
02/04/17 16:34
Glimp
Dacht dat de deadline vanavond was. Kan ik nog meedoen?

Glimp is een alien van de planeet Blablaturnus. Helaas is hij de enige inwoner. Op zoek naar wat gezelschap van de plaatselijke jeugd, zonder zijn buitenaardse uiterlijk prijs te geven, komt hij op Shox terecht. Hij is wel fan van de weerwolvenspellen op deze site.
Op Shox heeft hij een profielfoto van een rondborstige dame, merkende dat hij hiermee het meeste reactie krijgt. In feite ziet hij eruit als een bizar creatuur dat maar weinig gelaatstrekken met mensen gemeen heeft. Hoewel hij naar de meeting uitkijkt, maakt deze hem dus ook nerveus.
Dus gaat hij op een kalm moment shoppen in de h&m om zich in een dik pak kleren te hullen. Bovendien moet hij enkele lichtjaren onderweg zijn.
02/04/17 18:08
ik wil wel burgemeester zijn, maar stiekem gewoon om mezelf te beschermen hahahaha :D tenzij ik mensen vind, die met een goed plan komen ervoor, dan sta ik erna open voor voorstellen
02/04/17 18:33
*Dinsdag 4 april ipv 2 april