Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Festihut slaapplaats GRASPOP - 1 vrij : 36 reacties (2/2) [Gezocht]

Festihut slaapplaats GRASPOP - 1 vrij

09/06/17 18:44
Zjoske
quote door



No way in hell dat ik ooit in een caravan van € 195 kruip.

Ik vind 195 eigenlijk helemaal niet zoveel om een beetje deftig te liggen op een festival. Altijd dat gezeik met die stinkende tentjes zonder zuurstof

Ja nee 195 x .... De totaal prijs van die hut dus.voor 600 vindt ge al ene die niet getrashd is.als ge int juiste seizoen zoekt.gewion iets klein oud maar proper. of een mobilhome huren of een hotel...Die festihut zijn maar een paar houten planken in een hondenhok.dat is echt niet meer luxe dan een droge tent met fatsoenlijk kampeer materiaal.
Als ge elk jaar veel festivals doet zou ik op termijn echt gewoon een sleurhut zoeken
09/06/17 18:47
pijlbord
Wat is een sleurhut? Dat klinkt als iets waar ge u gaat masturberen.
09/06/17 18:51
Zjoske
Dat is Hollands voor een caravan.
09/06/17 19:39
ahja wow ik had interesse maar per persoon is da veul te veul
09/06/17 21:16
Meh,ik vind het dat waard. Ik ben rugpatiënt dus een trekrugzak en slapen op de grond is geen optie meer. Plus de gratis douches en de rust zijn zeker een plus. En alle andere voordelen.
Voor sommige mensen is dat veel geld, dat kan ik snappen. Maar ik heb dat over voor een bed en een ruimte waar ik kan rechtstaan om mij om te kleden. Ik doe voor de rest geen festivals en ga ook verder niet op vakantie, dus ik hoef voor iets anders niks aan de kant te zetten (vakantiegewijs dan).

Maar dus geen kandidaten? ;)

Ik kan nog korting geven, ik maak dan zelf wel verlies, maar ik wil gerust iemand die niet echt met een groep gaat (of vrienden in Metal Town heeft liggen), maar lager dan €100 ga ik echt niet gaan. Dat zou belachelijk zijn.

Dus, €100 iemand?
Misschien moet ik het per opbod verkopen :)
09/06/17 22:29
Zal eens vragen bij mijn vrienden maar de meeste hebben al een ticket voor metal town dus vrees ervoor..
10/06/17 17:18
Kijk eens op het amped-up forum in het graspopforum zoekt ieland een slaapplaats op metaltown
10/06/17 19:36
Jep, net gevonden :) thx
10/06/17 19:36
Jep, net gevonden :) thx
10/06/17 21:08
Warodon
Bedoel je met net gevonden dat je iemand hebt voor de plek?
Anders wil ik wel voor zaterdag.
15/06/17 22:25
Petrichor
WIE GAAT ER NOG NAAR GRASPOP??
15/06/17 23:07
Voor de monkeyz die zoals mij te ratchet zijn om luxe te betalen op een festival ma graag comfort en frisheid hebben: black and white tent van quechua. Holy shit zo impressed door hahaha ik werd 's ochtends wakker van mijn vrienden die door de hitte uit hun tent gejaagd waren and I was like hmmmm omdraaien en nog een dutje doen. Fris en donker nice!

Tot daar wijze raad van tante Trikru: koop een deftige tent en draag er zorg voor
16/06/17 11:08
Zjoske
Goe om weten,na meer dan 10jaar en ettelijke stormen is mijn quechuagooiding aan vervanging toe.
16/06/17 11:12
Ah ja en na de pkp storm stonden enkel nog die second tenten recht

RIP mijn opzet iglo tent met stokken
16/06/17 11:19
carbonanotglue
quote door

Voor de monkeyz die zoals mij te ratchet zijn


ik ben niet mee met de moderne tijd denk ik
16/06/17 11:29
Haha sorry
Ik wou ni overkomen alsof ik gewoon werk voor quechua dus heb ik het verlucht met euhm tussengooisels ofzo

Maar urban dictionary is wel handig
16/06/17 12:26
Ik heb die oook! love it want ik word altijd wakker van licht. en die is huuuge. Wel wat ambetant om mee te dragen.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.