Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Dating Game : 96 reacties (1/5) [Forumspelletjes]

Dating Game

14/03/16 11:06
AwesomeLand


De bedoeling is dat je in deze topic antwoordt of je op date wilt gaan met de persoon die voor jou heeft gereageerd/gepost.

Niet of je het ZOU doen, maar of je het effectief wil doen hier nu meteen (dus niet "als ik vrijgezel zou zijn";) .

Ge moogt wel uitbreiden over het waarom wel/niet/twijfel.

Als je een vrouw bent mag je ook iemand overslaan als de persoon die voor jou heeft gereageerd ook een vrouw is en je bent niet geinteresseerd in vrouwen, anders krijgen we zoals bij het kusspel weer situaties van drie vier neen's achter elkaar terwijl niemand er mee verder is.










Dit spel is onderdeel van 'the wingman initiative'.

Succes
14/03/16 11:30
marmermijn
yps, ge hebt dus een vrijstelling om awesomeland over te slaan en de eerste man te worden om mee op date te gaan!
14/03/16 11:31
AwesomeLand
het was nu ook wel niet de bedoeling dat ik massaal overgeslaan ging worden
14/03/16 11:36
ik wil wel op date met marmermijn :p

(ff strategisch awesomeland ALWEER overslaan :p )
14/03/16 11:37
AwesomeLand
Ik wil ook wel op date met marmerijn maar niet als ze ook al met Ypsilon op date gaat want ik wil niet in de weg staan.
14/03/16 11:38
AwesomeLand
En van u kan ik dat wel pruimen, dat ge mij overslaat, Lucy.
14/03/16 11:39
marmermijn
Ja maar ik kan niet meedoen, wat niet wilt zeggen dat ik dit topic niet heel close in de gaten ga houden!
14/03/16 11:40
AwesomeLand
Maar gij zijt vrijgezel zegt uwe noxa
Zo misleidend
fml
14/03/16 11:41
quote door

Ja maar ik kan niet meedoen, wat niet wilt zeggen dat ik dit topic niet heel close in de gaten ga houden!


als mozes niet naar de berg kan... :]
14/03/16 11:43
marmermijn
quote door

Maar gij zijt vrijgezel zegt uwe noxa
Zo misleidend
fml


Ik ben ook vrijgezel maar er zijn ook andere factoren die meetellen :o
14/03/16 11:46
AwesomeLand
Oh ok. Mogen we het weten? Of zou ik het al lang door moeten gehad hebben?
14/03/16 11:46
AwesomeLand
Het is niet rotkop-gerelateerd?
14/03/16 11:49
marmermijn
quote door

Oh ok. Mogen we het weten? Of zou ik het al lang door moeten gehad hebben?


it's health related maar kom, dit was voor yps!!!
waar is ypssss
14/03/16 11:50
marmermijn
quote door

het was nu ook wel niet de bedoeling dat ik massaal overgeslaan ging worden


also, project wingman of whatever insinueert juist wel dat ge dat ok vind om aan de kant geschoven te worden, just sayin
14/03/16 11:51
AwesomeLand
ja maar... ge hebt een wingman en ge hebt wingmannen die elkaar wingmannen. als er iemand voor yps is wingman ik yps maar als er iemand voor mij is zou yps mij moeten wingmannen eigenlijk
14/03/16 11:53
lol, dat ik hier al preventief genoemd word

Marmermijn: sure, stel dat het kon ?



quote door

also, project wingman of whatever insinueert juist wel dat ge dat ok vind om aan de kant geschoven te worden, just sayin


Het is de topic die de wingman is van iedereen :p
14/03/16 11:55
AwesomeLand
Inderdaad. Wingman is een gegeven, geen persoon, per sé.
14/03/16 12:04
marmermijn
quote door

lol, dat ik hier al preventief genoemd word

Marmermijn: sure, stel dat het kon ?





Het is de topic die de wingman is van iedereen :p


ja maar dat gaat in tegen de nature van de regels die awesomeland heeft gesteld MAAR OK
ik denk dat ik het wel zou doen maar het zou wel lang duren omdat ik dat altijd eng vind om een onbekende te meeten. tegen dan bent ge het al lang afgehaakt lol. :p
14/03/16 12:08
AwesomeLand
Ik wil vooral vermijden dat hier mensen met een lief komen zeggen dat ze het zouden doen en dat je met die informatie niks bent, zoals met het kusspel het geval is.

Anders weet Ypsilon alleen maar dat hij op zich wel goed in de markt ligt maar dat ze allemaal bezet zijn, en daar helpen we hem niet mee.

14/03/16 12:10
K mag weer ni meedoen ofwat?