Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Seks met je zwangere vriendin/echtgenote? : 13 reacties (1/1) [Seks en Relaties]

Seks met je zwangere vriendin/echtgenote?

26/11/19 13:52
levendigefantasie
Aangezien ik zelf zwanger ben, is dit een vraag die ik me toch stel.
Mijn partner en ik hebben nog regelmatig seks (ben 7 maanden zwanger), maar er zijn evengoed mannen die dat niet meer zien zitten... "Het gedacht alleen al dat mijn penis mijn baby raakt!" Terwijl in werkelijkheid geen enkele penis lang genoeg is om tot bij de baby te geraken. Al denken veel mannen van wel ;)

Maar goed!
Heb jij of zou jij nog seks hebben als je vriendin/echtgenote zwanger was? Of niet meer?
And why?
26/11/19 13:56
Gryffindor
Mij maakte dat niet veel uit, ik voelde op het einde niet echt veel meer, de buik zat ook echt wel in de weg.
Mijn lief wou de laatste 3 a 4 weken toch niets meer doen, uit schrik dat hij mij pijn zou doen eerder. Niet omwille van de utopie dat de penis de baby zou raken. De vruchtzak is trouwens ook toe hé, dus zelfs met monsterpiemel, never gonna happen.

Ik realiseer me nu wel net dat de vraag gericht was aan de mannen en niet aan de vrouwen, dus mea culpa. Ik ben geen hulp;
26/11/19 15:12
levendigefantasie
quote door

(...)
Ik realiseer me nu wel net dat de vraag gericht was aan de mannen en niet aan de vrouwen, dus mea culpa. Ik ben geen hulp;


Inderdaad maar maakt niet uit :D Iedereen mag antwoorden.
Kan me zo voorstellen dat mijn vriend binnenkort ook liever van me af blijft om zeker te zijn...
26/11/19 15:37
Toen mijn ex zwanger was van mijn eerste zoontje en al 5 dagen over tijd was hebben wij zelfs nog redelijk actieve seks gehad uit de hoop dat hij snel zou komen hahaha
26/11/19 17:10
quote door

maar er zijn evengoed mannen die dat niet meer zien zitten... "Het gedacht alleen al dat mijn penis mijn baby raakt!" Terwijl in werkelijkheid geen enkele penis lang genoeg is om tot bij de baby te geraken. Al denken veel mannen van wel ;)

Wacht maar tot ge mijne penis ziet.

Nu effe serieus; kzou t wrs toelaten. Maar kwil geen kindjes dus geen zwangerschap liefst. Sommige momenten hebt ge meer zin ook wrs door de hormonen, nee?
26/11/19 17:32
Mocht de situatie zich voordoen, laat ik de keuze aan haar. Seks hoeft daarnaast ook niet exclusief met penetratie zijn, toch?
Bovendien sta ik al meerdere jaren droog - een periode van enkele maanden moet dus ook lukken. :)
26/11/19 17:46
Lioness
Ik vind dat die vraag ook aan de vrouwen gesteld mag worden!

Ik had in het begin van mijn zwangerschap wel normale zin in seks en nu ben ik 5 maanden zwanger en heb er efkes totaaaal geen zin in... mijn man heeft hier respect voor, maar kan me wel voorstellen dat hij uitkijkt naar het moment dat ik wel weer zin heb :D
Hopelijk komt dat snel terug want vind het wel jammer dat onze relatie/huwelijk op dat vlak een beetje stilligt, zeker nu, maar ik voel het nu gewoon niet...
26/11/19 18:10
Protego
Eerste 4 maanden moest ik utrogestan ovules gebruiken door fertiliteitstraject en dat gaf irritatie bij beiden, dus neen. Nadien teveel harde buiken dus mocht het niet, en de paar keer dat het er van kwam was het te ongemakkelijk door de buik of toch weer harde buiken als resultaat dus euh, hier is dat eigenlijk vrij seksloos geweest en geen een van beiden vond dat “erg”. Waarschijnlijk ook omdat het 3 jaar geduurd heeft eer het gelukt was om -mits behandelingen- zwanger te worden en wat zijn die paar maanden zonder seks dan in vergelijk. Eh.
26/11/19 19:05
Tegen het einde vooral schrik dat dat zou triggeren. Ik wou niet vroegtijdig bevallen.
27/11/19 11:15
Gryffindor
Ik had wel absurde zin in seks toen ik net bevallen was en dat is net de periode dat je nog niet mag opnieuw gemeenschap hebben omwille van de wonde van de placenta. ( je moet 6 weken wachten )
Maar dat was ook eerder emotioneel en hormonaal, het leven dat ge als koppel had bestaat ineens niet meer en ik wou mij even zo terug gewoon zijn lief voelen en seks hebben.

Maar ook dat gaat wel weer over.
Ons kindje is nu 14 weken en nu hebben wij terug een normaal seksleven met enkele keren per week seks. ( ik had ook geen last na de bevalling - niet gescheurd en niet geknipt, dat doet veel)
Maar er zijn wel nog weken dat één van beiden geen zin heeft of te moe of weetikveel en dan is dat ook gewoon zo.. zonder daar woorden aan te moeten vuilmaken.
Seks wordt iets relatief na een baby :) maar nog steeds iets tof hoor!
27/11/19 11:38
levendigefantasie
quote door


Wacht maar tot ge mijne penis ziet.

Nu effe serieus; kzou t wrs toelaten. Maar kwil geen kindjes dus geen zwangerschap liefst. Sommige momenten hebt ge meer zin ook wrs door de hormonen, nee?


Wees maar zeker. Het libido van de ene daalt onder het vriespunt. Terwijl de ander ongelooflijk hitsig staat en elke dag wel zou kunnen.
Ikzelf zou niet per se elke dag willen maar toch nog wel elke week. Maar goed, de laatste tijd ben ik gewoon te moe en val ik meestal in zwangerschapscoma voor we dingen kunnen uitsteken.
Heb gelukkig een redelijk probleemloze zwangerschap tot nu toe waarin seks geen probleem is.
28/11/19 12:30
En dan een tweeling krijgen zeker ?? !! :s :s
28/11/19 12:54
levendigefantasie
quote door

En dan een tweeling krijgen zeker ?? !! :s :s


:D :D :D
02/11/20 17:19
Brohere
Natuurlijk ;)


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.