Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Gsm met navigatiefunctie : 16 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

Gsm met navigatiefunctie

09/09/11 09:51
hoi,
door het regenweer van de laatste dagen heeft mijn gsm het helaas begeven. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Omdat ik volgende zomer europa wil rondtouren dacht ik dat het handig zou zijn moest er een gpsfunctie opzitten in geval van nood. Liefst 1 waar de navigatiesoftware al bijzit, maar als het echt een goeike is moet dit niet per se.
Iemand ervaring met een gsm met navigatie?
09/09/11 09:57
zwanstnanihe
koopt u ne gsm van 30 euro en een draagbare tom-tom. Ik geloof niet echt in die gsm's met gps functie.
09/09/11 10:11
quote door
koopt u ne gsm van 30 euro en een draagbare tom-tom. Ik geloof niet echt in die gsm's met gps functie.


daarom dat ik wat meningen wil horen van mensen, anders doe ik idd dat, maar 1 toestel is al genoeg om niet proberen kwijt te raken op zo'n reis
09/09/11 10:39
ik heb de galaxy S en die heeft een gps-functie
werkt perfect
Het enige verschil is dat het voor de smartphone iets langer duurt voor de satellieten te zoeken dan voor een gewone gps

De galaxy ace is goedkoper en daar zit volgens mij ook een navigatiesysteem in
09/09/11 11:00
Kheb nen galaxy i5801. Daar zit GPS navigatie van google maps in. Ge moet dan wel internet en gps hebben. Maar aangezien internet in buitenland vrij duur is zou ik dat dan niet nemen ;)
09/09/11 11:12
NeedAMiracle
ik heb een nokia E72 en daar zit ook een navigatiesysteem op
ik vond die voor de paar keren dat ik em gebruikt heb wel zeer goed gaan, beter dan de gps die we normaal gebruiken (maar dat zegt denk ik meer over die gps dan over mijn gsm :p )
ik weet wel niet hoe het zit met kaarten buiten België..
09/09/11 11:26
aja, en dus ook liefst navigatie zonder dat er wifi-verbinding nodig is want anders ben ik er ni vet mee.
kunt ge bij die nokie E72 en samsung galaxy zonder wifi navigeren?
09/09/11 12:54
htc's :)
09/09/11 13:18
MadameJoy
Ik heb de HTC Wildfire en daar zit navigatie in
Ik heb alleen nog maar de 'lopen' functie gebruikt om Strantwerpen te vinden :p
maar dat ging echt heel goed!
die is heel gevoelig voor bewegingen enzo, geeft de richting echt duidelijk aan
Dus ik veronderstel dat dat bij 'rijden' ook zo gaat zijn :D

Edit : er is wel internetverbinding voor nodig...
09/09/11 14:01
ik heb een Garmin nüvifone A50.
Da is gewoon een smartphone zoals een andere met android en met GPS (met satellieten dus geen wifi nodig).
De navigatie is van Garmin dus da is echt wel goed. Tis natuurlijk ewa langer wachte op satellieten dan met een echte gps, ma da valt nog goed mee. En ge krijgt er gratis levenslang kaartupdates bij van heel Europa.
+ Er zit een houder en lader bij voor in de auto, dus ge kunt uw gsm dan ook gebruiken als echte gps als ge aant rijden zijt.
09/09/11 15:25
Een vriend van mij heeft dat, echt supercool, die gebruikt zijn telefoon echt volwaardig als GPS en dat ding geeft ook nog aan waar files staan ook xD Alleen.. dat werkt via internet, maar deels via GPS signaal, dus of dat voor jou dan zo handig is weet ik niet.

Maargoed, het is een HTC nogwat, met Android erop. En dat zat er standaard bij!
09/09/11 16:31
Ik heb ook een Nokia E72 en navigeren is zonder internet + kaarten van Europa staan er al op. Er zit zelf zo'n houder bij om hem in u auto op te hangen.
09/09/11 16:56
Zo goed als alle HTC's.
09/09/11 17:19
PoundingSense
Elke gsm met Android op heeft standaard Google Maps en ik gebruik dat ALTIJD als gps!
Verder voor het buitenland, ja je hebt internet nodig en ja dat is duur, maar eigenlijk heb je dat alleen in het begin nodig om die gps op te starten en daarna kan je enkel via satelliet verder.
+ Google Maps heeft de nieuwe functie dat je offline ook kaarten kan kijken, maar die moet je wel op voorhand laden.
09/09/11 19:12
Ik heb de 'HTC Desire S' en deze heeft ook GPS functie. Hij vind redelijk snel satellieten en werkt perfect !
We hebben thuis ook een tomtom maar die gaat soms wel eens verkeerd en dan zet ik de gps van mijn gsm aan, dan gaan we tenminste wel juist :p
Edit: deze kan volgens mij ook zonder internet, ben niet zeker hoor.
09/09/11 21:42
Nokia E71, werkt goed voor de auto en de fiets enzo.
alleen als ge wilt 'lopen' dan geeft die gewoon een rechte lijn weer van uw vertrekpunt tot uw eindpunt, da suckt wel.
11/09/11 12:12
CountryBitch
quote door
Kheb nen galaxy i5801. Daar zit GPS navigatie van google maps in. Ge moet dan wel internet en gps hebben. Maar aangezien internet in buitenland vrij duur is zou ik dat dan niet nemen ;)


Klopt, ik heb die gsm ook in combinatie met Mobile Vikings. Die GPS werkt zeer goed (aangezien MV 2GB aan data geeft is het in België gratis). Als het inderdaad voor het buitenland is, is dit misschien niet aan te raden. Ik denk dat bij de meeste GSM's een internetconnectie nodig is, maar daar ben ik niet zeker van.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.