Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
plaatsen om te fotograferen : 31 reacties (2/2) [Kunst]

plaatsen om te fotograferen

27/12/12 23:51
daedalus
Ik denk niet dat de topicstarter bezig is met urbex or whatever, maar dat ze samen met haar vrienden gewoon ergens naartoe wil om wat fotos te gaan trekken en een leuk dagje te hebben.

Fotograaf zijn.. een hard beroep precies.
27/12/12 23:52
quote door


Raad zo'n dingen aub niet aan aan 16 jarige kindjes. Het weeshuis van As is zwaar aan het verkrotten, daar kan je wrs nauwelijks op de vloer staan of je zakt erdoor. Urbexen is niet iets dat je even gaat doen met je vriendjes op een woensdag namiddag.

Dat weet ik ook wel, en gezien zij enkel ''leuke plaatsen zoekt om te fotograferen'' denk ik ook niet dat ze werkelijk de moeite gaat doen om over die hekken te klimmen, want zoals hierboven gezegd dat is nu echt niet meer zo evident. iig, ze is nu gewaarschuwd voor het geval ze het misschien toch van plan was
28/12/12 00:10
purposes
deadalus ik denk da gij de enigste ze da het door heeft. ik ben ni van plan om mijn benen ergens te gaan breken of ergens over te klimmen. We zijn gewoon op zoek naar een leuke plaats, niks professioneel ofzo he
28/12/12 10:12
quote door
Ik denk niet dat de topicstarter bezig is met urbex or whatever, maar dat ze samen met haar vrienden gewoon ergens naartoe wil om wat fotos te gaan trekken en een leuk dagje te hebben.


En meestal zijn het net die mensen die er onozele streken gaan uithalen. Begrijp je waarom urbexers hun locaties niet willen delen? Omdat ze getrashed worden door mensen die de hobby niet serieus nemen :(
rommel achterlaten, grafitti spuiten, dingen kapotmaken, of in het ergste geval: brandjes stichten, drugsgebruiken,.. en tot overmaat van ramp door onvoorzichtigheid: door de vloer zakken en dood zijn.
28/12/12 11:44
purposes
quote door


En meestal zijn het net die mensen die er onozele streken gaan uithalen. Begrijp je waarom urbexers hun locaties niet willen delen? Omdat ze getrashed worden door mensen die de hobby niet serieus nemen :(
rommel achterlaten, grafitti spuiten, dingen kapotmaken, of in het ergste geval: brandjes stichten, drugsgebruiken,.. en tot overmaat van ramp door onvoorzichtigheid: door de vloer zakken en dood zijn.


awel en da ben ik dus ni van plan dus maak u geen zorgen.
28/12/12 17:29
ZittendZeepaard
quote door
of in het ergste geval: drugsgebruiken,..


echt he!
29/12/12 18:29
Aviation
Kasteel van grobbendonk? (goorhof)
30/12/12 14:46
Als je al om plaatsen moet komen vragen, kan je evengoed het net even rondsurfen en wat foto's ervan plukken om daarna wat te photoshoppen en er je eigen werk van te maken.
Doe eens moeite en hef je luie gat op. Al ben je er niet professioneel mee bezig, het leuke is om zelf dingen te ontdekken.
Of ga een dag naar Blankenberge, ze hebben daar een pier met nog duizend anderen die even origineel uit de hoek willen komen.
31/12/12 13:07
als je dan toch tips wil:

download google earth en ga rondsnuffelen, kijk naar foto's die er op kunnen wijzen dat iets vervallen is
ga googlen naar namen van locaties waar ze zouden kunnen zijn.

Heb je hier geenn zin in?
ga rondrijden. heb je geen auto? fiets of trein. heel wat vervallen dingen zijn naast de spoorwegen.

En zo heb ik heel wat dingen gevonden, zonder het hoeven te vragen.
31/12/12 13:14
oh en belangrijk: online gazetten en immokantoren. Ook grote hulpen
31/12/12 16:20
SuperMyrthe
In Baasrode aan de oude spoorweg, er staan nog oude treinen, mooie locatie :)
02/01/13 19:55
Merksplas kolonie hmm


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.